Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sitoutumiskammoinen" eksä menossa naimisiin, vituttaa :(

Vierailija
01.01.2018 |

Täytyy myöntää, että olen vähän katkera. Saatiin yhdessä pari lasta, jotka ovat vielä alle kouluikäisiä. Hän ei omien sanojensa mukaan halunnut koskaan naimisiin, ja tämä harmitti minua suuresti koska olisin itse halunnut. Meillä meni suhteessa kuitenkin muuten ihan hyvin.

Vajaa vuosi sitten, kun olimme vielä yhdessä, hän alkoi käyttäytyä omituisesti, oli paljon poissa ja silloinkin kun oli kotona, oli jotenkin poissaoleva. Hän jätti minut pian ilman mitään järkevää selitystä ja nyt oli Facebookiin laittanut olevansa kihloissa jonkun toisen naisen kanssa. Kuulin yhteisiltä kavereilta, että tämä on joku miehen entinen ihastus ja heillä on ollut juttua kauan aikaa sitten. Mua niin vituttaa ja tunnen oloni niin arvottomaksi. Olinko mä vain joku laastarisuhde? Miksi mä en kelvannut vaimoksi? Itkettää vaan ihan helvetisti mutta pakko yrittää pitää itsensä kasassa lasten takia.

Mieheltä olen yrittäny kysellä ja keskustella mut hän ei halua puhua asiasta. Hän käy kyllä paljon kylässä lasten luona ja ottaa heidät välillä viikonlopuksi kylään, että ihan hyvä isä on. Mulla on vaan niin huijattu olo, tuntuu että meidän juttu on ollut vain valhetta ja mies onkin rakastanut eksäänsä koko ajan enemmän :'(

Kommentit (187)

Vierailija
21/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni sanoi, että hän ei tarvitse miestä ja hetki eromme jälkeen meni toyboynsa kanssa kihloihin.

Huumoritapaus, ihan kipee narsisti :D

Vierailija
22/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata ja udella ja kysellä syitä tuohon toimintaan. Niin on tapahtunut ja piste. Et merkinnyt miehelle mitään, sen kertoo se että etsi itselleen jo suhteenne aikana toisen. Turha katkeroitua. Unohda koko juttu ja jatka elämää. Oletko kostonhimoinen asian suhteen?

Kysyn siksi että itselleni kävi samoin, paitsi siis silloisen miehen kanssa ei ollut lapsia. Myös äidilleni kävi samoin paitsi että olivat naimisissa. Mutta että siis petetyksi joutui karmealla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapainen juttu tapahtui mulle, seurustelin 5 vuotta miehen kanssa joka "ei koskaan halua naimisiin", tää ei halunnut lapsia myöskään. Kun erottiin, mies meni vuoden kuluttua naimisiin toisen naisen kanssa ja heillä on nyt 2 lasta myös. Mutta en ole katkera, en ollut tuolle miehelle vaan se oikea nainen. Ap hyväksy vaan tapahtunut ja jatka eteenpäin.

Vierailija
24/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuntuu pahalta, mutta se toinen nainen oli se, jonka kanssa mies näki oman tulevaisuutensa avioliitossa. Aina ei voi voittaa.

Vierailija
25/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käy kylässä", "ottaa joskus viikonlopuksi kylään".....? Mitä tarkoitat näillä?

Vierailija
26/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sit ollu vaimoainesta.

Niin että lapsia teki mut ei halunnu naimisiin? En tajua tätä logiikkaa. Enemmänhän ne lapset sitoo kuin joku paperinpala...

Ap

Mikset sitten ole tyytyväinen, jos ne lapset kerran sitoo teidät niin tiukasti yhteen?

Vierailija
27/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Onneksi meillä ei sentään ole lapsia. Suunnittelimme häitä mutta mies jättikin mut sanoen että ei pysty sitoutumaan kehenkään. Alle vuoden kuluttua meni naimisiiin toisen naisen kanssa. Silloin olin tosi rikki. Nyt olen todella onnellinen että se mulkku katosi mun elämästäni. Suruun ei auta mikään muu kuin ajan kuluminen. Olen 100% varma että huomaat lopulta itsekin että parempi näin.

Kauanko sulla kesti toipua?

Erosin 10v suhteesta, koska mies ei halunnut sitoutua. Vuoden päästä oli jo naimisissa toisen kanssa. Olin pitkään sitä mieltä, että onneksi pääsin roskaläjästä eroon... mutta 3v jo erosta ja jollain tasolla pahalta tuntuu edelleen 😐

Vierailija
28/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on löytänyt oikean.

Miehet jostain syystä ajattelevat usein kovin nurinkurisesti sitoutumisen asteesta (lapset vs. avioliitto). Ja jos haluaa naimisiin, ei kannata tehdä lapsia avoliittoon.

Nimenomaan näin. Tuttavapiirissä tapaus jossa mies ja nainen oli avoliitossa käsittääkseni jotain 25 vuotta, oli yhteinen asunto jne. Sanoivat aina ettei tarvii rakkauteen paperinpalaa eli avioliittoa. Sit mies löysi uuden itseään reilusti nuoremman puolison ja jätti avopuolisonsa, muutti yhteen uuden naisen kanssa, kihlautui ja on nyt menossa parin kk päästä naimisiin. Ex-avovaimo on ihan rikki eikä ymmärrä koko jutusta mitään kun mies ei sen kummemmin selitelly, vaan oli vaan häipynyt ja ilmoittanut että aikoo elää oikeasti aitoa elämää loppuelämänsä. Tässä siis kyse yli viiskymppisistä ihmisistä joilla kaks lasta, toinen kylläkin jo täysikäinen. Toki tässäkin käynyt myöhemmin ilmi että miehellä oli ollut toi suhde jo monta vuotta.

Vierailija
29/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sit ollu vaimoainesta.

Niin että lapsia teki mut ei halunnu naimisiin? En tajua tätä logiikkaa. Enemmänhän ne lapset sitoo kuin joku paperinpala...

Ap

No jos noin on, niin mitä v*ttua sä sitten vingut kun exä haluaa hankkia elämänsä rakkauden kanssa "pelkän" paperinpalan?

Vai tajuatko itsekin, että lapsetkin on tehty sun kanssa todennäköisesti ainoastaan siksi että sinä olit tarjolla ja tämä elämän rakkaus saavuttamattomissa?

Vierailija
30/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain alkuhuumaa, kun arki koittaa, palaa possu kotiin

M44

Vierailija
31/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusiko mies lapsia vai enemmän suostui niihin kun sinä halusit? Varaudu henkisesti myös siihen että luultavasti rupeaa kohta lisääntymään myös kihlattunsa kanssa. Toivottavasti jatkaa isänä myös teidän lapsille vaikkei toi nyt hyvältä kuulosta että käy kylässä lastensa luona. Voimia ja toivottavasti pääset pian eteenpäin ja tasapainoon tapahtuneen kanssa<3

Vierailija
32/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ollut tarpeeksi tunteita sinua kohtaan. Anna miehen olla. Hän on nyt sitoutunut toiseen naiseen, joka oli sinua sopivampi. Hänen silmäänsä miellytti enemmän toinen. Taidat olla kateellinen, että et ollut ykkönen miehen silmässä..voivoivoi..

Vierailija
33/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Toivottavasti ap:n kotiin ei ainakaan ole enää palaamista! Possut kuuluu sikalaan.

Vierailija
34/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on löytänyt oikean.

Miehet jostain syystä ajattelevat usein kovin nurinkurisesti sitoutumisen asteesta (lapset vs. avioliitto). Ja jos haluaa naimisiin, ei kannata tehdä lapsia avoliittoon.

Totta, toisaalta moni mies myös tulee isäksi vastoin tahtoaan kun ehkäisy "pettää" ja abortista ei voi edes keskustella. Naiset liian usein kuvittelee, että lapsi pelastaa suhteen ja saa miehen sitoutumaan jos kosintaa ei kuulu. Miehet on monesti romanttisempia ja naiset laskelmoivampia mitä tulee parisuhteeseen ja sitten katkeroidutaan, kun mies löytääkin aidon rakkauden ja jättää perheensä jota ei ikinä ole oikeasti halunnut edes perustaa.

Avioliittoon haluava mies ei jätä kosimatta jos nainen on oikea.

Vierailija
35/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi juuri noin. Olin miehelle pelkkä laastari. Sitten, kun tuli lapset, niin mies halusi erota, kun löysi paremman.

Vierailija
36/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja ymmärrän miten pahalta varmasti tuntuu aloittajan kertoma tilanne. En muitenkaan ymmärrä, että miksi miehet haukutaan mulkuiksi ja tunnevammaisiksi kun he eivät halua mennä naimisiin väärän naisen kanssa. Eikö miehillä ole oikeus mennä avioliittoon rakkaudesta?

Vierailija
37/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Toivottavasti ap:n kotiin ei ainakaan ole enää palaamista! Possut kuuluu sikalaan.

Possujen kanssa te naivit naiset naitte. Ilmeisesti jotenkin nautitte tuollaisesta hyväksikäytöstä.

Se on aina se tietty miestyyppi mihin te haksahdatte.

Vierailija
38/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy enemmän mun luona kylässä koska asuu pienessä keskusta-asunnossa jossa ei ole paljoa tilaa lapsille. Joskus ottaa heidät viikonlopuksi ja menee heidän kanssaan mummolaan. Nyt mies aikoo muuttaa isompaan asuntoon uuden naisensa kanssa ja haluaa sitten lapset vuoroviikoin.

Meistä mies oli se, joka halusi lapsia enemmän. Itse asiassa melko heti, kun minä taas olisin halunnut odottaa vähän pidempään. Nyt mies sai kaiken minkä halusi, mulle jäi vain haaveet. :(

Ap

Vierailija
39/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli jo nähty ap:n kanssa ja ap olo varma nakki lasten takiakin. Uusi nainen oli vieraampana jännempi ja piti sitouttaa kihloilla. Ehkä mues piti ap:ta itsestäänselvyytenä eikä arvostanut ja näki uuden naisen niin upeana, että pelkäsi muiden nappaavan, ellei hän ehdi ensin. Niin klassista, kun kotia kiltisti pyörittävää vaimoa ei arvosteta. Kohta mies vasta tajuaa vaimonsa olleen sittenkin parempi, kun alkuhuuma uuden kanssa haihtuu ja hänestä paljastuu virheitä ja ikäviä puolia ja ex alkaakin taas näyttää tavoittelemisen arvoiselta etäämmältä katsottuna. Mies herää hullaantumispsykoosistaan ja yrittää takaisin ap:n luokse.

Vierailija
40/187 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käy enemmän mun luona kylässä koska asuu pienessä keskusta-asunnossa jossa ei ole paljoa tilaa lapsille. Joskus ottaa heidät viikonlopuksi ja menee heidän kanssaan mummolaan. Nyt mies aikoo muuttaa isompaan asuntoon uuden naisensa kanssa ja haluaa sitten lapset vuoroviikoin.

Meistä mies oli se, joka halusi lapsia enemmän. Itse asiassa melko heti, kun minä taas olisin halunnut odottaa vähän pidempään. Nyt mies sai kaiken minkä halusi, mulle jäi vain haaveet. :(

Ap

Uuden suhteen lopun alkua, kun nuorikko huomaa joutuvansa pyörittämään uusperhettä äitipuolena.

T. Uusperheen äitipuoli