Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työttömällä naisella mitään mahiksia saada miestä?

Vierailija
02.01.2018 |

Ikää alle 40v. Olen koko aikuisikäni vain opiskellut ja ollut lasten kanssa kotona. Ulkonäöllisesti ihan ok, en ole vielä ns. rupsahtanut ja omaisuuttakin on hiukan avioeron myötä (asunto).
Mites tämä työttömyys, onko iso turn off miehille? Olin kuitenkin vuoden töissä, työsuhde päättyi kk sitten. Eli en nyt täysin mikään loinenkaan ole ollut ja kova halu on taas työelämään. Pelottaa vaan, että saako tällainen työtön ikinä miestä.

Ääääääh, hirveä ahdistus tästä työttömyydestä!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä varmaan työttömyys haittaa seurustellessa. Mutta ihme on jos ei haittaa siinä vaiheessa, kun vaikka pitäisi ostaa yhteinen asunto ja nainen ei pysty maksamaan osuuttaan.

Vierailija
22/30 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapset laitokseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvät mahikset, jos on hyvännäköinen.

Vierailija
24/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoisi työttömän naisen olevan 'turn-off', tekisi tuo sanominen vain lähinnä hänestä itsestään 'turn-offin'.

Mies ilman työpaikkaa ja mikä pahinta ilman ammattitutkintoa ei ole kenenkään silmissä yhtään mitään .

Huippuhyvä ulkonäkökään ei sekään miestä pitkälle aivan yksinään ja pelkästään  auta. Vähintään joku huippuhyvä laulaja tai rockmuusikko olisi ainakin  osattava olla sen lisäksi.

Nainen taas on ihan sellaisenaan nainen, ja häntä arvioidaan miesten sekä muiden  naistenkin silmissä lähinnä ja ensisijaisesti vain ulkonäkönsä perusteella.

Hän voi löytää jonkun varakkaan ja taloudellisessa mielessä  hyvin toimeentulevan miehen puolisokseen, eikä sen jälkeen tarvitse ajatella enää mitään toimeentulohuolia.

Ei tämä mikään  minun mielipiteeni ole, vaan pelkästään havaintoni asioista sellaisina kuin ne maailmassa yleisesti pärjäämisen suhteen näyttäytyvät.

Melania Trump on tästä,( sananmukaisesti), huippuesimerkki. 

Hänen tutkintojaan ja valmistumispäivämääräänsä mistään Slovenian yliopistosta (ainoa taitaa kai olla vain se Ljubljanan) ei ole pystytty jäljittämään, vaikka etsitty on.

Jotain arkkitehtuuri- ja suunnitteluopintoja hänellä sanotaan ( eli siis D.Trump itse on alunalkaen sanonut) olevan takanaan, mutta mitään muuta näyttöä niistä ei ole.

Donaldin kerrotaan ainakin suunnitelleen Melanian todistusten laittamista jälkikäteen  kuntoon viidellä miljoonalla , eli siis ostavan valtakunnan ykkösleidille paperit, joilla tämä voisi osoittaa olevansa myös 'oppinut' ja akateeminen.

Melania Trumpista tulee mieleen ranskalainen pankkiirinvaimo Juliette Récamier ,os. Bernard ( s. 1777- k. 1849) Hänen kerrotaan salonkeineen muodostaneen sellaisen vaaran itselleen Napoleon Bonapartelle, että nainen sai karkotuksen koko Ranskasta, ettei hänen luonaan siellä salongissa  kokoontuisi niitä poliittisia vehkeilijöitä, jotka muodostivat sen varsinaisen uhan Napoleonin poliittiselle vallalle. Juliette itse oli käynyt vain tytöille tarkoitettua luostarikoulua ja hänen vanhempansa käytännössä naittivat hänet viisitoistavuotiaana  n.  30 vuotta Juliettia vanhemmalle pankkiiri Récamierille, joka siis oli sen ajan johtava finanssiedustaja keisarillisessa  Ranskassa.

Juliette eli miehensä jälkeen varakkaana leskinaisena vielä  pari vuosikymmentä ja suhteellisen korkeaan,yli 70 vuoden ikään asti, mutta kuoli kuitenkin Eurooppaa vielä monta kertaa  sen jälkeen vaivanneeseen kolerapandemiaan.

(Nykyisinhän tuota tautia esiintyy lähinnä enää vain kehitysmaissa)

Vierailija
25/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on täällä nyt kummallisia kommentteja.....elämä ei ole itsestä kiinni, jos lapsuuskoti on kovastikin jättänyt traumoja ihmiseen. Kaavamaisuus ja se tavanomainen elämänkaari ei silloin piirry paperiin.

Esim. Nuori aikuinen voi kokea olevansa murrosikäinen ja silloin hänen ikänsä ei ole mikään muu, kuin miksikä hän itsensä tuntee.

Elämänpolku on polku, eikä yleinen kaava. Vauvapalstalla ei ymmärretä tätä, eikä psyykkisiä asioita ehkä niinkään.

Tässäpä teille vähän esimerkkiä siitä, kuinka erilailla voi asiat mennä ja kuinka inhimillisesti katsoen epäonnistuneimmasta ihmisestä VOI kasvaa/eheytyä järkevä ihminen, jolla on kaikki mahdollisuudet vielä....

Elikkä synnyin alkoholistiperheeseen, köyhään vuokra-asuntoon slummiaueelle josta välillä jouduin lastenkotiin jo vauvana.

Oli väkivaltaa, insestiä, koulukiusaamista, kotona vankina pitämistä. Ei asuttu Suomessa.

Ruokaa ei ollut eikä vaatteita.

Ajauduin eri miesten hyväksikäytettäväksi ja suhteisiin. Ehkäisyä ei ollut lupa käyttää, joten neljä lasta eri miehille.

Kouluja en saanut loppuun enkä ajokorttia. Luottotiedot menneet ja lapset huostaan. Tosin laiton huostaanotto ja sain takaisin lapseni myöhemmin.

Nythän kaikki vihaa mua ja tuo sana: "huosta" riittää määrittelemään minut AV.llä. Täällä kun niputetaan samaan kastiin kaikki äidit, joille tehty huostaanotto.

Mutta kun sossut tekevät myös virhearviointeja ja pelkäävät virkansa menetystä ja jopa voivat ihan vaan kyllästyä asiakkaaseen. Minä en ole käyttänyt ikinä alkoholia saati huumausaineita, enkä jättänyt lapsiani heitteille. Olen ollut hyvin äidillinen luonne.

Narsistinen mieheni sekä slummi- alueen muut laitapuolen kulkijat tekivät lasu ilmoja minusta. Eräskin tuli vastaan ja näytti povitaskustaan minulle jotain huumetta ja olipa myös istunut vankilassa lasten hyväksikäytöstä. Sossu pakotti minut ottamaan vastaan asunnon siitä kerrostalosta, kun vapaita ei kuulemma ollut muualla.

No, tullaampa nyt tähän aikaan 2018.

Tiedättekö kuka olen ja mitä olen saanut aikaan?

Olen lähtenyt avoimen kautta lukemaan ja valmistuin kasvatustieteiden kandiksi.

Sain ajokortin ja käyn töissä. Minulla on ihana mies, joka adoptoi kaikki lapseni itselleen ja saimme yhteisenkin pojan.

Olen terve lukuunottamatta vielä jonkin verran postraumaattista stressiä ja päänsärkyjä.

Asumme mieheni omistamassa omakotitalossa maalla. Menin velkasaneeraukseen ja pian on luottotiedotkin kunnossa.

Että AP voi myös saada sen miehen, jos minä sain!

Pää pystyyn ja töihin! Elämän töihin. Älkää edes katsoko miehiin päin, jotka halveksivat/kyseenalaistavat teidät menneisyytenne vuoksi tai tämänhetkisen tilanteen vuoksi.

Puhukaa vain niiden kanssa, jotka omaavat arvokkaan ihmiskäsityksen ja hyvän etiikan.

Poikkeuksia on, mutta liian monta kertaa ne miehet, jotka eivät ole hoitoalalla/lääkäreitä/sosionomeja/vastaavaa sivistystä/koulutusta/ihmiskäsitystä saanut ja ovat mies valtaisilla aloilla, eivät osaa muuta kuin olla junttimaisia ja töykeitä sekä alistavia naista kohtaan, jonka huomaavat epäonnistuneen (huosta,) tai jonka huomaavat heikoksi. Näin saavat sitten alistaa ylhäältäpäin lisää ja pitää huonona.

Anteeksi mielipiteeni, joka oli hyvin suora ja leimaava, mutta liian monesti täysin totta.

Poikkeuksia on, kuten sanoin. Kasvatus merkitsee paljon.

Hyvää alkavaa vuotta kaikille!

Vierailija
26/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys ei ole mikään miinus verrattuna lapsiin

No se "lapsimiinus" ei nyt mitään haittaa. Sitten olen vaikka ilman miestä, jos lapsista jää kiinni.

ap.

Miksi on ok jäädä ilman miestä lasten takia, mutta ei työttömyyden takia? En ihan ymmärrä

Koska työttömyyden voi vielä korjata jollain tavoin.

Voihan lapsetkin antaa aina pois. Itse asiassa lapset on helpompi "menettää" kuin saada töitä

Vierailija
27/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä varmaan työttömyys haittaa seurustellessa. Mutta ihme on jos ei haittaa siinä vaiheessa, kun vaikka pitäisi ostaa yhteinen asunto ja nainen ei pysty maksamaan osuuttaan.

Naisten logiikkaa. Suomessa oikeasti suurin osa miehistä elättää vaimonsa. Eivät miehet ajattele rahasta samoin kuin naiset. Naiselle on aivan mahdoton ajatus ottaa itseään köyhempi mies. Miehet huolivat köyhemmänkin naisen.

Vierailija
28/30 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälaista miestä haet. Kokemuksesta voin kertoa että korkeakoulutettua työssäkäyvää kivaluonteista sosiaalista kivannäköistä miestä et tässä maassa saa, jollet ole itse vähintään kaikkea sitä samaa.

Vierailija
29/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät etsi naisesta rahaa.

Mitä he etsivät? Oikeasti haluaisin tietää uteliaisuudesta. Jos täällä on joku joka vastaisi jotain muuta kuin sitä yhtä juttua. 

Naiseutta, lyhyesti sanottuna. Sen voi ymmärtää monella tavalla, mutta siihen ei lasketa rahaa tai koulutusta.

Vierailija
30/30 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mhadollista jos menet säännöllisesti esim Hurstin ruoka jonoon, siellä työttömät miehetkin käy, voit löytää toisen työttömän tosin alkoholisoituneen aidon suomalaisen miehen!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi