Nettitreffit ja nelikymppinen mies...kannattaako yrittää?
Heippa kaikille!
Pari naispuolista kaveria yrittää houkutella minua nettitreffeille, ja mietin tässä suostuisinko että otetaan kuvat ja tehdään profiili. Siis nyt, alkuillasta, ennen kuin on parempi että suljetaan kone ja piilotetaan kamerat.
Olen sosiaalisuudesta huolimatta ujo seurusteluasioissa, ja tosi skeptinen nettideittailun suhteen.
Vahvuutena on keskustelutaito livenä ja kirjoittamallakin. Osaan käyttäytyä hyvin, käyn töissä, ja ystävät moittivat hauskaksikin. Harrastuksia on, luen kirjoja, en juo päivittäin olutta, en polta, ja liikun melko säännöllisesti.
Miespuolisten ystävieni kokemuksissa nettideittailusta ei sitten olekaan hurraamista. Kuulemma jos ei ylitä maagista 175cm rajaa, kysyntä romahtaa välittömästi. Jos kaiken lisäksi on tavallisen näköinen tai peräti nörttimäisen oloinen, toivoa ei juuri ole.
Olen lisäksi aika nirso. Vaatimuslista kuin on pitkälti tuo yllä mainitsemani kuvaus itsestäni. Mikä olisi hyvä ikärajaus? Edelliset kiinnostusta osoittaneet naiset olivat 43v, 26v ja 28v eli jospa sitten 25-50v? Minne kannattaisi tehdä profiili? S24? Happypancake?
Hyvää uutta vuotta kaikille!
Kommentit (117)
Minäkin juon vain joka toinen päivä olutta.
Taas joku ikineitsyt etsii omaa maisatorppaa. Myöntää sentään olevansa nirso. Et sä naista netistä saa, ei kannata tuhlata aikaa. Käytä tämäkin ilta johonkin muuhun.
Se ei pelaa, joka pelkää. Koskaan ei voi tietää milloin ja missä se huippu tyyppi sattuu kohdalle.
Ei ota jos ei annakaan ja mikäli haluat kokeilla niin ei muuta kuin profiilia kehiin. En usko, että pituus tms. on kenellekään esteenä eli kyllä ne muut asiat paljon enemmän siellä(kin) vaikuttaa.
Ikähaitarisi on liian alhaalla, antaa pervon vaikutelman. Kyllä ne nuoremmat kysyy jos ovat kiinnostuneita. Aina kannattaa yrittää, mutta kukaan ei voi taata tulosta.
Tuo ikähaarukka 25-50 ilmoituksessa on turnoff, siitä saa assosiaation että sinulle kelpaa kuka tahansa nainen. Kannattaa etsiä lähempänä omaa ikääsi olevia tavallisia naisia, varsinkin jos et itsekään ole se porukan brad pitt.
Kannattaisiko etsiä oman ikäistä seuraa eikä 15v. nuorempia tyttöjä, jotka ovat todennäköisesti ihan eri elämänvaiheessa kuin sinä?
Kuvauksen perusteella tuskin kannattaa yrittää.
Alle 175cm pituus tiputtaa pisteitä valtavasti, erityisesti netissä. "Vaikkei miehen tarvitsisi olla pitkä, miksi en hakisi sellaista kun juuri minä nyt vain satun tykkäämään 180-190cm miehistä".
Nörttimäinen ulkonäkö on naula arkkuusi. Enemmistö hakee miehen näköistä miestä (ja miehen kokoista, et kai ole lisäksi vartaloltasi hoikka?). Loput akateemisuutta, rahaa, statusta ja kunnianhimoa. Jos näitä löytyy, toivoa saattaa ollakin.
Sitten on ikähaarukka. Naiset voivat kiinnostua _vain_ pitkistä miehistä, mutta sinä et miehenä saisi kiinnostua _myös_ nuoremmista. Jos kerran saat livenä 25-30v naisilta kiinnostusta osaksesi, miksi tavoittelisit netissä epätoivoisesti oman ikäisiäsi jotka eivät hyväksy edes tavismiestä koska se komistus laittoi viestiä Tinderissä (saadakseen helpon panon)?
Kannattaa mieluummin lähteä metsästämään 25-vuotiaita livenä. Näin minäkin ajattelin toimia, jahka kyyti saapuu.
Jos olet itse 40+, on ikäraja 25 niin alhainen että se karkottaa ison osan 30+ naisista. Tulee mielikuva, että siinä on joku setämies etsimässä itselleen barbia. Laita max +- 10v omaan ikääsi nähden.
Ja mitä tarkoittaa "en juo olutta joka päivä"? Itselleni kertakin viikkoon alkaisi olla liikaa, jos pitää säännöllisesti ottaa.
Oleellinen unohtui: paljonko löytyy nettovarallisuutta?
Se määrittää kohderyhmän
>5m€ : <25v;
2,5-5m€: 25-30v;
1-2,5m€: 30-35v;
0,1-1m€: 35-40v
Tyhjätaskuilla ei ole varaa nirsoilla
Jos olet oikeasti hauska ja se näkyy myös profiilitekstissäsi (muuten kuin niin, että siellä lukee "on minua hauskaksikin moitittu"), mahdollisuutesi ovat ihan hyvät. Tarkistuta sekä kuvat että teksti naispuolisilla ystävilläsi ennen julkaisemista. Erityisesti kuvilla moni mies pilaa mahdollisuutensa, kun miehet eivät osaa kiinnittää visuaalisiin asioihi samalla tavalla huomiota kuin naiset, eivätkä usein ymmärrä kuinka vastenmielinen vaikutelma tulee esim. niistä likaisen peilin kautta otetuista selfieistä.
Älä kuitenkaan usko nettikatkerojen valituksia noista pituuteen ja muihin ominaisuuksiin liittyvistä lainalaisuuksista. Ne eivät kerro naisten mielipiteistä juuri mitään, vaan niitä tehtailevat sellaiset miehet, joilla ei ole naisiin ja naisten ajatusmaailmaan minkäänlaista aitoa yhteyttä.
Tsemppiä! Itse löysin Tinderistä elämäni rakkauden. OkCupid on hyvä seuranhakualusta sellaisille vähän fiksummille ja ajattelevaisille ihmisille, jotka haluavat oikeasti paneutua asiaan. HappyPancake taas helppo ja nopea vaihtoehto niille, jotka eivät halua nähdä liikaa vaivaa. Suomi24 taitaa olla noiden väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Älä kuitenkaan usko nettikatkerojen valituksia noista pituuteen ja muihin ominaisuuksiin liittyvistä lainalaisuuksista. Ne eivät kerro naisten mielipiteistä juuri mitään, vaan niitä tehtailevat sellaiset miehet, joilla ei ole naisiin ja naisten ajatusmaailmaan minkäänlaista aitoa yhteyttä.
Eikö naisilla itselläänkään ole omaan ajatusmaailmaan minkäänlaista aitoa yhteyttä. Kuulostaapa pelottavalta. Sen verran usein noita pituusvaatimuksia tulee ilmoituksissa vastaan
"Edelliset kiinnostusta osoittaneet naiset olivat 43v, 26v ja 28v"
-> täysi maisatorppaa etsivä hullu pervo jos ikähaarukassa on mukana alle kolmekymppiset!
"Vaatimuslista kuin on pitkälti tuo yllä mainitsemani kuvaus itsestäni."
-> toivoton nirsoilija joka ei varmasti löydä naista, täysin epärealistiset vaatimukset!
Siinäs ap kuulit. Sinulle ei kuulu itsesi kaltainen/itsellesi sopiva nainen, saati nuorempi. Sinulle kuuluu 120kg tupakkaa polttava ja alkoa kiskova korviaan myöten veloissa oleva elämäm koulun suorittanut 45v yksinhuoltaja kulmabaarista.
:D
Onnea yritykseen. Jos olisin sinkku ja edes sinua lyhyempi, voisin kirjoitustavasta päätellen jopa ottaa yhteyttä.
Monesti olen profiilin hylännyt pituuden takia.. Kun mies on ollut liian pitkä, luokkaa 186->. Ikinä ei ole tarvinnut lyhyyden takia ruksia painaa.
Naisten ilmoituksia en toki koskaan lue, mutta oudolta ajatusmaailmalta kuulostaa, jos todellakin isolla joukolla on jokin pituusvaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itse 40+, on ikäraja 25 niin alhainen että se karkottaa ison osan 30+ naisista. Tulee mielikuva, että siinä on joku setämies etsimässä itselleen barbia. Laita max +- 10v omaan ikääsi nähden.
Ja mitä tarkoittaa "en juo olutta joka päivä"? Itselleni kertakin viikkoon alkaisi olla liikaa, jos pitää säännöllisesti ottaa.
Mutta...ne harvat kiinnostuneet ovat tosiaan olleet ikäluokkaa 25-30v, ja sitten lapsettomia yli nelikymppisiä.
Minkäs teet? :/
Ei viitsisi rajata pois ikäluokkaa josta kiinnostusta on tullut enemmän kuin 30-40-vuotiailta :)
Palsta on tosi tekopyhä. Olen lukenut monia "puuma"ketjuja täältä missä naisia vain kannustetaan ja yläpeukutetaan. Jos mies sanoo hakevansa myös nuoria naisia niin siitä aina valitetaan.
Miksi ette valita myös naisille jotka kelpuuttavat vain nuorempia miehiä? Aloittaja kelpuuttaa sentään myös ikäisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisilla itselläänkään ole omaan ajatusmaailmaan minkäänlaista aitoa yhteyttä. Kuulostaapa pelottavalta. Sen verran usein noita pituusvaatimuksia tulee ilmoituksissa vastaan
Olen itse 165 cm pitkä ja minulla on pari senttiä itseäni lyhyempi mies, johon olen aivan hulluna. Varakaskaan mieheni ei ole, eikä mitenkään erityisen komea noin objektiivisesti arvioituna (minun silmissäni toki maailman komein uros). Enkä ole ainoa laatuani.
Teillä miehillä on näissä seurusteluasioissa usein päällä se harhaluulo, että teidän tulisi miellyttää kaikkia naisia tai suurinta osaa naisista, kun todellisuudessa kuitenkin useimmat teistä haluavat parisuhteeseen YHDEN naisen kanssa. Turha menettää toivoaan siksi, ettei jokin yksi ominaisuutenne ole tilastollisen naisenemmistön mieleen - sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, vaikka H. Laasanen ja jenkkiesikuvansa niin väittävätkin. He nyt vain eivät taida tietää, mitä rakkaus on.
T. Nainen, jonka tekstiä kommentoit
Vierailija kirjoitti:
Olutkysymys unohtui yrittäessä puolustautua ikäinkvisition syytöksiltä.
En juo olutta juuri ollenkaan "arjessa". Viihteellä max kerran kuukaudessa, enkä vietä seuraavaa päivää toimintakyvyttömänä krapulassa.
Ei kannata, tulee vain paha mieli. Itse kokeilin joskus ja totesin, että nettideittailu on lyhyehkönä tavismiehenä todella masentavaa ja turhauttavaa