Jätin miehen yöllä ja nyt kaduttaa
Sanoin vielä että ihan turha laittaa viestiä tai soittaa. En aio puhua enää ikinä mitään. Miten tämän nyt vois korjata?
Kommentit (53)
Aloittaisin hankkimalla lääkkeet tuohon bipoon.
Aika wt:tä jättää mies uutena vuotena kännissä. No, huomenna töihin.
En ollut kännissä! Mies oli! Suutuin koska ei taaskaan vastannut mun viestiin. Sanoin että mulle riitti nyt! Mies oli baarissa vaikka ei edes alunperin aikonut sinne mennä.
Annapa tilanteen rauhoittua pari päivää ja katso sitten, onko teillä oikeasti edellytyksiä jatkaa.
Olisiko Anteeksipyynto paikallaan, ei enempaa ei vahempaa mutta niin merkittavaa.
Miksi korjata jotain, mikä ei ole rikki?
Ei kai kukaan kyttäile viestejään jatkuvasti ja ole vastausvalmiudessa. Mies taitaa olla onnessaan, kun pääsi sinusta. Melko ailahtelevainen tyyppi olet, kun jätät suhteen viestiin vastaamattomuuden vuoksi.
Odotanko että jos mies ottais vielä yhteyttä?
No sulle riitti. Miksi haluat miehen takaisin taas satuttamaan sinua?
Vierailija kirjoitti:
En ollut kännissä! Mies oli! Suutuin koska ei taaskaan vastannut mun viestiin. Sanoin että mulle riitti nyt! Mies oli baarissa vaikka ei edes alunperin aikonut sinne mennä.
Sittenhän oli oikea päätös erota. Pysy siinä.
Se luki viestit! Laitoin kaks. Jälkimmäisessä ilmoitin meneväni nukkumaan ja toivotin hyvää uuttavuotta ja öitä. Se vaan luki sen eikä vastannut. Ei ois paljon vaatinut että laittaa jotain takas.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat todella kontrolloivalta. Ei tuosta pitemmän päälle mitään tule. Mies ei alunperin aikonut mennä baariin, mutta menikin sinne sitten ex-tempore. Ehkä tapasi kavereita, ja päättivät mennä jatkamaan hauskanpitoa. Ei siellä sitten huomannut viestiäsi. Ei kukaan (tai en ainakaan minä) ala enää elämään sellaista elämää, että toiselta pitää joka asiaan lupa kysyä. Varsinkaan kun teillä ei käsittääkseni lapsia ole.
No olisit jättänyt hänet sitten päivällä.
Ihan ok mulle oli se että on baarissa! Vitutti se ettei voinut vastata mitään. Ilmeisesti ei sitten kiinnosta sen vertaa että vois naputtas vaikka yhden emojin jos ei muuta ehi.
Tarjoaako nykytekniikka tollaisen kyttäysmahdollisuuden, että lähettäjä tietää, milloin vastaanottaja on lukenut (tai vähintään avannut) viestin? Karseeta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin vielä että ihan turha laittaa viestiä tai soittaa. En aio puhua enää ikinä mitään. Miten tämän nyt vois korjata?
Jaa, minä sanoin eksälleni melkein noin, siis jo 3-vuotta sitten. Sanoin siis, että nyt kun erotaan, niin musta et sitten kuule enää mitään.
Eihän siinä pitkään mennyt kun se meni jonkun toyboynsa kanssa kihloihin :D
I´m so happy right now that I have been three years alone ja on mulla yks vitun kuuma muija kiikarissa, uuh.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaako nykytekniikka tollaisen kyttäysmahdollisuuden, että lähettäjä tietää, milloin vastaanottaja on lukenut (tai vähintään avannut) viestin? Karseeta.
Tämän luettuani piti palata tarkistamaan että miten hiton vanhan ketjun olen avannut :D
Menet oven taakse ja sanot että it was just a prank bro