Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VIIDEN KILON LAIHDUTUSRYHMÄ TAMMI-MAALISKUU 2018!

Vierailija
31.12.2017 |

Noniin. Nyt se alkaa. Tai ehkä vasta huomenna, UV:n jälkeen. Mutta henkisesti olen kypsynyt tähän: viisi kiloa lähtee tammi-maaliskuun aikana pois!
Tällä hetkellä painan, kaikkien jouluherkuttelujen jälkeen, 60kg ja tarkoitus olisi siis painaa maaliskuun loppuun mennessä 55 kg! Pituutta löytyy 167. Tuleeko kukaan messiin? Nyt oikeasti tsempataan toisiamme! Mä lähden tästä salille ;)

Kommentit (804)

Vierailija
741/804 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua mutta onko kukaan testannut Fineli.fi ruokapäiväkirjaa? Ensin lasket painonpudotuslaskurilla kalorimäärän ja Finelissä voi täyttää ruokapäiväkirjaa. Samalla näkee mistä niitä kaloreita tulee. Erittäin toimiva, heti lähti paino laskuun.

Vierailija
742/804 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 7.1 ja paino oli silloin 79kg, pituus 170cm. Nutriletteja söin ekat 3vko, jonka jälkeen oon ollut ketogeenisellä ruokavaliota.

Paino oli tänään aamulla 65,2kg, eli 14kg pudonnut aloituksesta. On ollut tosi hyvä ja energinen olo. Tarkoitus olisi tiputtaa noin 5kg vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/804 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-4,3 kg. Kyllä tää taitaa onnistua sittenkin.

Vierailija
744/804 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua mutta onko kukaan testannut Fineli.fi ruokapäiväkirjaa? Ensin lasket painonpudotuslaskurilla kalorimäärän ja Finelissä voi täyttää ruokapäiväkirjaa. Samalla näkee mistä niitä kaloreita tulee. Erittäin toimiva, heti lähti paino laskuun.

Fatsecret on mun mielestä toimivampi kuin fineli.

Vierailija
745/804 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun 2. päivä 132kg nyt 119kg👍🏼😎

Vierailija
746/804 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin 7.1 ja paino oli silloin 79kg, pituus 170cm. Nutriletteja söin ekat 3vko, jonka jälkeen oon ollut ketogeenisellä ruokavaliota.

Paino oli tänään aamulla 65,2kg, eli 14kg pudonnut aloituksesta. On ollut tosi hyvä ja energinen olo. Tarkoitus olisi tiputtaa noin 5kg vielä.

Wau! Tosi upea saavutus, itselläni oli sama alkutilanne, aloitus 3.1., jolloin paino oli 79 kg (pituus 172) ja nyt olen vasta 71,5 kilossa.

Paljonko sulla lähti tuon alun nutrauskuurin aikana?

Vierailija
747/804 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau! Tosi upea saavutus, itselläni oli sama alkutilanne, aloitus 3.1., jolloin paino oli 79 kg (pituus 172) ja nyt olen vasta 71,5 kilossa.

Paljonko sulla lähti tuon alun nutrauskuurin aikana?

Laihdutuksessa upea saavutus ei suinkaan ole mahdollisimman paljon kiloja pois pienessä ajassa. Vaan lopputulos muutaman vuoden kuluttua.

Vierailija
748/804 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää väsymystä hitaasti alenevaan painoon... Kyllähän alaspäin (hiiiitaaasti) paino menee ja tavoite onkin saada muutettua ruokatottumuksia sellaisiksi, joiden kanssa pystyy elää jatkossakin. Mutta... ei vain jaksaisi tätä hissuttelua.

Vaan enpä jaksa kituelämääkään, sen verran hektistä elo juuri nyt on.

Vierailija
749/804 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko tänne vaikka parin päivän ruokavaliosi :)?

Itse joudun jälleen tekemään parinkymmenen kilon pudotuksen, no taustalla kilpparin hyvin paha vajaatoiminta, jossa iso syy, mutta taistelen vastaan kiloja. Nyt tiputtanut niukalle määrälle kaloreita, aluksi n 800, sitten ensiviikosta 500, salaattia kanaa, lihaa rahkaa ym, pari hedelmää ja lsai rasavtonta maitoa (niistä en luovu :)).

Ja tähän sitten turha kenenkään voivotella, ettei noin vähin kalorein voi laihduttaa, itselle vain tämä toimii, lihoan jo normaalilla 1400 kalorin ruokavaliolla :(. Liikunta kun jäi toisen sairauden tähden vähiin, niin johan paino pomppasi nousuun, 30 kiloa tuli taas ylimääräistä. Nyt sitten vähin kalorein ja kävellen minkä pystyy. Ikuinen taistelu tämä on, huoh sentään. Onneksi on taas lähtenyt nesteet liikkeelle, niin käy heti kun leipä jää pois. 

Vierailija
750/804 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille jo kiloja pudottaneille, se muutakin kilon pudotus on työn takana. Miten ne kilot tosiaan tulevatkin helposti ja salakavalasti, ja sitten niin pudottaminen on kamalaa, huh :D

Vierailija
751/804 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, olen vuoden alusta seurannut keskustelua täällä ja tsempannut itseäni samaan ja olen saanut 5,2kg pois!! Alku paino 31.12 oli 89.2kg ja tänään aamulla 84.0kg. Olen 179cm pitkä. Tavoite olis jossain vaiheessa 75kg ainakin. Lukiossa painoin jopa 63kg! Niin alas en edes yritä.

Monia dieettejä ja kuureja olen kokeillut elämän aikana, mutta vihdoin oon löytänyt itselle sopivan tyylin, eli pätkäpaasto. Syön klo.11- 19 välisenä aikana ja yritän pitää kalorit 1000-1500 välillä. Ja nyt en ole panikoinut vaikka vähän olis tullut lisää painoa. Paino lisääntyy jo pelkällä leivällä päiväksi. Keskiviikkona söin kolme sämpylää iltaruoaksi ja eilen oli 1kg nestettä enemmän ja tänään taas 1kg vähemmän. Eli syön hiilaritietoisesti. Karppaamiseen en varmaan pysty, mutta kaloreita laskemalla voi välillä herkutellakin. Kesään mennessä jos pääsis 80kg olisin tosi iloinen. Liikuntaa lisäämällä varmasti onnistuu. Nyt on liikunta jäänyt flunssien ja väsymyksen vuoksi. Hitaasti mutta varmasti! Malttia malttia :) hyvää viikonloppua kaikille.

Vierailija
752/804 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna mitat oli 183cm/73kg, nyt paino on 69,5kg. Tavoite olisi semmoinen 67-68kg, noissa painoissa oon tuntenut itseni aina terveimmäksi ja mukavan solakaksi. Toivotaan että noi lähtis tän kuun puolella, vähän tosin epäilen kun olen normaalipainossa -> kilot on melko tiukassa. Aloitin laihdutusprojektin puolitoista vuotta sitten, painoin silloin 88kg eli pitkä matka takana :)

Vierailija
753/804 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hei tosi hyvin tää laihdutus. Oon vaan lihonut. :'D Vuoden alusta 6 kg. Huhhei. Hahahhaha. :D

Vierailija
754/804 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluna mitat oli 183cm/73kg, nyt paino on 69,5kg. Tavoite olisi semmoinen 67-68kg, noissa painoissa oon tuntenut itseni aina terveimmäksi ja mukavan solakaksi. Toivotaan että noi lähtis tän kuun puolella, vähän tosin epäilen kun olen normaalipainossa -> kilot on melko tiukassa. Aloitin laihdutusprojektin puolitoista vuotta sitten, painoin silloin 88kg eli pitkä matka takana :)

Hienon matkan olet ahkeroinut! BMI olisi ”uuden painoindeksilaskurin” (ottaa paremmin huomioon pituuden vaihtelun kuin perinteinen) tavoitepainossasi 19,20-19,5 eli normaalipainon rajamailla (tavan BMI sanoisi reilu 20 tulokseksi). Suosittelen rauhallisesti suhtautumaan tuohon lopulliseen tavoitelukeman saavuttamiseen, ettei vahingossa sokaistu laihdutusflowssa. :) Näin omasta näkökulmasta olisin jo todella fiiliksissä nykyisestä tuloksestasi!

Vierailija
755/804 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko kellään muulla samaa ongelmaa digitaalivaakojen kanssa kuin mulla on? Eli uudehko (7v) digivaaka Salter, näyttää ainakin 2 kg liikaa, ja paino ei muutu esim. eri punnituksien välillä ellei sille asettele eri painoisia (selvästi) olevia tavaroita ensin. Vanha vaaka näyttää ainakin 2 kg vähemmän. Kumpaan luottaa?? Onhan tuo iso ero!!

Olen huomannut +/- 7 kg eron digivaa'oissa. Ongelmahan siitä muodostuu kun yrität seurata pudotusta tai nousua tarkkaan. Ei muuten paljoa motivoi jos olet syönyt hyvin ja liikkunut ja sitten seuraavana päivänä päätät käydä esim. Kylässä vaa'alla ja näyttää 7kg enemmän. Olisi kätevää jos voisi laskea painon roikkumalla jossain puntarikoukussa, ei vaikuttaisi ainakaan lattia yms.

Mutta niin nyt vain pyrin seuraamaan jokaisella silloin tällöin eri paikoissa että vähintäänkin pysynyt samassa.

Millä kalorimäärillä muuten laihdutte?

Kun olen tässä nostellut niitä ja huomannut että tuntuisi olevan samaa tulosta söin sitten 1800 kcal taikka 1500 kcal!?

Kiitos tästä! Oikeasti. Meinasin nimittäin saada paskahalvauksen kun punnitsin itseni ystävän luona (en itse omista vaakaa) ja tulos oli kuusi kiloa enemmän kuin kaksi kuukautta aiemmin! Eri vaaka siis kyseessä, enkä hitossa usko ettei täsä varressa 6kg lisää muka näkyisi ja tuntuisi. Masensi niin perkeleesti, varsinkin kun olen yli kuukauden lenkkeillyt ja huhkinut salilla vrt. ennen en harrastanut kumpaakaan.

Vierailija
756/804 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vaaka-asiasta. Mun digivaaka heittäytyi hankalaksi viime vuoden lopulla. Se näytti suunnilleen samanpainoiselle aina samaa lukemaa, eli jos sitä ei käyttänyt kukaan muu kuin minä, niin se ikään kuin jumitti aina siihen samaan painoon vaikka kuinka moneksi ajaksi eikä huomioinut parin sadan gramman laitumisia tai lihomisia. Sitten kun keksin, että punnitsen itseni niin, että otan vaikka kissan syliin punnituksen ajaksi ja sitten punnitsen itseni ilman kissaa niin se ikään kuin herää mittaamaan tarkemmin. Eli jos punnitsin itseni joka päivä, niin se näytti joka päivä samaa lukemaa. Mutta jos punnitsin itseni joka päivä ja kissan kanssa myös joka päivä, niin sitten se näytti mulle niitä muutaman sadan gramman lihomisia tai laihtumisia, eli ilmeisesti vähän oikeammin kai. Lopulta kyllästyin siihen pelleilyyn ja ostin uuden vaa'an, heti alkuun paha pettymys kun uusi vaaka näytti 2 kg enemmän kuin vanha vaaka. Nyt käytän tota uutta vaakaa ja uimahallin vaakaa ja ne näyttäis aika samanlaisia painoja.

Vierailija
757/804 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota lukiessa voi tietysti pohtia, josko ”oikean” vaa’an löytäminen ratkaisisi koko laihdutustavoitteen 😉

Vaan nyt on mentävä näill. Puhtia ja sinnikkyyttä meille kaikille!

Vierailija
758/804 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

58kg tavoite kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienon matkan olet ahkeroinut! BMI olisi ”uuden painoindeksilaskurin” (ottaa paremmin huomioon pituuden vaihtelun kuin perinteinen) tavoitepainossasi 19,20-19,5 eli normaalipainon rajamailla (tavan BMI sanoisi reilu 20 tulokseksi). Suosittelen rauhallisesti suhtautumaan tuohon lopulliseen tavoitelukeman saavuttamiseen, ettei vahingossa sokaistu laihdutusflowssa. :) Näin omasta näkökulmasta olisin jo todella fiiliksissä nykyisestä tuloksestasi!

Joo, oon tosi tyytyväinen jo nyt ulkomuotooni, kyllä sen tuntee ja näkee miten on tullut ahkeroitua :) toi tavoitepaino kuulostaa pieneltä, mutta mä oon ruumiinrakenteeltani tällainen että esim. se bmi 25 oli mulle jo tosi tanakka, vaikka monelle se on ihan sopiva paino. Olen tosin laittanut avopuolison tarkkailemaan ja ilmoittamaan jos alan mennä sen mielestä turhan hoikaksi, itse on joskus vaikeampi hahmottaa miltä todellisuudessa näyttää kun on paljon paino pudonnut.

Vierailija
759/804 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ystävät kukaan itseänne liian laihaksi laitelko. Se kun ei lopulta ole kauneimmasta päästä se ihanne, että on kuivakka.

Vierailija
760/804 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 178 cm/99 kg nainen, ja vasta nyt viikko sitten olen aloittanut sokerittoman elämän. Tosi alussa ollaan joo, mut silti tämä tuntuu oikealta tieltä. Ei ole ollenkaan helppoa, odotan vain sitä hetkeä, kun mieliteot vaientuisivat. Mutta pysyn lujana! Ensin kevennän, sitten lisään liikuntaa. Polvet nimittäin pitävät siitä ratkaisusta enemmän. Kevättä kohti!!