Jätin miehen yöllä ja nyt kaduttaa
Sanoin vielä että ihan turha laittaa viestiä tai soittaa. En aio puhua enää ikinä mitään. Miten tämän nyt vois korjata?
Kommentit (53)
Herra mun vereni kuinka tyhmä muija. Ensin laittaa viestiä että menee nukkumaan ja sitten kun mies ei vastaa niin jättää sen. Ja nyt kiukuttelee kun kukaan ei ymmärrä.
Mä en käsitä tuollaisia kontrolloivia ihmisiä siis aikuisia ihmisiä joiden ajatuksissa mies tai kumppani on heitä varten joka ikinen vuorokauden minuutti.
Sä menit nukkumaan ja ilmoitit sen. Voi kamala että mies ei sulle viesteillyt että hyvää yöt
Sä kypsänä sitten pääätit jättää miehesi ja nyt harmittaa. Joko olit kännissä tai sitten oot vaan ailahtelevainen.
Mä olisin kyllä suuttunut ja homma olisi ollut siinä:
killevilshitandlivehigh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin vielä että ihan turha laittaa viestiä tai soittaa. En aio puhua enää ikinä mitään. Miten tämän nyt vois korjata?
Jaa, minä sanoin eksälleni melkein noin, siis jo 3-vuotta sitten. Sanoin siis, että nyt kun erotaan, niin musta et sitten kuule enää mitään.
Eihän siinä pitkään mennyt kun se meni jonkun toyboynsa kanssa kihloihin :D
I´m so happy right now that I have been three years alone ja on mulla yks vitun kuuma muija kiikarissa, uuh.
Vastaan vielä tähän itselleni, että en onneksi kiristysyrityksestä huolimatta tehnyt lasta ja minua ei kaduta yhtään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaako nykytekniikka tollaisen kyttäysmahdollisuuden, että lähettäjä tietää, milloin vastaanottaja on lukenut (tai vähintään avannut) viestin? Karseeta.
Whatsapp tai Messenger... Oletko koskaan kuullut moisesta ihmeestä
Ei Meseä ole enää, lol?
No, mikähän ihme sovellus mulla on puhelimessa, kun siinä lukee selvästi messenger?? Ok, onhan se suoraan alisteisessa suhteessa faceen, mutta kumminki mese mikä mese.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä tuollaisia kontrolloivia ihmisiä siis aikuisia ihmisiä joiden ajatuksissa mies tai kumppani on heitä varten joka ikinen vuorokauden minuutti.
Sä menit nukkumaan ja ilmoitit sen. Voi kamala että mies ei sulle viesteillyt että hyvää yöt
Sä kypsänä sitten pääätit jättää miehesi ja nyt harmittaa. Joko olit kännissä tai sitten oot vaan ailahtelevainen.
Eilen oli Uuden vuoden aatto muuten.
Mitenkäs se UV siihen vaikuttaa että yksi on hieman kontrolloiva ??
Vierailija kirjoitti:
En ollut kännissä! Mies oli! Suutuin koska ei taaskaan vastannut mun viestiin. Sanoin että mulle riitti nyt! Mies oli baarissa vaikka ei edes alunperin aikonut sinne mennä.
Huoh mulla on ihan samanlainen kaveri kuin sinä. Pitää heti vastata hänelle viestiin, muuten hän alkaa kiukuttelemaan ja suuttuu. Nykyään en ees välitä jos suuttuu, en ees tiiä miks oon sen kaveri vieläkin kun se ihminen on muutenkin manipuloiva. Ois hirveetä jos kumppani ois samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka ihan ok, että mies on baarissa ja nainen kotona?
Jos siis ollaan yhdessä.
Miksei silloin olla yhdessä ja samassa paikassa molemmat, oli se paikka sitten mikä hyvänsä?Silloin ei tarvitse mitään viestitiellä eikä suuttua.
Jos oli sovittu muuta niin mies teki väärin kun meni baariin.
Ap on oikeassa kun suuttui.
Mieti nyt rauhassa minkälainen on suhteenne ja onko se sellainen, että sinulla on yleensä ottaen hyvä olla ja mies pitää lupauksensa ja ottaa sinut huomioon.
Myös puolin ja toisin.
Kai nyt ihminen saa hengailla pelkästään kavereidensa kanssa eikä olla kokoajan liimautuneena kumppaniinsa?
She 's a maniac maniac ... alkoi soida päässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut kännissä! Mies oli! Suutuin koska ei taaskaan vastannut mun viestiin. Sanoin että mulle riitti nyt! Mies oli baarissa vaikka ei edes alunperin aikonut sinne mennä.
Huoh mulla on ihan samanlainen kaveri kuin sinä. Pitää heti vastata hänelle viestiin, muuten hän alkaa kiukuttelemaan ja suuttuu. Nykyään en ees välitä jos suuttuu, en ees tiiä miks oon sen kaveri vieläkin kun se ihminen on muutenkin manipuloiva. Ois hirveetä jos kumppani ois samanlainen.
Tees kuule ystävällesi palvelus ja kauniisti irtisano teidän ystävyys. Hänellä on jotain aiempia ongelmia, joita sinä "ystävänä" pahennat etkä lainkaan edesauta hänen eheytymistään tuolla "kouluttamisella".
Siis mihin viestiin? Siihenkö jossa kerroit meneväsi nukkumaan vai siihen jossa jätit hänet ja sanoit, että turha laittaa viestiä??