Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffit ja nelikymppinen mies...kannattaako yrittää?

nokysytäänsitten
31.12.2017 |

Heippa kaikille!

Pari naispuolista kaveria yrittää houkutella minua nettitreffeille, ja mietin tässä suostuisinko että otetaan kuvat ja tehdään profiili. Siis nyt, alkuillasta, ennen kuin on parempi että suljetaan kone ja piilotetaan kamerat.

Olen sosiaalisuudesta huolimatta ujo seurusteluasioissa, ja tosi skeptinen nettideittailun suhteen.

Vahvuutena on keskustelutaito livenä ja kirjoittamallakin. Osaan käyttäytyä hyvin, käyn töissä, ja ystävät moittivat hauskaksikin. Harrastuksia on, luen kirjoja, en juo päivittäin olutta, en polta, ja liikun melko säännöllisesti.

Miespuolisten ystävieni kokemuksissa nettideittailusta ei sitten olekaan hurraamista. Kuulemma jos ei ylitä maagista 175cm rajaa, kysyntä romahtaa välittömästi. Jos kaiken lisäksi on tavallisen näköinen tai peräti nörttimäisen oloinen, toivoa ei juuri ole.

Olen lisäksi aika nirso. Vaatimuslista kuin on pitkälti tuo yllä mainitsemani kuvaus itsestäni. Mikä olisi hyvä ikärajaus? Edelliset kiinnostusta osoittaneet naiset olivat 43v, 26v ja 28v eli jospa sitten 25-50v? Minne kannattaisi tehdä profiili? S24? Happypancake?

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut kiinnittää enemmän huomiota miesten pituuteen käytyäni muutaman kerran treffeillä sellaisten miesten kanssa, jotka olivat ilmoittaneet pituudekseen esim. 165 cm tai 170 cm ja olivatkin sitten kymmenen senttiä lyhyempiä! Yhdessäkin tapauksessa pituus oli -10 cm ja ikä +10 vuotta! Haluttiko siinä sitten tutusta paremmin kyseiseen henkilöön? No ei haluttanut. Sen vuoksi suhtaudun nykyään vähän epäluuloisesti miehiin, jotka ilmoittavat profiilissaan olevansa alle 175 cm. Mietin aina, kuinka paljon ilmoitetuissa senteissä on niitä toivesenttejä.

No, te naisethan aina puhutte miten tärkeää on tutustua ihmisen sisimpään ja auta armias, jos mies esittää mitään ulkonäöllisiä toiveita naisesta, niin täällä on heti piru irti. Eihän tämänkään ketjun mies saa etsiä itseään nuorempaa naista, vaan hänen olisi syytä ottaa oman ikäisensä eltaantunut kalkkuna.

Itsekin aikoinaan valehtelin ikäni 10v alaspäin, koska KAIKKI tuttavani ja uudet ihmiset joihin tutustuivat, luulivat minua 10v nuoremmaksi. Ja etsin muistaakseni 25-35v naista. Itse olin 40v. Samaa vinkumista tuli viestien muodossa, että etsin liian nuorta, liian hyvännäköistä, liian normaalipainoista ja vaikka mitä. Silloinkin ruikuttajina olivat ylipainoiset, keski-ikäiset monen lapsen äidit.

Käytännössä kuitenkin kaikkein halukkaimpia tutustumaan olivat 25-30v naiset ja niistä vain todella harvoilla oli vauvakuume päällä. Kävin todella monien kanssa treffeillä ja seksiä riitti enemmän kuin tarpeeksi, mutta yhdestäkään ei mielestäni ollut potentiaaliseksi kumppaniksi juuri sen takia, miten helposti nainen levitti reitensä. Olen kyllä ihan komea mies, mutta siltikin, naisen pitäisi malttaa tutustua edes viikko tai pari, ennenkuin hypätään sänkyyn.

Rehellinen kun halusin olla, niin en suostunut kuin yksille treffeille kerrallaan ja kas kummaa, juuri nämä 40+ ikäiset itsensä tyrkyttäjät saivat raivarin, jos kerroin, että olen menossa vaikka 28v naisen kanssa treffeille. Melkoisen lapsellista käytöstä sanoisin.

Mikä ihme nelikymppisiä ja siitä vanhempia naisia oikein riepoo, kun haluavat pilata miesten mahdollisuudet saada nuorempi nainen?

Vierailija
62/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti noita pituusvaatimuksia. Pitääkö sen 190-senttisen korston olla vielä kasikymppisenä pappana yhtä pitkä, jos henki pihisee ja tahtoa riittää sinne asti? Sitä paitsi jotkut jutut on vähän hankalampia, jos toinen on aivan eri kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ilmoitus mulle. :)

Vierailija
64/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkanut kiinnittää enemmän huomiota miesten pituuteen käytyäni muutaman kerran treffeillä sellaisten miesten kanssa, jotka olivat ilmoittaneet pituudekseen esim. 165 cm tai 170 cm ja olivatkin sitten kymmenen senttiä lyhyempiä! Yhdessäkin tapauksessa pituus oli -10 cm ja ikä +10 vuotta! Haluttiko siinä sitten tutusta paremmin kyseiseen henkilöön? No ei haluttanut. Sen vuoksi suhtaudun nykyään vähän epäluuloisesti miehiin, jotka ilmoittavat profiilissaan olevansa alle 175 cm. Mietin aina, kuinka paljon ilmoitetuissa senteissä on niitä toivesenttejä.

No, te naisethan aina puhutte miten tärkeää on tutustua ihmisen sisimpään ja auta armias, jos mies esittää mitään ulkonäöllisiä toiveita naisesta, niin täällä on heti piru irti. Eihän tämänkään ketjun mies saa etsiä itseään nuorempaa naista, vaan hänen olisi syytä ottaa oman ikäisensä eltaantunut kalkkuna.

Itsekin aikoinaan valehtelin ikäni 10v alaspäin, koska KAIKKI tuttavani ja uudet ihmiset joihin tutustuivat, luulivat minua 10v nuoremmaksi. Ja etsin muistaakseni 25-35v naista. Itse olin 40v. Samaa vinkumista tuli viestien muodossa, että etsin liian nuorta, liian hyvännäköistä, liian normaalipainoista ja vaikka mitä. Silloinkin ruikuttajina olivat ylipainoiset, keski-ikäiset monen lapsen äidit.

Käytännössä kuitenkin kaikkein halukkaimpia tutustumaan olivat 25-30v naiset ja niistä vain todella harvoilla oli vauvakuume päällä. Kävin todella monien kanssa treffeillä ja seksiä riitti enemmän kuin tarpeeksi, mutta yhdestäkään ei mielestäni ollut potentiaaliseksi kumppaniksi juuri sen takia, miten helposti nainen levitti reitensä. Olen kyllä ihan komea mies, mutta siltikin, naisen pitäisi malttaa tutustua edes viikko tai pari, ennenkuin hypätään sänkyyn.

Rehellinen kun halusin olla, niin en suostunut kuin yksille treffeille kerrallaan ja kas kummaa, juuri nämä 40+ ikäiset itsensä tyrkyttäjät saivat raivarin, jos kerroin, että olen menossa vaikka 28v naisen kanssa treffeille. Melkoisen lapsellista käytöstä sanoisin.

Mikä ihme nelikymppisiä ja siitä vanhempia naisia oikein riepoo, kun haluavat pilata miesten mahdollisuudet saada nuorempi nainen?

Eltaantunut kalkkuna? Oli kyllä rumasti sanottu kauniimmasta sukupuolesta.

Vierailija
65/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti noita pituusvaatimuksia. Pitääkö sen 190-senttisen korston olla vielä kasikymppisenä pappana yhtä pitkä, jos henki pihisee ja tahtoa riittää sinne asti? Sitä paitsi jotkut jutut on vähän hankalampia, jos toinen on aivan eri kokoa.

Tuo naurettava pituusvaatimus monilla naisilla johtuu siitä, että itse ovat useimmiten lyhyitä läskipalleroita ja kertovat haluavansa tuntea itsensä pieneksi ja siksi miehen pitää olla pitkä. Se on todella koominen ja hieman jopa säälittävä näky, kun pitkän ja komean miehen vieressä menee melkein puolijuoksua lyhyt ja leveä suomalaispätikkä.

Vierailija
66/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää, miten joillekin naisille pituus voi olla niin tärkeää?! Kyllä tässä iässä (42v) muut kriteerit merkkaa enemmän.

Ei ihme jos ei löydä ketään kun vaatimukset on mitä on..

Vierailija
67/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kyllä loukkaa kalkkunoita.

Vierailija
68/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä sisintä on väärän käsityksen antaminen omasta iästä ja ulkomuodosta, niin ehkei toinen ole enää kovin innostunut sukeltamaan paljon syvemmälle. Sama pätee tietenkin niin miehiin kuin naisiin.

Vierailija
69/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kyllä loukkaa kalkkunoita.

Rumasti sanottu myös kalkkunasta.

Vierailija
70/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa valehdella ikänsä esim. Tinderissä, sama pätee pituuteen..Olis mulle ehdoton turn off. Vaikka kuinka näyttäis nuoremmalta niin valehtelu kertoo ihmisestä jotain.

T.68

Vierailija
71/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffeissä olo on ns.passiivista panostamista; sen tarkoitus ei ole korvata live-elämässä etsimistä, vaan täydentää sitä. Kun kerran verkot heittää, ei niitä kannata ajatella enää sen suuremmin, vaan käy vain joskus tarkistamassa onko yhteydenottoja tullut.

Tärkeintä on se, että panostaa profiiliin ennen kuin liittyy palveluun. Sen jälkeen lisävaivaa ei ole tiedossa ellei itse halua.

Ainoastaan naiset ja mallimiehet saavat parhaat puolensa esiin nettitreffeillä, joten senkään takia ei kannata käyttää liikaa energiaa niiden miettimiseen, mutta ei myöskään ole syytä repiä ilmaista lottokuponkia, joka tarvitsee täyttää vain kerran vuosiksi eteenpäin. 

Vierailija
72/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cool story, bro. Jos olisit malttanut jättää muutaman naisten verenpainetta nostattamaan tarkoitetun yksityiskohdan pois, lopputulos olisi ollut parempi.

Vierailija
73/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistuta sekä kuvat että teksti naispuolisilla ystävilläsi ennen julkaisemista. Erityisesti kuvilla moni mies pilaa mahdollisuutensa, kun miehet eivät osaa kiinnittää visuaalisiin asioihi samalla tavalla huomiota kuin naiset, eivätkä usein ymmärrä kuinka vastenmielinen vaikutelma tulee esim. niistä likaisen peilin kautta otetuista selfieistä.

Tää on sikäli hauska neuvo, ite kysyin mielipiteitä kun olin jo ollut Tinderissä kuukauden, ja sain aika kuivaa palautetta naispuolisilta ystäviltä. Olisi pitänyt vaihtaa ensimmäinen kuva, ja puolet muistakin oli huonoja.

Hauska neuvo, koska mätsäysprosenttini oli 40%, kun vedin puolet oikealle, joten en tietenkään vaihtanut kuvaa. Onko ystävilläni vaan niin eri maku, vai eivätkö halua että löydän jonkun? Ehkä eivät vaan tiedä yhtään mikä toimii ja mikä ei, vaikka ovat naisia, kohderyhmäni ikäisiäkin.

Vierailija kirjoitti:

Ei ota jos ei annakaan ja mikäli haluat kokeilla niin ei muuta kuin profiilia kehiin. En usko, että pituus tms. on kenellekään esteenä eli kyllä ne muut asiat paljon enemmän siellä(kin) vaikuttaa.

Mutta kun lisäsin 174cm pituuteni profiilitekstiin, mätsäysprosenttini tippui viiteentoista, eli 60% mätseistäni katosivat.

Ja nyt oon flunssassa täällä, kun pitäisi olla viihteellä. Hauskaa uutta vuotta vaan, prkl.

Huono provo. Ei kukaan mies saa 40% mätchejä. Joku mallijätkäkin sai vain 20 jotain % kun tekivät kokeen. Noista profiileista kun osa on ei-aktiivisia ja vaikka olisikin aktiivinen niin ei ole taetta että kuvasi näytettäisiin muijalle. Sitten vielä on noita mujia jotka luulee että on feikki tai botti profiili jos on liian hyvännäköinen ja vetävät vasemmalle.

Niin, nuorista naisista kukaan ei saa mätsejä tuolla tavalla. Mutta ei ole provo, itelläni oli silloin 33-43 ikähaitarina. Oma ikä 38. Ja sanoinhan jo, että vedin puolet oikealle. Lihavat ja liian kauniit vasemmalle.

Ja nuo testit on muuten tehty vetämällä kaikki oikealle, Tinder on jo monta vuotta rankaissut siitä, kuten viestittelyn puutteestakin. Tutki itse vähän mikä vaikuttaa elo-scoreen, netistä löytyy kyllä tietoa. 

Vierailija
74/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinulla oli siis mittanauha mukana? Ehkä sinä et osaa arvioida toisen pituutta. 

Itse olen joskus nuorena törmännyt naisiin, jotka luulevat olevansa pidempiä, mutta kun sitten mittaamme, niin olivat 2-5cm lyhyempiä kuin minä.

Vierailija
75/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistuta sekä kuvat että teksti naispuolisilla ystävilläsi ennen julkaisemista. Erityisesti kuvilla moni mies pilaa mahdollisuutensa, kun miehet eivät osaa kiinnittää visuaalisiin asioihi samalla tavalla huomiota kuin naiset, eivätkä usein ymmärrä kuinka vastenmielinen vaikutelma tulee esim. niistä likaisen peilin kautta otetuista selfieistä.

Tää on sikäli hauska neuvo, ite kysyin mielipiteitä kun olin jo ollut Tinderissä kuukauden, ja sain aika kuivaa palautetta naispuolisilta ystäviltä. Olisi pitänyt vaihtaa ensimmäinen kuva, ja puolet muistakin oli huonoja.

Hauska neuvo, koska mätsäysprosenttini oli 40%, kun vedin puolet oikealle, joten en tietenkään vaihtanut kuvaa. Onko ystävilläni vaan niin eri maku, vai eivätkö halua että löydän jonkun? Ehkä eivät vaan tiedä yhtään mikä toimii ja mikä ei, vaikka ovat naisia, kohderyhmäni ikäisiäkin.

Vierailija kirjoitti:

Ei ota jos ei annakaan ja mikäli haluat kokeilla niin ei muuta kuin profiilia kehiin. En usko, että pituus tms. on kenellekään esteenä eli kyllä ne muut asiat paljon enemmän siellä(kin) vaikuttaa.

Mutta kun lisäsin 174cm pituuteni profiilitekstiin, mätsäysprosenttini tippui viiteentoista, eli 60% mätseistäni katosivat.

Ja nyt oon flunssassa täällä, kun pitäisi olla viihteellä. Hauskaa uutta vuotta vaan, prkl.

Tiesivätkö nämä naiset, joilta mielipiteitä kysyit, että sinulla ei ole ollut mitään ongelmia löytää mätsejä nykyiselläkään profiilillasi? Meinaan vaan, että jos minulta joku pyytäisi naisen mielipidettä deittiprofiiliinsa, olettaisin hänen tekevän niin siksi, että hänellä on ollut vaikeaa löytää seuraa ja toivoo siksi minulta vinkkejä. Tällöin luonnollisestikin pyrkisin antamaan parannusehdotuksia hänen profiiliinsa koska olettaisin toisen sellaisia toivoneen. Voi hyvin olla, että itse pitäisin hänen profiiliaan ihan hyvänä, mutta koska olettaisin että muut naiset eivät pidä, koittaisin tietenkin löytää siitä parannettavaa. Ihmettelen ylipäätään, että miksi pyydät naisilta mielipiteitä profiiliisi, jos ja kun sinulla ei ole ollut mitään ongelmia sen kanssa?

Tuo pituusjuttu sitten. Miksi oma pituus pitäisi mainita profiilissa, kun kyse ei kuitenkaan ole vielä poikkeuksellisesta lyhyydestä tai pituudesta. 174 cm pitkä mies on kuitenkin pidempi kuin suurin osa suomalaisista naisista, joten mikään erityinen turn-off tekijä se tuskin on, jos mies muuten vaikuttaa kiinnostavalta. Voihan ne pituustiedot kertoa sitten viestittelyvaiheessa, kun muutenkin kerrotaan toiselle enemmän itsestä. Ja viestittelyvaiheessahan sitä yleensä muutenkin se syvempi kiinnostus joko syntyy tai ei synny. Profiili on vain ensivaikutelma.

Vierailija
76/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesivätkö nämä naiset, joilta mielipiteitä kysyit, että sinulla ei ole ollut mitään ongelmia löytää mätsejä nykyiselläkään profiilillasi? Meinaan vaan, että jos minulta joku pyytäisi naisen mielipidettä deittiprofiiliinsa, olettaisin hänen tekevän niin siksi, että hänellä on ollut vaikeaa löytää seuraa ja toivoo siksi minulta vinkkejä. Tällöin luonnollisestikin pyrkisin antamaan parannusehdotuksia hänen profiiliinsa koska olettaisin toisen sellaisia toivoneen. Voi hyvin olla, että itse pitäisin hänen profiiliaan ihan hyvänä, mutta koska olettaisin että muut naiset eivät pidä, koittaisin tietenkin löytää siitä parannettavaa. Ihmettelen ylipäätään, että miksi pyydät naisilta mielipiteitä profiiliisi, jos ja kun sinulla ei ole ollut mitään ongelmia sen kanssa?

Tuo pituusjuttu sitten. Miksi oma pituus pitäisi mainita profiilissa, kun kyse ei kuitenkaan ole vielä poikkeuksellisesta lyhyydestä tai pituudesta. 174 cm pitkä mies on kuitenkin pidempi kuin suurin osa suomalaisista naisista, joten mikään erityinen turn-off tekijä se tuskin on, jos mies muuten vaikuttaa kiinnostavalta. Voihan ne pituustiedot kertoa sitten viestittelyvaiheessa, kun muutenkin kerrotaan toiselle enemmän itsestä. Ja viestittelyvaiheessahan sitä yleensä muutenkin se syvempi kiinnostus joko syntyy tai ei synny. Profiili on vain ensivaikutelma.

Se pitää mainita, jotta ei haaskaa aikaa ja toivoa niihin naisiin, jolle se on tärkeää. Tilastojen tukema mutu on, että vähintään puolet pitävät sitä merkittävänä tekijänä, jopa dealbreakerinä. Mutta en linkkaa tutkimuksia ja käppyröitä tänne, enkä puhu enempää aiheesta. Menee vaan jankkaamiseksi.

Vierailija
77/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 ja sen alle karsii jos suurimman osan potentiaalisista kumppaneista. Yli kolmikymppinen etsimässä alkaen kaksikymppisiä herättää kysymyksiä, nelikymppinen etsimässä kaksikymppisiä on jo epäilyttävää. Viittäkymppiä käyvä etsimässä kaksikymppisiä on perverssiä.

Siinähän ne oleellisimmat.

Vierailija
78/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa...

Niin, ja ystäväni eivät tienneet prosentteja, paitsi että kerroin muutamasta ketä olin tavannut. Vaikka sitä ei sanottu ääneen, aistin suhtautumisen nettideitteihin olevan sitä perinteistä negatiivista, jota täälläkin näkee. Oli siis tarpeeksi paha että edes mainitsin olevani siellä. Toisaalta, uteliaisuuttakin oli.

t. #78

Vierailija
79/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin juon vain joka toinen päivä olutta.

Minä juon 6 päivää seitsemästä. Mutta en siis juo joka päivä olutta. Kyllähän jumalallakin oli 1 lepopäivä!

Vierailija
80/117 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mietityttämään ap:n maininta, että on nirso. Samaa harvinaisehkoa määrettä muuten käytti 36 v kokematon...hmmm.... ok, mitä ap tarkoittaa? Millaisia vaatimuksia naisten suhteen? Kiinnostaa. Siis tyyliin kuntoileva, työssäkäyvä, normaalipainoinen vai hyvin tarkat speksit? Millaiset?

Se on muuten kumma kun joka ketjuun eksyy tuota naisvihaa. Muutama kommentoija oikein uhkuu sitä. Miksi ihmeessä? Jos toista kiinnostaa nettideittailu, miksi tulette märisemään hänen ketjuunsa?

Muuten itselle isoin turn-off olisi epärehellisyys. Ihan asiassa kuin asiassa. Valehtelee ikänsä, siviilisäätynsä, pituutensa, koulutuksensa, painonsa, ihan mitä vain niin minulle se kertoisi, ettei ole tulevaisuutta tällä jutulla. Jos ei voi luottaa toiseen niin ei voisi olla mitään tyypin kans. (Toisekseen eiköhän noi asiat käy ilmi kun tavataan tai viimeistään jossain kohtaa, eli lyhytnäköistä ja typerää.) Ja huvittavas kyllä noi seikat sinänsä ei välttämättä olis merkityksellisiä tai turn-off, vain valehteleminen niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi