Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi poikaystävä suhtautuu nihkeästi koiraani. Ihan kuin olisi mustasukkainen tai inhoaisi sitä? :S Koira on kiltti

Vierailija
01.01.2018 |

On ollut alusta asti tuollainen. Ei ole vissiin ikinä silittänyt koiraani tai muutenkaan huomioi sitä mitenkään. Pyytää monesti minua käskemään koiran pois vaikkapa sohvalta jos katsomme yhdessä telkkaria. Tutustuimme nettitreffien kautta ja siellä mies mainosti olevansa eläinrakas. Välillä hän myös ihailee muiden koiria ja katselee hauskoja koirakuvia tai videoita netistä. Tuo jotenkin loukkaa minua. Koirani on oikeasti ihana, eikä kenelläkään ole mitään syytä suhtautua siihen nyrpeästi. Koirani on ystävällinen ja hyväkäytöksinen aina. Onko poikaystävä vaan mustasukkainen minusta koiralle vai mistä moinen johtuu?

Mietin jo eroa tämän jutun takia vaikka kaikki muu luistaa. :S

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei pidä koirista, niin hänessä on jotain pahasti päästä vialla. Jätä se.

Vierailija
2/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa puheeksi, pitääkö hän sun koirasta. Parempi se on jutella heti alkuunsa. Mulla meni useampi vuosi hukkaan poikakaverin kanssa koska ei puhuttu heti alkuunsa. Oltiin oltu jo pari vuotta yhdessä ja sitten aloin ihmetellä kun aina hänellä oli jokin este hoitaa koirulia kun mulla oli jotain menoa. Ihan keksittyjä syitä, tajusin lopulta. Me lopulta erottiin. Miten paljon parempi olisi ollut tietää etukäteen.

Mun koira on myös tosi kiltti vaikka iso. Sen myönnän, että sillä oli tapana hypätä sänkyyn kesken seksin. Eli vaikutti tietty siihen että ei pystytty paljon hommailemaan sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen suhde koiraan koitettava muodostaa, ettei se olisi niin kaukainen. Leikkimistä koiran kanssa, ulkoilua jne?

Vierailija
4/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies. Haluaa alistaa sinut. Pahoinpitelijä typpiä!

Vierailija
5/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaarallista seuraa ihminen joka ei pidä eläimistä.

Vierailija
6/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi miestä joka ei pidä eläimistä.

Vierailija
7/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan hyvä jos on noin nuiva koiraasi kohtaan.mieti tarkkaan jatkatko tuollaisen ihmisen kanssa

Vierailija
8/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi ongelmia koiran kanssa tulossa. Eläinrakas on sellainen seuranhakujuttujen fraasi joka ei tarkoita mitään todellista. Jos ei pidä koirastasi, jos se tosiaan on kiltti ja kiva, ei ole eläinrakas. Potkisin pihalle kaaressa tuommosen.

Vierailija
9/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koirasi kenties ärsyttävä räkyttävä pikku rääpäle? Itsekin pidän koirista yleensä mutta inhoan noita kissan kokoisia tai jopa pienempiä

Vierailija
10/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi olla miehen kanssa, joka ei pitäisi ja pärjäisi mun koirien kanssa ja pitäisi eläimistä ylipäätään. Jatka etsimistä rauhassa löydät kyllä sinulle paremmin sopivan miehen. Tässä tapauksessa mies ei ole eläinrakas eikä ymmärrä edes mitä se tarkoittaa.

Vierailija
11/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koiralle mustasukkainen tulee olemaan myös kavereille, lapsille yms. Tuommoiset on pahinta laatua.

Vierailija
12/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mustasukkainen, koska hän haluaa olle huomiosi ainoa kohde.

JSSAP.

Vierailija
13/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rotua se sun koira on?

Vierailija
14/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on huijannut sua, olemalla eläinrakas jota ei selvästikään ole.

Mitä enää mietit? Bye bye ja the end.

Vierailija
15/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystäväsi ihailee muita koiria mutta suhtautuu sinun kilttiin koiraasi tympeästi, niin on todennäköisesti mustasukkainen. Voi kuulostaa uskomattomalta mutta näitä lemmikkieläimille mustasukkaisia on oikeasti olemassa. Täällä olevassa pitkässä "Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset" -ketjussa on aiheesta monta kokemusta. Sairaimmat ovat olettaneet, että seurustelukumppani harrastaa koiransa kanssa seksiä (!).

Vierailija
16/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa puheeksi, pitääkö hän sun koirasta. Parempi se on jutella heti alkuunsa. Mulla meni useampi vuosi hukkaan poikakaverin kanssa koska ei puhuttu heti alkuunsa. Oltiin oltu jo pari vuotta yhdessä ja sitten aloin ihmetellä kun aina hänellä oli jokin este hoitaa koirulia kun mulla oli jotain menoa. Ihan keksittyjä syitä, tajusin lopulta. Me lopulta erottiin. Miten paljon parempi olisi ollut tietää etukäteen.

Mun koira on myös tosi kiltti vaikka iso. Sen myönnän, että sillä oli tapana hypätä sänkyyn kesken seksin. Eli vaikutti tietty siihen että ei pystytty paljon hommailemaan sellaista.

Sori, mutta mua alkoi naurattaa, kun kuvittelin tilanteen. Aikamoinen turn off tuollainen kesken kaiken sekaan änkeävä koira.

Vierailija
17/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö koiraa saanut toiseen huoneeseen seksin aikana vai tykkäsitkö kun oli yleisöä? Kysyn ihan asiallisesti olen myös koiran omistaja jonka koira on toisessa huoneessa jos on tarkoitus harrastaa seksiä.

Vierailija
18/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää tuo asia nopeasti. Itse en ole koiraihminen, en mitenkään inhoa koiria mutta en myöskään halua koskaan koiran kanssa samassa taloudessa asua. Mutta mulle ei tulisi mieleenikään alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa jolla on koira. Ap:n poikaystävä saattaa hyvinkin luulla että tulevaisuudessa koira väistyy hänen tieltään.

Vierailija
19/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle sanon vaan että kannattaa kysyä mieheltä mistä johtuu, ettei kyseinen koira kiinnosta vaikka muista eläimistä pitää.

Ja ketjun vihapuhujille; ei ole mitään väärää jos ihminen ei pidä koirista. Itsekään en niistä pidä. Harvoista eläimistä pidän. Eihän kaikki voi tykätä samoista asioista, koittakaan ymmärtää.

Vierailija
20/71 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki sanoa olevansa eläinrakas, jos ei oikeasti ole? Oudolta kuulostaa. Ellet sinä siis ole jotenkin täysin sokea tilanteelle ja koirasi onkin oikeasti kamala? Rikkoo paikat, rähisee miehelle, et ole kouluttanut sitä..? Jos tällaisia ongelmia ei oikeasti ole, niin miehessä on jotain vialla kun kerta muista eläimistä tykkää kuitenkin.

Joka tapauksessa koirasi oli perheenjäsenesi ennen miestä. Miehen pitää siis sopeutua tilanteeseen tai lähteä menemään.

P. S. Itse en edes välitä lemmikeistä, mutta siksi en muuta esitäkään ja rehellisyyttä vaadin myös muilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi