Uusi poikaystävä suhtautuu nihkeästi koiraani. Ihan kuin olisi mustasukkainen tai inhoaisi sitä? :S Koira on kiltti
On ollut alusta asti tuollainen. Ei ole vissiin ikinä silittänyt koiraani tai muutenkaan huomioi sitä mitenkään. Pyytää monesti minua käskemään koiran pois vaikkapa sohvalta jos katsomme yhdessä telkkaria. Tutustuimme nettitreffien kautta ja siellä mies mainosti olevansa eläinrakas. Välillä hän myös ihailee muiden koiria ja katselee hauskoja koirakuvia tai videoita netistä. Tuo jotenkin loukkaa minua. Koirani on oikeasti ihana, eikä kenelläkään ole mitään syytä suhtautua siihen nyrpeästi. Koirani on ystävällinen ja hyväkäytöksinen aina. Onko poikaystävä vaan mustasukkainen minusta koiralle vai mistä moinen johtuu?
Mietin jo eroa tämän jutun takia vaikka kaikki muu luistaa. :S
Kommentit (71)
En jättäis tyyppiä koskaan kahden koiran kanssa, tiedä mitä se sille tekee...
Halus pesää ni valehteli olevansa eläinrakas. Ole varovainen, voi tosiaan vahingoittaa koiraa kun kokee sen kilpailijakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rotua se sun koira on?
Mitä se tähän vaikuttaa?
Mun mielestä aika naurettavaa leimata hänet heti kamalaksi ihmiseksi, jos hän ei heti suurinpiirtein palvo koiraasi. Miksi hänen pitäisi silittää koiraasi tai haluta leikkiä sen kanssa? Itse pidän kyllä eläimistä, mutta koska olen pahasti allerginen, haluan eläinten pysyvän melko kaukana, ei tulisi mieleenkään silittää tai leikkiä, vaikka ne mielestäni ihan söpöjä onkin. Jos joku tästäkin saa ongelman niin voivoi.
Voi ny v*ttu, yhtä hyvin voisi sanoa että koiraihmisissä on jotain vikana, kun eivät pidä kissoista.
Ai mitä koiran rotu vaikuttaa? Kyllähän koiran luonne-erot on yhtä suuret kuin ulkoiset erot. Pienet terrieritpuudelit, jotka on pilalle hemmoteltuja on helvetin ärsyttäviä. Isot paimenkoirat lempeitä ja iloisia. Isot koirat eivät yritä esittää talon pomoa. Tai jos yrittävät, niin kunnon omistaja näyttää niille kaapin paikan.
Teidän talossa on alkukantainen kamppailu talon herruudesta käynnissä. Joku rotta hyppii sohvalle...ei jeesus.
Mut joo varmaan parempi, että noudatat palstan neuvoja ja jätät sen sian.
Minun ex oli mustasukkainen omalle koiranpennulleen minun huomiosta. En tiedä kumpi harmitti miestä enemmän: se että pentu oli aivan riemuissaan, joka kerta kun tulin käymään vai se, että leikitin, silittelin ja rapsuttelin pentua innoissani.
Vaikuttaa narsistilta. Haluaa ja pyrkii siihen, että ainoa merkitsevä asia elämässäsi on hän itse. Miten mies suhtautuu läheisiisi, esimerkiksi siskoosi tai äitiisi? Tuo, että ihailee muka muiden koiria, on tyypillistä narsistin pelailua saada ihmiset pitämään häntä hurmaavana. Jatkossa kukaan ystvistäsi tai läheisistäsi ei usko sinua, kun avaudut heille vaikeuksistasi tämän miehen kanssa. Kuittailevat vain, että hänhän on niin mukava ihminen. Ole tarkkana. Narsistin päätavoitteita on saada sinut epäilemään omia tunteitasi ja saada sinut uskomaan, että sinä se olet olet vaikea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa puheeksi, pitääkö hän sun koirasta. Parempi se on jutella heti alkuunsa. Mulla meni useampi vuosi hukkaan poikakaverin kanssa koska ei puhuttu heti alkuunsa. Oltiin oltu jo pari vuotta yhdessä ja sitten aloin ihmetellä kun aina hänellä oli jokin este hoitaa koirulia kun mulla oli jotain menoa. Ihan keksittyjä syitä, tajusin lopulta. Me lopulta erottiin. Miten paljon parempi olisi ollut tietää etukäteen.
Mun koira on myös tosi kiltti vaikka iso. Sen myönnän, että sillä oli tapana hypätä sänkyyn kesken seksin. Eli vaikutti tietty siihen että ei pystytty paljon hommailemaan sellaista.
Eikö koiraa saanut toiseen huoneeseen seksin aikana vai tykkäsitkö kun oli yleisöä? Kysyn ihan asiallisesti olen myös koiran omistaja jonka koira on toisessa huoneessa jos on tarkoitus harrastaa seksiä.
Ei välttis aina niin suunnitella seksileikkejä. Ja jos koiran laittaa toiseen huoneeseen, alkaa haukku, raapiminen yms ja luultavasti puskee oven auki pamahtaen, jolloin meillä on lisää yleisöä kun lapsetkin herää.
Miksi koira on sohvalla? En mäkään tykkää siitä, vaikka koirat muuten ihan jees.
Tykkään ite eläimistä, ja yleensä kaikista koiristakin, mutta yhdellä kaverilla on pari pientä räkyttäjää, joihin on ällöä ees koskea, kun karvat on ajeltu. Ja sitten kun omistajansa ei komenna niitä ja ne hyppii päälle ja tunkee syliin ym...
Aina oon koirista tykännyt mut nää on kyllä ihan poikkeustapauksia..
En kehtaa ruveta komentamaan muitten eläimiä, ja toivon että elukoitten omistajat tajuaa pitää kurissa eläimensä.
Ja kyllä koirien paikka on muualla kuin sohvalla ja sängyissä.
Jos hän sietää koiraasi, koska on kiinnostunut lapsistasi.
Olisin huolissani siinå kohtaan kun mies puhuu olevansa eläinrakas mutta ei näytä elein että tykkää eläimistä... Mies on varmaan hyvä kehumaan itseensä mutta teot kertovat kuin tuhat sanaa...
Lopeta "eläinrakkaan" kanssa suhde... Kohta mies vannoo rakastavansa mutta kohtelee kuin roskaa
Se voi olla kissaihminen sitte? itekkin oon todella eläinrakas, tykkään koirista myös tosi paljon ja ihailen niitä, mutta vaan jos ne on jonkun toisen eikä mun tarvii asua niiden kanssa. Kysy ihan suoraan tykkääkö se sun koirasta..tai vaikka et ootko koira vai kissaihminen enemmän
Mitäs jos miehesi ei tykkää juuri sen rotuisesta koirasta? Pidän yleisesti ottaen eläimistä, myös koirista, mutta etenki terrierit ja muut karkeakarvaiset tai lyttykuonoiset, ylijalostetut koirat inhottaa. Ne eivät ole suloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa puheeksi, pitääkö hän sun koirasta. Parempi se on jutella heti alkuunsa. Mulla meni useampi vuosi hukkaan poikakaverin kanssa koska ei puhuttu heti alkuunsa. Oltiin oltu jo pari vuotta yhdessä ja sitten aloin ihmetellä kun aina hänellä oli jokin este hoitaa koirulia kun mulla oli jotain menoa. Ihan keksittyjä syitä, tajusin lopulta. Me lopulta erottiin. Miten paljon parempi olisi ollut tietää etukäteen.
Mun koira on myös tosi kiltti vaikka iso. Sen myönnän, että sillä oli tapana hypätä sänkyyn kesken seksin. Eli vaikutti tietty siihen että ei pystytty paljon hommailemaan sellaista.
Eikö koiraa saanut toiseen huoneeseen seksin aikana vai tykkäsitkö kun oli yleisöä? Kysyn ihan asiallisesti olen myös koiran omistaja jonka koira on toisessa huoneessa jos on tarkoitus harrastaa seksiä.
Ei välttis aina niin suunnitella seksileikkejä. Ja jos koiran laittaa toiseen huoneeseen, alkaa haukku, raapiminen yms ja luultavasti puskee oven auki pamahtaen, jolloin meillä on lisää yleisöä kun lapsetkin herää.
No enpä tällaisessa tapauksessa ihmettele sitten yhtään, jos miestä alkaa koira kyrbimään, kun aina keskeyttää puuhastelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä tällaisessa tapauksessa ihmettele sitten yhtään, jos miestä alkaa koira kyrbimään, kun aina keskeyttää puuhastelut.
Siis, meidän tapauksessa se olin minä joka lopetin suhteen ja syynä se että mies keksi tekosyitä ettei tarvinnut hoitaa koiraa. Lähti mieluummin kavereiden kanssa kuin hoiti koiraa, vaikka se olisi ollut minulle tärkeää.
En koskaan luottaisi ihmiseen joka ei pidä eläimistä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ite eläimistä, ja yleensä kaikista koiristakin, mutta yhdellä kaverilla on pari pientä räkyttäjää, joihin on ällöä ees koskea, kun karvat on ajeltu. Ja sitten kun omistajansa ei komenna niitä ja ne hyppii päälle ja tunkee syliin ym...
Aina oon koirista tykännyt mut nää on kyllä ihan poikkeustapauksia..
En kehtaa ruveta komentamaan muitten eläimiä, ja toivon että elukoitten omistajat tajuaa pitää kurissa eläimensä.
Ja kyllä koirien paikka on muualla kuin sohvalla ja sängyissä.
Sä et vaan pidä eläimistä eläiminä. Ei ne ole mitään patsaita tai leluja.
Onko koirasi turkki puhdas? Tai ehkä mies ei tykkää rodusta. Minä tykkään kyllä koirista, mutta vierastan karkeakarvaisia ja lättäkuonoisia koiria ( mopsi, bulldogit) ja mielestäni ne ovat vastenmielisen näköisiä - tai tuntuisia. En mielellään rapsuttele ja inhottaa ajatus että sellainen istuisi paljaalla lyhytkarvaisella takapuolellaan sohvalla.
Ero on parasta teille kaikille kolmelle.