"Sitoutumiskammoinen" eksä menossa naimisiin, vituttaa :(
Täytyy myöntää, että olen vähän katkera. Saatiin yhdessä pari lasta, jotka ovat vielä alle kouluikäisiä. Hän ei omien sanojensa mukaan halunnut koskaan naimisiin, ja tämä harmitti minua suuresti koska olisin itse halunnut. Meillä meni suhteessa kuitenkin muuten ihan hyvin.
Vajaa vuosi sitten, kun olimme vielä yhdessä, hän alkoi käyttäytyä omituisesti, oli paljon poissa ja silloinkin kun oli kotona, oli jotenkin poissaoleva. Hän jätti minut pian ilman mitään järkevää selitystä ja nyt oli Facebookiin laittanut olevansa kihloissa jonkun toisen naisen kanssa. Kuulin yhteisiltä kavereilta, että tämä on joku miehen entinen ihastus ja heillä on ollut juttua kauan aikaa sitten. Mua niin vituttaa ja tunnen oloni niin arvottomaksi. Olinko mä vain joku laastarisuhde? Miksi mä en kelvannut vaimoksi? Itkettää vaan ihan helvetisti mutta pakko yrittää pitää itsensä kasassa lasten takia.
Mieheltä olen yrittäny kysellä ja keskustella mut hän ei halua puhua asiasta. Hän käy kyllä paljon kylässä lasten luona ja ottaa heidät välillä viikonlopuksi kylään, että ihan hyvä isä on. Mulla on vaan niin huijattu olo, tuntuu että meidän juttu on ollut vain valhetta ja mies onkin rakastanut eksäänsä koko ajan enemmän :'(
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Et sit ollu vaimoainesta.
Niin että lapsia teki mut ei halunnu naimisiin? En tajua tätä logiikkaa. Enemmänhän ne lapset sitoo kuin joku paperinpala...
Ap
Olisko sulle KELVANNUT se, että olisit kelvannut jollekin vaimoksi? Mä haluan ainakin mennä semmoisen kanssa naimisiin, joka haluaa mennä mun kanssa naimisiin niin paljon, että meinaa seota...
Voi ei! En osaa edes kuvitella miltä sinusta tuntuu tällä hetkellä. Eksäsi kuulostaa todella tunnevammaiselta ihmiseltä kertomasi mukaan. Voimia sinulle ja lapsille! ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että lapsia teki mut ei halunnu naimisiin? En tajua tätä logiikkaa. Enemmänhän ne lapset sitoo kuin joku paperinpala...
Ap
Moni nainenki aattelee et lapset on pikkujuttu, mutta avioliitto on jotain oikeesti vakavaa mihin pitää sitoutua. Aina ei mee tasan nää kortit tässä maailmassa kuka saa ja kuka ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei näyttäneet sitovan.
Se on löytänyt oikean.
Miehet jostain syystä ajattelevat usein kovin nurinkurisesti sitoutumisen asteesta (lapset vs. avioliitto). Ja jos haluaa naimisiin, ei kannata tehdä lapsia avoliittoon.
Olen pahoillani.
Hän roikkui edellisessä suhteessaan, mutta näki kuitenkin aiheelliseki tehdä sinun kanssasi lapsia. Tympeä mies.
Voi rakas ap,todella rankkaa :( en usko että olit laastari. Kun mies alkoi tekemään lapsia kanssasi,luultavasti uskoi että vietätte loppuelämän yhdessä mutta naimisiinmeno on niin iso asia ettei halunnut ottaa riskiä kun elämässä mennään kerran naimidiin,on toinen kerta yleensä vähäpätöisempi. Ja lapsia ei vissiin oöe tuon eksän kanssa joten olet luultacasti rakkaampi.. en nyt osaa oikein muodostaa ajatuksia sanoiksi,anteeksi. Paljon tsemppiä ja halit,kyllä sinä pärjäät ♡
Ymmärrän katkeruuden. Mutta tosiasia on, ettei mies vain halunnut kanssasi naimisiin.
Miehet on aika m***ja, monet myös m***sa vietävissä. Ei mitään uutta auringon alla. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Olisko sulle KELVANNUT se, että olisit kelvannut jollekin vaimoksi? Mä haluan ainakin mennä semmoisen kanssa naimisiin, joka haluaa mennä mun kanssa naimisiin niin paljon, että meinaa seota...
Riittääkö sulle että vaan toinen on sekoomispisteessä vaikket ite niin hullaantunut oliskaan? Vai tarviiko molempien olla lataamo pisteessä? Kasva aikuiseks..
Vierailija kirjoitti:
Olet joko ylimaalinen ilmestys tai ikuinen vanhapiika. Päättele ite.
Vaikka nyt onkin kihloissa niin eipä se enää nykyisin tarkoita että naimisiin asti menisi. Moni ei halua koskaan "sitoutua" mutta kihloihin voi mennä...vähäksi aikaa.
Tässä taas nähdään, miten paljon parempi on, että ensin naimisiin, sitten vasta seksiä. Lapsia ei tule jos ei ole seksiäkään nääs. Minulle itselleni ainakin oli todella tärkeää, että mies sitoutuu minuun ensin, sitten vasta avataan jalat. Tai ainakin melkein meni näin ;) Mutta kuukausi ennen häitä ei ole niin paha lipsahdus, harva kuitenkin peruu häänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mä olisin halunnut, mutta uskoin miestä kun hän sanoi ettei halua naimisiin ollenkaan, koskaan, kenenkään kanssa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi rakas ap,todella rankkaa :( en usko että olit laastari. Kun mies alkoi tekemään lapsia kanssasi,luultavasti uskoi että vietätte loppuelämän yhdessä mutta naimisiinmeno on niin iso asia ettei halunnut ottaa riskiä kun elämässä mennään kerran naimidiin,on toinen kerta yleensä vähäpätöisempi. Ja lapsia ei vissiin oöe tuon eksän kanssa joten olet luultacasti rakkaampi.. en nyt osaa oikein muodostaa ajatuksia sanoiksi,anteeksi. Paljon tsemppiä ja halit,kyllä sinä pärjäät ♡
Että naimisiin meno on isompi asia kun lastenteko?! Millä logiigalla ap nyt kuitenkin on rakkaampi jos mies on valmis ottamaan tämän ainutkertaisen riskin ton toisen naisen kanssa?
Ei itsessäsi ole vikaa eikä varmaan siinä toisessakaan, mutta kahden ihmisen välinen suhde on aina enemmän kuin osiensa summa. Lapsista on nyt huolehdittava ja pidettävä huolta siitä, että et suuremmin näytä heille vitutustasi. Sinänsä tuo vitutus on ihan hyvä ja se kannattaa suunnata itsestä ulospäin, ei sisäänpäin. Sisäänpäin käännetty viha tuottaa helposti masennusta. Suuntaa vihasi kohteisiin, joissa se ei aikaansaa vääränlaista responssia. Huuda vaikka metsän puille, potki
vaikka kinoksia hajalle.
Kuuntele (muistaakseni ) Juha Tapion kappaletta jossa mainitaan "Sä kelpaat kelle vaan" .
Kiitos kaikista ihanista viesteistä, ne lämmittää mua todella <3 ap
Kuulostaa tutulta. Onneksi meillä ei sentään ole lapsia. Suunnittelimme häitä mutta mies jättikin mut sanoen että ei pysty sitoutumaan kehenkään. Alle vuoden kuluttua meni naimisiiin toisen naisen kanssa. Silloin olin tosi rikki. Nyt olen todella onnellinen että se mulkku katosi mun elämästäni. Suruun ei auta mikään muu kuin ajan kuluminen. Olen 100% varma että huomaat lopulta itsekin että parempi näin.