Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin miehen yöllä ja nyt kaduttaa

Vierailija
01.01.2018 |

Sanoin vielä että ihan turha laittaa viestiä tai soittaa. En aio puhua enää ikinä mitään. Miten tämän nyt vois korjata?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaako nykytekniikka tollaisen kyttäysmahdollisuuden, että lähettäjä tietää, milloin vastaanottaja on lukenut (tai vähintään avannut) viestin? Karseeta.

Tämän luettuani piti palata tarkistamaan että miten hiton vanhan ketjun olen avannut :D

Jos haluat, että lähettäjä näkee oletko lukenut viestin, niin se on oikeastaan aina oma valinta.  Tosin monissa se on defaulttina

Vierailija
22/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis oliko mulla on aihetta suuttua? Eli en ala pyytelee anteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätin sitten mieheni eilen yöllä". Missä porvoolaisessa baarissa se muuten oli?

Vierailija
24/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut kännissä! Mies oli! Suutuin koska ei taaskaan vastannut mun viestiin. Sanoin että mulle riitti nyt! Mies oli baarissa vaikka ei edes alunperin aikonut sinne mennä.

Oi kuinka ihana mies.

Vierailija
25/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaako nykytekniikka tollaisen kyttäysmahdollisuuden, että lähettäjä tietää, milloin vastaanottaja on lukenut (tai vähintään avannut) viestin? Karseeta.

Whatsapp tai Messenger... Oletko koskaan kuullut moisesta ihmeestä

Vierailija
26/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PASKAA.

Vierailija
27/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on ihan liian kiinni kännykässä jos tarttee illanvietoissakin kytätä jatkuvasti onko tullut viestejä. Ite oon sanonu miehelle ettei kannata ottaa itteensä jos en vastaa (koska joskus se vaan unohtuu vaikka näkisinkin hänen viestitelleen) - ei ole ollut ongelma.

Vierailija
28/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmiset on ihan liian kiinni kännykässä jos tarttee illanvietoissakin kytätä jatkuvasti onko tullut viestejä. Ite oon sanonu miehelle ettei kannata ottaa itteensä jos en vastaa (koska joskus se vaan unohtuu vaikka näkisinkin hänen viestitelleen) - ei ole ollut ongelma.

99% on riippuvaisia puhelimistaan ja elämä netissä, ihan karseeta. Itsehän en edes pidä yleensä koko kännykkää päällä tai mukanakaan edes.

Lankapuhelimet oli kivoja, jonnet ei edes varmaan tiedä mikä on lankapuhelin.

Vierailija
29/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viestitteli mun kanssa se mies.

Oon sen exä.

Just myös kertoi kuinka muija on vihainen kun ei heti vastannut viestiin koska oli baarissa.

Pohdittiin sun tilannetta ja tultiin siihen tulokseen että oot vaan epävarma.

Get over it!

Vierailija
30/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se luki viestit! Laitoin kaks. Jälkimmäisessä ilmoitin meneväni nukkumaan ja toivotin hyvää uuttavuotta ja öitä. Se vaan luki sen eikä vastannut. Ei ois paljon vaatinut että laittaa jotain takas.

Siinä ekassa viestissäkö sinä miehen jätit, jos laitoit kaksi viestiä, joista jälkimmäisessä toivotit hyvää yötä ja kerroit meneväsi nukkumaan?

Vierailija
31/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit viestissä meneväsi "nyt nukkumaan". Eihän siihen kannata vastata, kun olet sitten jo vastauksen saapuessa nukkumassa ja pahimmillaan viestin merkkiääni herättää sut. Mies on vain rationaalinen.

Vierailija
32/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesuksen perkele mikä muija!

Kasva aikuiseksi😂

Vierailija
33/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi tuli minun mieleeni ihmetys, että mikis ihmeessä ette olleet viettämässä uuttavuotta samassa paikassa?

Yleensähän pariskunnat ainakin sen uudenvuoden haluavat juhlia yhdessä.

Pitikö siis miehen tulla sinun luoksesi?

Ja menikin baariin.

Miksi ette menneet sinne baariin yhdessä?

Ja sitten yhdessä kotiin tai ylipäätään oletteko suunnitelleet yhteistä uuttavuotta?

Paljon riippuu siitä kannattaako olla vihainen mikä on suhteenne laatu ja mitä olette yhdessä päättäneet uudestavuodesta.

Jos mies oletti, että on ihan ok sinun puolestasi olla baarissa, niin ei vastaillut.

Toki on hyvä tapa vastata viesteihin.

Silloin on syytä olla vihainen ja pettynyt jos mies yksipuolisesti päätti mennä baariin ja olitte sopineet jotain muuta.

Vierailija
34/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka ihan ok, että mies on baarissa ja nainen kotona?

Jos siis ollaan yhdessä.

Miksei silloin olla yhdessä ja samassa paikassa molemmat, oli se paikka sitten mikä hyvänsä?

Silloin ei tarvitse mitään viestitiellä eikä suuttua.

Jos oli sovittu muuta niin mies teki väärin kun meni baariin.

Ap on oikeassa kun suuttui.

Mieti nyt rauhassa minkälainen on suhteenne ja onko se sellainen, että sinulla on yleensä ottaen hyvä olla ja mies pitää lupauksensa ja ottaa sinut huomioon.

Myös puolin ja toisin.

Vierailija
35/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutun, koska olin oikeassa? Voisiko ajatella niin, että ei suutu, vaikka oli oikeassa. Kerrankos sitä ihminen ampuu ohi oman kullan kainalosta. Kun se morkkiksessa ja krapulassa sitten tulee kotiin, niin anna ruokaa, nesteytä se ja ehkä vähän jotain hipsutteluakin. Ei se auta mitään jos rupeet raivoomaan. Sitten selität että miksi käytös tuntui vähän ikävältä, että olisi hyvä jos edes soittaisit jos et tuukaan kotiin yöksi. Tai voidaan jatkossa sopia, että tämmöisissä bileissä varaa sohvan joltain kaveriltaan jos ei halua kännissä/krapulassa näyttäytyä kotosalla.

Vierailija
36/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään mua ei haitta että oli baarissa vaan se ettei vastannut viestiin.

Vierailija
37/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sieltä baarista pitää viesteillä sinulle?? Jos on kavereiden kanssa liikenteessä?

Vierailija
38/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin loukkantunut jos mies olisi mennyt baariin ilman minua uudenvuodenaattona eikä olisi edes välittänyt viesteistäni.  Jätä se sika.

Vierailija
39/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin etsinyt sen käsiini vaikka sieltä baarista asti. Ap, olet oikeassa! Kyllä pitää viestiin vastata. Jos haluaa elää vapaana eikä ilmoitella tekemisistään, voi samantien elää sinkkuna.

Vierailija
40/53 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Meseä ole enää, lol?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi