Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIIDEN KILON LAIHDUTUSRYHMÄ TAMMI-MAALISKUU 2018!

Vierailija
31.12.2017 |

Noniin. Nyt se alkaa. Tai ehkä vasta huomenna, UV:n jälkeen. Mutta henkisesti olen kypsynyt tähän: viisi kiloa lähtee tammi-maaliskuun aikana pois!
Tällä hetkellä painan, kaikkien jouluherkuttelujen jälkeen, 60kg ja tarkoitus olisi siis painaa maaliskuun loppuun mennessä 55 kg! Pituutta löytyy 167. Tuleeko kukaan messiin? Nyt oikeasti tsempataan toisiamme! Mä lähden tästä salille ;)

Kommentit (804)

Vierailija
161/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikko takana ja kilo lähtenyt. Ajattelin ensin jättää alkoholin kokonaan pois, mutta 16/8 periaatteiden mukaisesti en aio kieltää itseltäni kokonaan mitään, vaan noudattaa vaan paastoikkunaa.

163/86 (lähtöpaino 87)

Vierailija
162/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liityn myös mukaan, alkupainosta ei tarkkaa tietoa mutta luultavasti noin 66-67kg. Joulun jälkeen olo on turvonnut ja housut kiristää. Ainakin alussa tiputan kaikki viljat ja sokerin pois, sön enimmäkseen kasviksia, proteiinia ja hyviä rasvoja, kerran viikossa cheat day, luultavasti lauantaisin. Noudatan slow carb diettiä, eli maitotuotteet on myös pannassa paitsi raejuusto. Rahkaa ja marjoja syön aamuisin, sillä kananmunat alkavat tökkiä aika pian.

Näillä menty keskiviikosta alkaen.

Mutta rahkahan on myös maitotuote.

on toki, en vain ole löytänyt mitään järkevää perustetta miksi ainoastaan raejuusto olisi sallittu. Tykkään rahkasta ja marjoista joten koen niiden sopivan tähän diettiin kerran päivässä. Joskus kokeilin Superdieettiä, mutta siinä rahka alkoi tulla jo korvista ulos.

Täällä syömiset menneet hyvin, lounaaksi meni lohi-avokado-papu salaattia ja välipalana söin hieman pähkinöitä ja kurkku/tomaatti. Illalla on vuorossa kanaa ja uunivihanneksia.

Minusta sekä maito että vehnä turvottavat ja hidastavat aineenvaihduntaa. Hidas aineenvaihdunta taas saa enemmän kaloreita imeytymään elimistöön ruoasta. Nopea aineenvaihdunta poistaa kaloreita, ennen kuin ne ehtivät imeytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähtenyt nesteitä nyt sellaisen 1,5 kilon verran ja syömiset on pysyneet säännöllisinä ja suhteellisen terveellisinä. Aloin lukea myös Patrik Borgin kirjaa Rentoa painonhallintaa ja se vaikuttaa mielenkiintoiselle! Itsellä ylipainoa on aika runsaasti (tänään aamulla painolukema alkoi vihdoin kasilla!), joten olisi kiva, jos tämä tuleva painonpudotus jäisi pysyväksi. Kesäksi haluaisin olla 10kg kevyempi, mutta joka tapauksessa olen tyytyväinen mikäli paino alkaa tippua edes vähän. Tämän takia en yritä mitään totaalikieltoja tai erikoisruokavalioita, vaan yritän vaihtaa ruokaa kevyempään ja jättää herkkuja pois.

Mutta etenkin suklaan vastustaminen on vaikeaa! Miten te muut selviätte makeanhimosta?

-Naria

Suklaanmakuiset proteiinivanukkaat ovat minusta loistavia. Etenkin yksi Jacky makupalaa muistuttava lohkeava.

Vierailija
164/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, ensi viikolla jo retkahdatte.

Hah hah, ainahan pikku takapakkeja tulee, mutta sitten vain jatketaan eteenpäin.

Vierailija
165/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana 158/79

Vierailija
166/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös mukana! Paino on viimeisen parin vuoden aikana noussut n. 7 kg, ne olisi tarkoitus saada tiputettua. Nyt mitat 160 cm / 62 kg. Vihannesten määrää ruokavaliossa olen alkanut lisätä, herkuttelua vähentää. Mulla ehkä isoimpana ongelmana on ollut herkkujen napostelu, josta on nyt tarkoitus päästä eroon. FatSecretin latasin juuri, jospa auttaisi hieman hahmottamaan ruokien kalorimääriä.

Vierailija
167/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähtenyt nesteitä nyt sellaisen 1,5 kilon verran ja syömiset on pysyneet säännöllisinä ja suhteellisen terveellisinä. Aloin lukea myös Patrik Borgin kirjaa Rentoa painonhallintaa ja se vaikuttaa mielenkiintoiselle! Itsellä ylipainoa on aika runsaasti (tänään aamulla painolukema alkoi vihdoin kasilla!), joten olisi kiva, jos tämä tuleva painonpudotus jäisi pysyväksi. Kesäksi haluaisin olla 10kg kevyempi, mutta joka tapauksessa olen tyytyväinen mikäli paino alkaa tippua edes vähän. Tämän takia en yritä mitään totaalikieltoja tai erikoisruokavalioita, vaan yritän vaihtaa ruokaa kevyempään ja jättää herkkuja pois.

Mutta etenkin suklaan vastustaminen on vaikeaa! Miten te muut selviätte makeanhimosta?

-Naria

Suklaanmakuiset proteiinivanukkaat ovat minusta loistavia. Etenkin yksi Jacky makupalaa muistuttava lohkeava.

Ei ne makeanhimoa poista, päinvastoin.

Vierailija
168/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukana!

Pituutta 165 ja painoa 48 kg 

Anteeks, mutta mitä vittua

Vierailija
169/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukana!

Pituutta 165 ja painoa 48 kg 

Anteeks, mutta mitä vittua

Toivottavasti kukaan ei tosiaan ole kehokuvaltaan noin häiriintynyt. Jos on, niin kannattaisi suunnata terapeutille. Tuohan on jo alipainoa.

Vierailija
170/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan! Itselläni paino nousi viimme vuonna 6 kiloa kun aloitin e-pillerit. Painoa on jo pudonnut 3kg ja aloitin jo joulukuun puolella. Yritän pitää ruokavalioni suht. puhtaana. En käytä eläinkunnan tuotteita ollenkaan ja sillä jo säästää kaloteita kun ei voi moniakaan muiden tarjoamia ruokia syödä (Olen ollut kasvipohjaisella ruokavaliolla jo yli vuoden, enkä aloittanut sitä laihduttamista varten) Itselläni on myös käynnissä tuo 16/8 paasto. Se on auttanut paljon, sillä aikaisemmin minulla oli tapana syödä iltaisin Netflixin äärellä 

---

Vierailija
171/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukana ollaan! Itselläni paino nousi viimme vuonna 6 kiloa kun aloitin e-pillerit. Painoa on jo pudonnut 3kg ja aloitin jo joulukuun puolella. Yritän pitää ruokavalioni suht. puhtaana. En käytä eläinkunnan tuotteita ollenkaan ja sillä jo säästää kaloteita kun ei voi moniakaan muiden tarjoamia ruokia syödä (Olen ollut kasvipohjaisella ruokavaliolla jo yli vuoden, enkä aloittanut sitä laihduttamista varten) Itselläni on myös käynnissä tuo 16/8 paasto. Se on auttanut paljon, sillä aikaisemmin minulla oli tapana syödä iltaisin Netflixin äärellä 

---

Äh, unohdin mainita pituuteni ja painoni, eli 163/64,9

---

Vierailija
172/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tälläiseen.

Vierailija
173/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

In.

Testaan tuon 16/8. En ollut kuullutkaan. Sopii täydellisesti elämänrytmiini.

En tosin kuurina, miksi pitäisi? Yksi vapaa päivä /vko ja muuten näin.

Vierailija
174/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sitä aina mätti hulluna illat. Nyt on illat niin rauhallisia, kun on syömisestä vapaa. Päätin kokeilla tän viikon, mut kyllä tän kuuden päivän jälkeen voi sanoa jatkavansa koko tammikuun ainakin tätä 8/16 -systeemiä.

Vierailija
175/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana!

Viikko sitten sunnuntaina aloitettu. 168 cm / 76 kg.

Tänään: 75,5 kg.

Tavoite: 67 kg.

Vierailija
176/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana. Tänään sain vääntäydyttyä ulos, sauvakävelin 8 km. Tuon lenkin aikana tein tavoitesuunnitelman, eli hiihtolomaan (vko 10) mennessä 5 kg pois. Seuraava 5kg etappi jujannuksessa. Tuli hyvä fiilis lenkistä, eikä tullut enää syötyä herkkujakaan. Motivoitunut olo. Olen ottanut vajaa kymppikilon lisää parin viime vuoden aikana istumatyön vuoksi. Nyt opintovapaavuotena on hyvä korjata vahinko. Tällä hetkellä mitat 161/66.

Vierailija
177/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että ketju on niille, joiden koko päämäärä on laihduttaa vain 5kg.

Onhan se ihan eri kun 168cm laihduttaa 65kg--->60kg, kuin 168cm 80kg----->x.

Normaalipainon sisällä on paljon vaikeampaa laihduttaa kuin reilusta ylipainosta, kaipaisin juuri hoikaksi tähtäävien ketjua... se ei ole tämä.

Vierailija
178/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainon sisällä on paljon vaikeampaa laihduttaa kuin reilusta ylipainosta, kaipaisin juuri hoikaksi tähtäävien ketjua... se ei ole tämä.

Onhan täällä meitäkin, jotka laihduttavat normaalin painon sisäpuolella. Otsikossakin lukee tammi-maaliskuu, josta itse sain käsityksen, että tavoitteena on saada se 5kg tuona aikana pois. Sen jälkeen mahdollisesti lisää, jos siihen on tarvetta

Vierailija
179/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Naria

Hei se Lidlin proteiini suklaavanukas on mun mielestä parasta!

Vierailija
180/804 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei häiritse, että ketjussa on kevyempiäkin. Kyllä sitä voi vertaistukea antaa, kun päämäärä on kuitenkin yhteinen. Voit tietysti perustaa oman ketjun, jossa speksaat, että pitää ehdottomasti olla vain vähän ylipainoa, jos tämä häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme