Nettitreffit ja nelikymppinen mies...kannattaako yrittää?
Heippa kaikille!
Pari naispuolista kaveria yrittää houkutella minua nettitreffeille, ja mietin tässä suostuisinko että otetaan kuvat ja tehdään profiili. Siis nyt, alkuillasta, ennen kuin on parempi että suljetaan kone ja piilotetaan kamerat.
Olen sosiaalisuudesta huolimatta ujo seurusteluasioissa, ja tosi skeptinen nettideittailun suhteen.
Vahvuutena on keskustelutaito livenä ja kirjoittamallakin. Osaan käyttäytyä hyvin, käyn töissä, ja ystävät moittivat hauskaksikin. Harrastuksia on, luen kirjoja, en juo päivittäin olutta, en polta, ja liikun melko säännöllisesti.
Miespuolisten ystävieni kokemuksissa nettideittailusta ei sitten olekaan hurraamista. Kuulemma jos ei ylitä maagista 175cm rajaa, kysyntä romahtaa välittömästi. Jos kaiken lisäksi on tavallisen näköinen tai peräti nörttimäisen oloinen, toivoa ei juuri ole.
Olen lisäksi aika nirso. Vaatimuslista kuin on pitkälti tuo yllä mainitsemani kuvaus itsestäni. Mikä olisi hyvä ikärajaus? Edelliset kiinnostusta osoittaneet naiset olivat 43v, 26v ja 28v eli jospa sitten 25-50v? Minne kannattaisi tehdä profiili? S24? Happypancake?
Hyvää uutta vuotta kaikille!
Kommentit (117)
Voin hyvin ihastua mieheen kirjoitusten perusteella, siis nettideittien viestien. Siitä voi saada alkunsa kiinnostus, hiukan jo ihastustakin ja jos hyvin käy, niin miehen ääni voi olla sellainen turn on, etten muuta enää tarvitse. Näin on käynyt, juteltiin siis kuvattomina, eikä minua lopulta tyypin ulkonäkö kiinnostanut enää pätkääkään, ihan se ja sama enää siinä vaiheessa. En tiedä onnistuuko tälläinen nykynuorilta, itse olen jo 46, joten olen päässyt yli ulkonäkökriteereistä, joita siis itsekin olen asettanut, liikaa. Tosin jos nyt valita voin, niin tunnen enemmän vetoa itseäni isompiin miehiin, eli 165cm pidempiin. Olenko ap:lle jo liian vanha😀
kummajuttu kirjoitti:
Minusta tuntuu ettei ap:ta paljon hetkauta jos nettideittailu jää väliin.
Sitten kysellään että missä ne fiksut ja mukavat ei-alkoholisoituneet miehet on.
Varmaan jossain missä ei ole katkeria 30-45v naisia joiden mielestä naiset saa vaatia mitä haluaa ja miehet ei saa vaatia mitään.
Mahtoikohan ne ap:ta lähestyneet 26v ja 28v naiset haukkua ap:ta setämieheksi, pervoksi, maisatorppaneitsytfantasioita elätteleväksi luuseriksi, jne?
Niinpä.
Sillä aikaa kun leidit laittautuvat, vakavoitukaamme hetkeksi. Toivoisin ettei yleistettäisi liikaa, tunnen itse todella mukavia naisia ihan kaikissa ikäluokissa.
Mutta sen voin sanoa ettei jokainen ällöpervosetämies etsi tarkoituksella nuorta naista. Juttu vain on niin että jos mies törmää naisiin "jotka osaavat jo vaatiakin jotain" - ja myös vaativat, ja tekevät selväksi että vaativat - herää kysymys miksi vaatiminen olisi itseisarvo jonka hallitsemista tulisi pitää suuressa arvossa?
Sitten tämä kaikin puolin perverssi ja ällöttävä setämies jota kukaan ei halua koska ikä tapaa...sanotaanko nyt vaikka nuoremman naisen, joka haluaa olla yhdessä koska mies on kiva, mukava, ja osaa jutella mielenkiintoisista asioista joista tietää jotain (ei arkisista käytännön asioista, toim. huom.). Ei vaatimista, ei nalkuttamista, kummankaan puolelta.
Onko ihme jos mies lakkaa kummasti välittämästä siitä onko ikäerosuhteella pitkässä juoksussa toivoa?
Kysymys on hypoteettinen ja perustuu mielikuvutusmiehen kokemuksiin. Tai ehkä ap:n tuntemien miesten kokemuksiin, tai jopa hyvin vähäiseltä osin ap:n kokemuksiin.
Ja nyt onkin aika lähteä juhlistamaan uutta vuotta raflaan. Ikäluokkaa 23-28v edustavat kaveritytöt kun ovat luvanneet tarjota koko illan jos lähden seuraksi. Vain siksi koska olen kuulemma niin mukava, outoa kyllä.
Harkitsemme profiilin julkaisemista huomenna. Kiitos vastauksista, ja viettäkää kaikki mukava ilta! :)
Hmm, ap kuulosta samalta kuin Kokematon 36-v-mies ja Kysy 38-v-neitsytmieheltä. Mutta eipä anneta sen menoa haitata.
Ilman muuta treffi-ilmoitusta kehiin JA kyllä, tarkastuta kuva ja teksti naiskavereillasi!
Kummia houreita ketjussa noi kaikki naiset tykkää vaan yhden ja saman näkösistä -jutut. Ei pidä paikkaansa. Itse ihastuin viimeksi tyyppiin joka väittää, että häntä ei oo koskaan sanottu hyvän näköiseksi. Siis koskaan.
Kerrohan sitten miten kävi.
Kontakteja voi joutua kokeileen jopa satoja, mutta sinulla hyvä kirjoitustsito niin mitäs se. Ikinä ei tiedä, missä Se Joku odottelee.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistuta sekä kuvat että teksti naispuolisilla ystävilläsi ennen julkaisemista. Erityisesti kuvilla moni mies pilaa mahdollisuutensa, kun miehet eivät osaa kiinnittää visuaalisiin asioihi samalla tavalla huomiota kuin naiset, eivätkä usein ymmärrä kuinka vastenmielinen vaikutelma tulee esim. niistä likaisen peilin kautta otetuista selfieistä.
Tää on sikäli hauska neuvo, ite kysyin mielipiteitä kun olin jo ollut Tinderissä kuukauden, ja sain aika kuivaa palautetta naispuolisilta ystäviltä. Olisi pitänyt vaihtaa ensimmäinen kuva, ja puolet muistakin oli huonoja.
Hauska neuvo, koska mätsäysprosenttini oli 40%, kun vedin puolet oikealle, joten en tietenkään vaihtanut kuvaa. Onko ystävilläni vaan niin eri maku, vai eivätkö halua että löydän jonkun? Ehkä eivät vaan tiedä yhtään mikä toimii ja mikä ei, vaikka ovat naisia, kohderyhmäni ikäisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ota jos ei annakaan ja mikäli haluat kokeilla niin ei muuta kuin profiilia kehiin. En usko, että pituus tms. on kenellekään esteenä eli kyllä ne muut asiat paljon enemmän siellä(kin) vaikuttaa.
Mutta kun lisäsin 174cm pituuteni profiilitekstiin, mätsäysprosenttini tippui viiteentoista, eli 60% mätseistäni katosivat.
Ja nyt oon flunssassa täällä, kun pitäisi olla viihteellä. Hauskaa uutta vuotta vaan, prkl.
Monesti ollut ihastunut ns lyhyisiin miehiin, seurustellutkin. Ei ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistuta sekä kuvat että teksti naispuolisilla ystävilläsi ennen julkaisemista. Erityisesti kuvilla moni mies pilaa mahdollisuutensa, kun miehet eivät osaa kiinnittää visuaalisiin asioihi samalla tavalla huomiota kuin naiset, eivätkä usein ymmärrä kuinka vastenmielinen vaikutelma tulee esim. niistä likaisen peilin kautta otetuista selfieistä.
Tää on sikäli hauska neuvo, ite kysyin mielipiteitä kun olin jo ollut Tinderissä kuukauden, ja sain aika kuivaa palautetta naispuolisilta ystäviltä. Olisi pitänyt vaihtaa ensimmäinen kuva, ja puolet muistakin oli huonoja.
Hauska neuvo, koska mätsäysprosenttini oli 40%, kun vedin puolet oikealle, joten en tietenkään vaihtanut kuvaa. Onko ystävilläni vaan niin eri maku, vai eivätkö halua että löydän jonkun? Ehkä eivät vaan tiedä yhtään mikä toimii ja mikä ei, vaikka ovat naisia, kohderyhmäni ikäisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ota jos ei annakaan ja mikäli haluat kokeilla niin ei muuta kuin profiilia kehiin. En usko, että pituus tms. on kenellekään esteenä eli kyllä ne muut asiat paljon enemmän siellä(kin) vaikuttaa.
Mutta kun lisäsin 174cm pituuteni profiilitekstiin, mätsäysprosenttini tippui viiteentoista, eli 60% mätseistäni katosivat.
Ja nyt oon flunssassa täällä, kun pitäisi olla viihteellä. Hauskaa uutta vuotta vaan, prkl.
Huono provo. Ei kukaan mies saa 40% mätchejä. Joku mallijätkäkin sai vain 20 jotain % kun tekivät kokeen. Noista profiileista kun osa on ei-aktiivisia ja vaikka olisikin aktiivinen niin ei ole taetta että kuvasi näytettäisiin muijalle. Sitten vielä on noita mujia jotka luulee että on feikki tai botti profiili jos on liian hyvännäköinen ja vetävät vasemmalle.
Tietysti kannattaa! Kannattaa kerralla tehdä hyvä profiili moneen systeemiin mm Tinder, Badoo, Eliittikumppani.
Kannattaa olla selkeät kuvat, koska epämääräisiä en ainakaan minä klikkaile, koska joko henkilö on ruma (ei kehtaa ottaa kuvaa, josta tunnistaa) tai ei uskalla ("ettei työkontaktit ym tunnista" = nössö ja rajoittunut) tai ei jaksa vaivautua eli ei oikeasti panosta kumppanin hakuun eli tuskin panostaa kumppaniinsakaan, jos sen löytää. Usein epätarkkojen kuvien miehet etsivät vain seksiä, joten siksikin pyyhkäisen ne heti ohi. Eli laita profiiliisi monta hyvää, erilaista kuvaa.
Ja panosta esittelytekstiin. Samat syyt kuin yllä...
Tervetuloa deittisoftiin mukaan ja katsotaan, päädymmekö ehkä mekin treffeille!
kitisijämammat kirjoitti:
Mitä v-ttua mammat nyt kiukkuaa? :D
Jos ap:ta lähestyy 25-30v naiset, niin eikö sen ikäisiä ole luvallista hakea siinä missä vanhempiakin jotka ei ap:ta vissiin lähesty.
Ja on siis epärealistista vaatia että nainen viitsii edes vähän liikkua ja lukeakin, niin kuin ap itse kertoo tekevänsä.
Mä en bongannut missään vaatimusta 17-vuotiaasta Maisatorpasta.
Kai sä nyt tiedät näiden naisten tason. Ovat lähes kaikki ns ylijäämävarastoa, kun eivät enää kenellekään normaalille miehelle kelpaa. Siksi lässyttävät tuollaista skeidaa.
Yritä vaan suosiolla etsiä aasiasta tai etelä-amerikasta muijaa. Parempi tarjonta eikä ikäero ole mikään haitta. Suomessa saat tyytyä johonkin rupsahtaneeseen yhoon v*ittuiluun.
Vierailija kirjoitti:
Yritä vaan suosiolla etsiä aasiasta tai etelä-amerikasta muijaa. Parempi tarjonta eikä ikäero ole mikään haitta. Suomessa saat tyytyä johonkin rupsahtaneeseen yhoon v*ittuiluun.
Samaa mieltä. Aasialainen nainen osaa rakastaa, pitää kodin siistinä ja miehenkin tyydytettynä.
Olen 40v nainen ja ikähaitari 41-46v. Pituusraja 180 cm
Tytöillä 25v lienee haitari 26-30/32v. Hakevat perheenisää tuleville lapsilleen.
En klikkaisi 40v miestä joka hakee 25v naista. Sen yleensä tarkistan ja se ei ole harvinaista, mutta kertoo miehestä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:ta lähestyy 25-30v naiset, niin eikö sen ikäisiä ole luvallista hakea siinä missä vanhempiakin jotka ei ap:ta vissiin lähesty.
Ja on siis epärealistista vaatia että nainen viitsii edes vähän liikkua ja lukeakin, niin kuin ap itse kertoo tekevänsä.
Kai sä nyt tiedät näiden naisten tason. Ovat lähes kaikki ns ylijäämävarastoa, kun eivät enää kenellekään normaalille miehelle kelpaa. Siksi lässyttävät tuollaista skeidaa.
Tuota minäkin olen epäillyt. Jostain syystä tällä foorumilla pitää kokoajan yrittää murtaa keski-ikäisten miesten itsetunto vakuuttamalla ettei kukaan nuori koskaan huolisi ja että keski-ikäiset suomimiehet ovat kaikki rumia. Varmaan näppiksen takana löytyy joku katkera akka jolle nuorena kukaan ei ollut tarpeeksi hyvä ja nyt sitten kolmekymppisenä joutuu sivusta katsomaan kun hyvät miehet ovat jo kaikki varattuja tai katsovat nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Tytöillä 25v lienee haitari 26-30/32v. Hakevat perheenisää tuleville lapsilleen.
En klikkaisi 40v miestä joka hakee 25v naista. Sen yleensä tarkistan ja se ei ole harvinaista, mutta kertoo miehestä paljon.
En kyllä ihmettele miksi olet vielä nelikymppisenä sinkku.
Aloin 22v serustelemaan miehen kanssa joka oli minua vanhempi. Siis suurempi ikäero kuin kavereilla oli poikaystävien kanssa. 4v vanhemman.
28v ensimmäinen lapsi, samaan aikaan kuin 6 muussa kaveriperheessä. Oli kiva kun kaikilla oli pieniä muksuja.
Halusin normaalipituisen miehen, aviomies oli pitempi, 191cm. Pojistamme tuli pitkiä, ovat hyvännäköisiä 185-188cm roikaleita.
Se, että 25v ei halua ikinä lapsia ja ottaa 40v lyhkäsen setämiehen, on tilastollisesti..... öööö...
Mutta siksihän herra 40v hobbitt tänne jatkuvasti avautuukin mielikuvitusystävineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En klikkaisi 40v miestä joka hakee 25v naista. Sen yleensä tarkistan ja se ei ole harvinaista, mutta kertoo miehestä paljon.En kyllä ihmettele miksi olet vielä nelikymppisenä sinkku.
Olen ollut 15v naimisissa ja nyt pari kuukautta sinkkuna. Tuo on normaali haitari, sama on kavereillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota minäkin olen epäillyt. Jostain syystä tällä foorumilla pitää kokoajan yrittää murtaa keski-ikäisten miesten itsetunto vakuuttamalla ettei kukaan nuori koskaan huolisi ja että keski-ikäiset suomimiehet ovat kaikki rumia. Varmaan näppiksen takana löytyy joku katkera akka jolle nuorena kukaan ei ollut tarpeeksi hyvä ja nyt sitten kolmekymppisenä joutuu sivusta katsomaan kun hyvät miehet ovat jo kaikki varattuja tai katsovat nuorempia.
Mun exä on pitkä ja treenattu 38v ja saa kyllä parikymppisiä mimmejä. Itkee siskoilleen että nämä aina alkavat vänkäämään perheen perustamista! No hei, tietysti!?!
Siskot sanoivat että kattele oman ikäisiä jos et halua lapsia, äijä suuttui. Sinkkuna mies näyttää pysyvän. Yhdellä tyttiksellä tuli keskenmeno, oli kai omin päin yritellyt...
Itse olen uusissa naimisissa samankkäisen normaalimiehen kanssa onnellisesti.
Mulla lapset tehty ja siksi ikähaitarini miehissä alkaa vasta 34v- koska siihen mennessä useimmat miehet ovat edes sen yhden lapsen saaneet eivätkä välttämättä halua enempää. Jos miehenäkään et halua lapsia ja silti pysyvän parisuhteen, turhaan laitat hakuun alle 30v-naisia. Jos etsit pelkkää seksiä, niin sitten toki samantien vaikka kaikki naiset 18-99v.
Minä olen alkanut kiinnittää enemmän huomiota miesten pituuteen käytyäni muutaman kerran treffeillä sellaisten miesten kanssa, jotka olivat ilmoittaneet pituudekseen esim. 165 cm tai 170 cm ja olivatkin sitten kymmenen senttiä lyhyempiä! Yhdessäkin tapauksessa pituus oli -10 cm ja ikä +10 vuotta! Haluttiko siinä sitten tutusta paremmin kyseiseen henkilöön? No ei haluttanut. Sen vuoksi suhtaudun nykyään vähän epäluuloisesti miehiin, jotka ilmoittavat profiilissaan olevansa alle 175 cm. Mietin aina, kuinka paljon ilmoitetuissa senteissä on niitä toivesenttejä.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan henkisesti helpompaa, kun kuvittelee eri mieltä olevat ihmiset rumiksi, lihaviksi ja tyhmiksi. Mutta ei se kovin kehittyhyttä ajattelua osoita.
Minusta tuntuu ettei ap:ta paljon hetkauta jos nettideittailu jää väliin.
Sitten kysellään että missä ne fiksut ja mukavat ei-alkoholisoituneet miehet on.
Varmaan jossain missä ei ole katkeria 30-45v naisia joiden mielestä naiset saa vaatia mitä haluaa ja miehet ei saa vaatia mitään.
Mahtoikohan ne ap:ta lähestyneet 26v ja 28v naiset haukkua ap:ta setämieheksi, pervoksi, maisatorppaneitsytfantasioita elätteleväksi luuseriksi, jne?