Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole aika noloa, jos laittaa esim. facebook- profiilikuvakseen niin kaunistetun kuvan, ettei livenä tunnisteta?

Vierailija
01.01.2018 |

Yksi facetuttuni on oikein villiintynyt näitä omakuviaan muokatessa. Kuvat on niin eri näköisiksi kaunistettu, että mitään alkuperäisistä kasvonpiirteistä ei ole jäljellä. Kubien perusteella näyttää kolmekymppiseltä vaikka on kohta 50. Mikä saa tuon ikäisen naisen tekemään tuollaista? Minusta olisi noloa olla kuvissa kaunis mutta livenä ihan tavallinen ikääntynyt nainen. Siis ei se ikääntyminen nolota, vaan se ettei sitä hyväksy, vaan pitää julkaista jotain huijauskuvia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on profiilikuvana ihan jotain muuta kuin oma kuva ja nimenäkin vain etunimet. Näin vältän kaveripyynnöt kummin kaiman serkun luokkakaverilta, eikä kukaan loukkaannu. Olen myös laittanut aika tehokkaat suojaukset, eikä  kaveripyyntöjä pääse lähettämään kuin kavereiden kaverit, mutta sinnekin saattaa sattua jotain hörhöjä. Facessa ryhmien takia, ei kiinnosta ihmisten yksityisasiat. 

Vierailija
42/46 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa! Minulla on kuva lintu laudasta. Onhan siellä ihmisiä joilla kasvaa oravanhäntä, tai peikon korvat. Älä nolostu muiden tekemisistä, mene mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa mun naamasta edes filttereillä kaunista. :D

Vierailija
44/46 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri 50-v näyttää faceprofiilikuvassaan 25- vuotiaalta.

Vierailija
45/46 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ymmärrä tuota, luulisi tulevan pahamieli ettei näytä yhtä hyvältä oikeasti ja hävettävän että ”huijaa” muita sillä.. mutta kai ne sitten jotain mielihyvää siitä saavat.

Vierailija
46/46 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa nämä kuvanmuuntelijat herättävät jostain syystä säälin tunteita. Varsinkin jos ovat 40-50 vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi