Kun ulko-ovi paiskataan kiinni heiluu minun välioveni. Huoltomiehen kommentti " Öh mitä sä niinku haluat tälle tekevän?"
Öh en kuule tiedä,vaikka kiristävän ruuveja tai jotain?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ulko-ovi edes alun perinkään paiskataan kiinni? EIkö sitä voi sulkea nätisti?
Kysy naapureilta! Tai heidän vierailtaan,
Ap
Ap on outo kleptomaani Turusta ja nimeltään Paula Kaarina Vilkkinen.
Tämä on siis ensimmäinen,maan tasan kerros ja aina,kun joku sulkee ulko-oven rajummin välioveni lepattaa liitoksissaan. Huomasin vasta muutettuani ongelman.
Ap
Täällä paiskotaan vanhan talon sisäovea joka on kuin kellarinovi. Ei auta mikään sanomiset. Ihmettelen onko se vittuilua kun joutuu aamulla lähtemään samaan aikaan kun työttömät jää nukkumaan. Ei kyllä näytä tämä paiskoja sanni graani-lasolilta.
Muuta muualle. Ei tuota voi korjata.
Se on ilmanpaineen heilahtelusta johtuvaa, ei siitä äänestä.
Voit kirjoittaa lapun ulko-oveen ”Sulje hiljaa”
Eli siis rappukäytävään menevä ovi heiluu, ei rappukäytävän oven sisäpuolella oleva väliovi? Kyllä mun logiikan mukaan tuohon voi vaikuttaa saranoiden kirsitämisellä tai esim. jollan eristysnauhalla. En saa päähänni, mikä tuon eristysnauhan oikea nimi on, mutta tiedätkö sellaisen pehmeän, jota liimataan oviaukkoon eristämään?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis ensimmäinen,maan tasan kerros ja aina,kun joku sulkee ulko-oven rajummin välioveni lepattaa liitoksissaan. Huomasin vasta muutettuani ongelman.
Ap
Siis puhutko nyt asuntosi ulko-ovesta vai kerrostalon rapun ulko-ovesta?
Tiiviste, sehän se! Ja toki voi kokeilla, auttaako, jos laittaa jotain ohutta, vaikkapa sanomalehden oven ja kynnyksen väliin.
Onko sinulla on ulko-ovesi auki? Tärisyttääkö talon ulko-ovi seinää vai työntääkö ulko-ovi ilmamassaa sinun ovea kohti?
Se ilmanpaine tulee sieltä alhaalta jossa pitää olla rako
No käske poraan reikiä siihen oveen, niin ilmavirta menee läpi.
Teippaa postiluukku kiinni. Eihän sulle muutenkaan tule enää postia.
Ihanko totta näin moni ei ymmärrä, mitä aloittaja tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli siis rappukäytävään menevä ovi heiluu, ei rappukäytävän oven sisäpuolella oleva väliovi? Kyllä mun logiikan mukaan tuohon voi vaikuttaa saranoiden kirsitämisellä tai esim. jollan eristysnauhalla. En saa päähänni, mikä tuon eristysnauhan oikea nimi on, mutta tiedätkö sellaisen pehmeän, jota liimataan oviaukkoon eristämään?
Juu, heiluu kuin humalainen merimies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ulko-ovi edes alun perinkään paiskataan kiinni? EIkö sitä voi sulkea nätisti?
Kysy naapureilta! Tai heidän vierailtaan,
Ap
Kysy itse
eri