Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ei _käsitä_ kerrostaloelämää?

Vierailija
13.04.2006 |

Asun kerrostalossa, mutta koko ajan kaipaan jotain muuta.

Usein seison pihalla ja katson taloa. Tuntuu mielettömälle, järjettömälle,hullulle ja absurdille, että me asumme isossa laatikossa tietyssä kohtaa sitä. Meidän ala- ja yläpuolellamme on lokero muille ihmisille.

Me asumme tässä, koska kalliimpaan asumismuotoon ei ole varaa. Nyt etsimme kuitenkin kaikin keinoin sitä, että voisimme elää kuin kotonamme. Haluaisin pois filmauksesta. En voi mennä pihalle tukka paskasena yökkärissä. Tästä boksista pitää poistua kohtuu säällisen näköisenä. Omasta kodista! Muutenkin tämä poistuminen on aikamoinen projekti ylipäätään. En olisi koskaan arvannut, mitä on ripulipaskavaipan vienti roskapönttöön, kunnes kolmas lapseni tämän minulle opetti. Lisäksi olen joutunut koiraani rääkkäämään, kun hän sairastui yöllä paskatautiin. En voinut jättää lapsia yksin kotiin käyttääkseni koiraa ulkona. Voitte arvata tuloksen :( Näitä esimerkkejähän olisi vaikka kuin...

Tuntuu, ettei tämä ole aitoa _elämää_.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Neuvostoliittoa ihailtiin silloin muinoin ja ajateltiin, että kaikilla tulee olla mahdollisuus tasavertaiseen asuntoon. Sairasta.

Mä asuin lapsena ja opiskeluaikana kerrostalossa (koska muuhun ei ollut varaa), mutta enää en muuttaisi. Kamalaa kommuuniasumista. Miksi Suomessa ylipäätään enää kaavoitetaan ja rakennetaan ? Tutkimustenkin mukaan ihmiset haluavat asua omakotitaloissa (tai rivitaloissa). Miksi Suomessa ei kaavoiteta kytkettyjen omakotitalojen aluita kerrostalokommuunien sijaan?

Kai se on sitä ylenpalttista sosiaalidemokratiaa mikä Suomessa on niin " pop" .

Mitä jos ap ostaisitte vanhan ja remontoitavan rivitaloasunnon/omakotitalon. Saisitte halvalla ja huone kerrallaan pikku hiljaa remontoisitte.

Vierailija
62/63 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka tarkemmin jostakin tällaisesta:

http: //www. sothebysrealty. com/PropertyDetails. aspx?R=100014785&No=1&N=12+4294967274+4294967275+4294966843+4294967272&PSeq=0

Pihalla nakuilu ei ole mulle mitenkään olennainen juttu elämässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta ei olisi vain tönöä tönön vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi