Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIIDEN KILON LAIHDUTUSRYHMÄ TAMMI-MAALISKUU 2018!

Vierailija
31.12.2017 |

Noniin. Nyt se alkaa. Tai ehkä vasta huomenna, UV:n jälkeen. Mutta henkisesti olen kypsynyt tähän: viisi kiloa lähtee tammi-maaliskuun aikana pois!
Tällä hetkellä painan, kaikkien jouluherkuttelujen jälkeen, 60kg ja tarkoitus olisi siis painaa maaliskuun loppuun mennessä 55 kg! Pituutta löytyy 167. Tuleeko kukaan messiin? Nyt oikeasti tsempataan toisiamme! Mä lähden tästä salille ;)

Kommentit (804)

Vierailija
661/804 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5,5 kiloa lähtenyt. Missä vaiheessa olette huomanneet muutoksen ulkonäössä?

Painoa on lähtenyt vähän päälle 3 ja puoli kiloa. Huomaan jo nyt että jalat ovat ohentuneet hieman

Vierailija
662/804 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin terveellisemmän elämäntavan 2.1.2018  tähän mennessä painoa tippunut 9 kg

Olen LCHF  ruokavaliolla ja paino tippuu ilman näläntunnetta.

Ensimmäisen kerran olen onnistunut tiputtamaan painoa, aikaisemmin aina jossain välissä repsahtanut, kun nälkä tullut liian suureksi.

Ihmeellistä tässä ruokavaliossa on se että hyvälaatuista rasvaa pitää olla ruokavaliosta noin 70 % protskua noin 25 % ja hiilaria aivan minimi eli noin 25 g päivässä.

Ensimmäinen dieetti/elämämän tapa mikä toimii eikä tee mieli herkutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/804 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti menee laihdutusrintamalla. Kahteen viikkoon ei ole paino pudonnut, vaikka ollen ollut pätkäpaastolla (8:16). Pitäis varmaan luopua leivästä, mutta vaikeata on. Tsempatkaa mua, että se paino vielä tippuu. Miten muut vastaavalla dieetillä olijat?

Paljonko painat? Jon sun pudotustarve on vain pari kiloa, niin unohda koko juttu. Ei niillä ole väliä.

Pudotusvaraa on. Kymmenisen kiloa olis hyvä saada pois (sitten ollaan normaalipainossa).

Olen syönyt klo 11-19 välisenä aikana. Klo 11 tuhti lounas, kevyt välipala (sämpylä tai hedelmä) ja illalla vielä kevyehkö päivällinen. Nyt on kyllä tuo päivällinen ollut usein pastaa tms (kuitenkin suht. pieni annos). Lounaalla syön aika tuhdisti (sen avulla jaksaa sitten hyvin iltaan asti). Kerran viikossa olen ehkä syönyt jälkiruuaksi pullan tai jotain makeaa. Lisäksi lauantaina jotain herkkuja. Alkoholia en ole juonut ollenkaan. Tosin sitä menee muutenkin vähän. 

Tiedän, tuloksia tulisi ehkä paremmin, jos jättäisin nuo leivät, viljat ja sokerin minimiin. Tammikuussa putosi siis (kun alotin tämän paaston) kaksi kiloa. Siinä kaikki. Urheilen/liikun muutenkin melko paljon...

Huomenna punnituspäivä. Söin viimeksi viideltä, kun oli pakko syödä aamupalaa. Illalla kävin hiihtämässä ja nyt on karsee nälkä. No huomenna nähdään onko nyt tullut tuloksia. Olen kyllä syönyt hiilareita edelleen.

Ei edelleenkään tuloksia. Samassa painossa jo monta viikkoa. Pakko yrittää vähentää syömisiä. Sitten on kyllä karsee nälkä paastoaikoina ;(

Älä tee noin vaan lisää syömisiä, enemmän vettä, enemmän kuitupitoisia kasviksia. Minulla on 35 vuoden kokemus laihduttamisesta, ja aina kuin tuo "plateau"- vaihe iskee päälle, iso syy on aineenvaihdunnan hidastuminen. Sinulle se vaan ikävästi on jo iskenyt päälle jo aikaisessa vaiheessa. 

Kyllä se niin on, että säästöliekki on myös täyttä totta. Elimistösi luulee, että olet nälänhädässä ja säätelee energiankulutustasi alaspäin.

Nyt vaan se aineenvaihdunta käyntiin, pellavansiemeniä lisäksi kehiin. Jätä vaaka vaikka kuukaudeksi kokonaan pois ja siirry mittanauhamittaukseen. 

Kyllä sä onnistut!

Kiitti. Paino putosi kuin putosikin jo kilon ja sitten taas nousi samaan. On tämä laihduttaminen vaikeaa. Vieläkään en luovuta tämän 8-tunnin dieetin suhteen, sillä nyt kuitenkin alkaa olla hiukan hoikempi olo. Liikkunut olen melko paljon. Tänäänkin heitin tunnin hiihtolenkin. En vain olisi uskonut, että normipainoon pääsy voi olla näin vaikeaa. Nyt lähden nukkumaan, kun nälkä meinaa olla, kun tuon lenkin jälkeen en enää mitään voinut syödä ;)

Vierailija
664/804 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä muilla menee?

Vierailija
665/804 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin tämän ketjun vasta muutama päivä sitten mutta päätin lähteä heti mukaan! Pituus 167, paino lähti n. 66:sta. Tavoitteena olisi päästä kuudenkympin hujakoille. Olen aina urheillut paljon, mutta paino on pysynyy samassa koska syön kerta kaikkiaan liikaa. Rakastan leipää, avokadoa, juustoa... Latasin Fatsecretin ja nyt kun olen ensimmäistä kertaa elämässäni laskenut kaloreita, oon tajunnut miten paljon yli tarpeeni oon syönyt. Veikkaan että kaloreita on ennen tätä kuuria tullut helposti yli 2500/päivä, kun nyt kuurin aikana kalorit on jääneet joka päivä alle kahden tuhannen. Tää jatkuva nälkä on perseestä, mutta kroppa alkaa tottua pikku hiljaa siihen, ettei saa turhia voileipävälipaloja parin tunnin välein :D Paino on nyt 64 ja kroppa tuntuu jo mukavasti kevyemmältä, kyllä tämä motivoi!!

Vierailija
666/804 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on viimein eka etappi, eli miinus viisi saavutettu. Alkutilanne tammikuun ensimmäisellä viikolla oli järkyttävät 172/79 (en ole koskaan painanut noin paljon), nyt vaaka näytti 74. Seuraava tavoite on toiset miinus viisi, eli 69. Ihanne olisi n. 58-60 kilon hujakoilla, mutta siihen on vielä matkaa.

Vierailija
667/804 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoa on lähtenyt vähän päälle 3 ja puoli kiloa. Huomaan jo nyt että jalat ovat ohentuneet hieman

Minulle on kyllä sanottu, että näytän hoikemmalta kasvoista, vaikka kiloja ei ole paljon vielä mennyt. Noin neljä.

Vierailija
668/804 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähtenyt 5,9 kiloa ja nyt on alkaneet työkaverit kommentoida tyyliin ”mitä sä teet kun sulta putoo kohta vaatteet päältä”.

Työpaikan lounastauot on mielenkiintoisia kun yks karppaa, toinen on pätkäpaastolla ja kolmas syö vaan jotain 600 kcal päivässä. Sitten ne valittaa kun on nälkä syödessään salaattia/raejuustoa/kanamunaa ja tuijottaa mun lautasta kun otan esim. lehtipihvin ja ranskalaisia tai uunimakkaraa ja perunamuusia :D

Mutta kyllähän se pätkäpaastoilija saisi tehdä ihan samoin, ellei ole valinnut tosi outoa paastoikkunaa.

Vierailija
669/804 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt viikkoon vaa'alla. Tänä aamuna painoin 59, 6 kg, eli paino on edelleen hitaassa laskussa. Olen jo tottunut kevyisiin lounaisiin ja minulla on edelleen päivittäistä hyötyliikuntaa kun kävelen aika pitkät matkat työmatkoja.

- tavoitteena 58 kg

Vierailija kirjoitti:

Muutaman päivän paino pysyi 59,7:ssä. Sen jälkeen on tullut takapakkia ja paino on ollut pari päivää 60,3 kg. Alkuviikosta ja vieläkin on pahoinvointia ja vatsataudin tunnetta. Olen syönyt vähän väliä jotain, että pahoinvointi pysyisi hetken poissa. Varmuudella en ole raskaana, tämä pahoinvointi johtuu nyt muista syistä.

Jatkan terveellisempää ja kevyempää syömistä kun pahoinvointi loppuu.

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna painoin vihdoin alle 60 kg. Vaaka näytti aamulla 59,7 kg, eli suunta on onneksi kuitenkin alaspäin, vaikka nihkeältä on vaikuttanut. Laihduttamisen alussa paino nousi jopa 62,3 kiloon, joka on painoennätykseni raskausaikoja lukuun ottamatta.

Paino on viimeisen viikon aikana vaihdellut 60,0 kg:n ja 60,4 kg:n välillä. Aika paljon olen karsinut ylimääräistä syömistä ja herkkuja ja keventänyt aterioita. En syö runsasta lounasta, jos ei oikeasti ole nälkä.

-tavoitteena 58 kg

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna painoin 60,3 kg. Eilen aamulla paino oli alimmillaan eli tasan 60 kg.

Nyt en ole ehtinyt noin pariin viikkoon kuntosalille. Aineenvaihdunta tuntuu tosi hitaalta ja ei tule helposti nälkäkään. Pyrin syömään kehoani kuunnellen. Aineenvaihduntani on huomattavasti hidastunut ilmeisesti liikuntarajoitteen ja lääkityksen takia ja iän myötä. Opettelen nyt syömään ja laihduttamaan uusilla edellytyksillä. Muuten näköjään vain lihon ja lihon.

Vierailija kirjoitti:

Totta, ei kannata punnita itseään illalla. Olin tänä aamuna 60,4 kg eli paino on vähän pudonnut, vaikka oikeasti tuntui, että ei tästä laihduttamisesta tule yhtään mitään.

Syön pieniä annoksia, aterioina lähinnä salaatteja ja/tai keittoja. Välillä olen syönyt karkkia. Liikuntarajoitteen vuoksi en voi liikkua niin paljon kuin haluan. Käyn kuitenkin kuntosalilla noin kerran viikossa ja kävelen pari kilometriä päivittäin.

-tavoitteena 58 kg

vieras. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanu käydä kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. Paino pyrkii nousemaan ja oli eilen 62,2 kg. Tänä aamuna painoin 61,1 kg ja illalla on varmaan taas suuremmat lukemat.

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna painoin 60,9 kg. Eilen illalla paino oli noussut jopa 62,3 kiloon. En ollut edes syönyt enemmän, vaan pikemminkin vähemmän kuin yleensä ja vain yhden lämpimän aterian.

Vierailija kirjoitti:

Olin aamulla 61,3 kg. Lopetan ens alkuun suklaan ja karkin syönnin.

Vierailija kirjoitti:

Lähden mukaan. Olen 60-61 kg ja 164 cm. Mulle riittää, että saan pudotettua 2-3 kg.

Punnitse aamulla. Illalla on ihan turha käydä. Painohan vaihtelee päivän aikana jo senkin mukaan paljonko syöt. Lisäksi kuntosalilla käyminen nostaa painoa seuraavaksi päiväksi, kun lihaksiin kertyy nestettä. 

Seuraa painoa viikkotasolla, suuntaa voi tsekkailla pitkin viikkoa aamuisin, mutta iltojen "painonnousuista" ei voi päätellä yhtään mitään järkevää.

-Ninni-

Vierailija
670/804 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee, paino tosin pysynyt samana kuun vaiheen takia, eli todellinen paino tippunut.

Siitä huolimatta olen aikataulussa painon suhteen, eli puolen kilon viikkovauhti on periaatteessa pitänyt. Tässä sitä näkee, että tavoitteita ei kannata ruuvata liian tiukoiksi.

Eilen olin lisäksi vierailulla tuttujen luona ja pidin vähän cheat dayta, kun tarjoiltiin jäätelöä ja skumppaa. Olen kuitenkin ylpeä siitä, että se ei johtanut mihinkään yltiöpäiseen repsahtamiseen. Pidän edelleen yleensä pätkäpaastoa yhdistettynä ketokarppaukseen, liikuntaa edelleen kyllä pitäisi lisätä. Tänään ajattelin mennä vesijuoksemaan. 

Kaiken kaikkiaan tuntuu kivalta, että projekti etenee, ja kun alussa ei ollut mitään hurjaa pudotusta, verkkainen vauhti on ok. Kuitenkin jo kymmenen kiloa tuosta yli 90 kilon lukemasta, joka herätti.

Toivottavasti kaikki jaksavat sinnitellä, vaikka uudenvuoden huuma onkin jo ohi. Mutta nyt on kiinalainen uusi vuosi, hyvä aika aloittaa uudelleen.

Tsemppiä laihdutuksiin!

Vierailija
671/804 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Kävin juuri puntarilla, kuten joka sunnuntai. Paino näytti olevan 62,8! Olin oikeasti yllättynyt. Aloituspaino oli 67,5 muistaakseni. Eli ihan kohta ollaan siinä viiden kilon kohdalla :)

Viimeiset pari viikkoa on mennyt vähän huonosti ruokavaliota kun ajatellaan.. Olen syönyt herkkuja aika paljon, mutta silti pitänyt kaloriin alle 1700 joka päivä. Optimaalinen kalorimäärä laihdutukseni kannalta on alle 1500. Mutta nyt ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja vähentää herkkujen syöntiä ja syödä enemmän terveellistä ruokaa. Asun yksin niin usein itselleni ruuan tekeminen tuntuu turhalta. Tämän ajattelutyylin korjaan sillä, että teen kerralla parin päivän ruuat :)

----

Vierailija
672/804 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli viime viikolla 68,2, tänään aamulla 68,9. Alkoholista turpoan aina tosi paljon, vaikka joisi vähän.

Söin eilen vähähiilaristen ruokien lisäksi:

8 sushia

Hieman riisiä pääruoan kanssa

1 pallo jäätelöä

3 lasia valkoviiniä (16cl ja yks 12cl)

Ei ole mitään morkkista, oli hyvää ruokaa ja ihana päivä. :)

Ketoosi tietty katkennut, mutta ketostixit värjääntyy edelleen. o.O

Tänään jatkan ketodieettiä, syön tänään alle 10g/HH niin päästään nopeasti takas siihen ihanaan autuaan oloon (ja painokin lähtee taas laskuun).

Vierailija
673/804 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä repsahdin tänään. Söin aamupalaksi 3 kauraleipää juustolla (ja kauppareissulla käteen tarttui jäätelö, jonka söin lapsilta salaa :) )Huomenna olisi taas maanantaipunnitus, saas nähdä onko paino noussut jopa viime viikon lukemista. Nyt illalla olen taas normi ruokarytmissä. Kiva kuulla, että teillä muilla dieetit ovat onnistuneet. Ehkä mullakin joskus. Olen edelleen sitä mieltä, että taidan syödä liikaa kutenkin.

T. Se pätkäpaastoilija (8:16)

Vierailija
674/804 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna painoin 59,4 kg. En ole päässyt pariin viikkoon kuntosalille, mutta olen säätänyt syömistäni ja aterioitani sellaisiksi, että näin on hyvä jatkaa.

Vierailija kirjoitti:

En käynyt viikkoon vaa'alla. Tänä aamuna painoin 59, 6 kg, eli paino on edelleen hitaassa laskussa. Olen jo tottunut kevyisiin lounaisiin ja minulla on edelleen päivittäistä hyötyliikuntaa kun kävelen aika pitkät matkat työmatkoja.

- tavoitteena 58 kg

Vierailija kirjoitti:

Muutaman päivän paino pysyi 59,7:ssä. Sen jälkeen on tullut takapakkia ja paino on ollut pari päivää 60,3 kg. Alkuviikosta ja vieläkin on pahoinvointia ja vatsataudin tunnetta. Olen syönyt vähän väliä jotain, että pahoinvointi pysyisi hetken poissa. Varmuudella en ole raskaana, tämä pahoinvointi johtuu nyt muista syistä.

Jatkan terveellisempää ja kevyempää syömistä kun pahoinvointi loppuu.

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna painoin vihdoin alle 60 kg. Vaaka näytti aamulla 59,7 kg, eli suunta on onneksi kuitenkin alaspäin, vaikka nihkeältä on vaikuttanut. Laihduttamisen alussa paino nousi jopa 62,3 kiloon, joka on painoennätykseni raskausaikoja lukuun ottamatta.

Paino on viimeisen viikon aikana vaihdellut 60,0 kg:n ja 60,4 kg:n välillä. Aika paljon olen karsinut ylimääräistä syömistä ja herkkuja ja keventänyt aterioita. En syö runsasta lounasta, jos ei oikeasti ole nälkä.

-tavoitteena 58 kg

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna painoin 60,3 kg. Eilen aamulla paino oli alimmillaan eli tasan 60 kg.

Nyt en ole ehtinyt noin pariin viikkoon kuntosalille. Aineenvaihdunta tuntuu tosi hitaalta ja ei tule helposti nälkäkään. Pyrin syömään kehoani kuunnellen. Aineenvaihduntani on huomattavasti hidastunut ilmeisesti liikuntarajoitteen ja lääkityksen takia ja iän myötä. Opettelen nyt syömään ja laihduttamaan uusilla edellytyksillä. Muuten näköjään vain lihon ja lihon.

Vierailija kirjoitti:

Totta, ei kannata punnita itseään illalla. Olin tänä aamuna 60,4 kg eli paino on vähän pudonnut, vaikka oikeasti tuntui, että ei tästä laihduttamisesta tule yhtään mitään.

Syön pieniä annoksia, aterioina lähinnä salaatteja ja/tai keittoja. Välillä olen syönyt karkkia. Liikuntarajoitteen vuoksi en voi liikkua niin paljon kuin haluan. Käyn kuitenkin kuntosalilla noin kerran viikossa ja kävelen pari kilometriä päivittäin.

-tavoitteena 58 kg

vieras. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanu käydä kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. Paino pyrkii nousemaan ja oli eilen 62,2 kg. Tänä aamuna painoin 61,1 kg ja illalla on varmaan taas suuremmat lukemat.

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna painoin 60,9 kg. Eilen illalla paino oli noussut jopa 62,3 kiloon. En ollut edes syönyt enemmän, vaan pikemminkin vähemmän kuin yleensä ja vain yhden lämpimän aterian.

Vierailija kirjoitti:

Olin aamulla 61,3 kg. Lopetan ens alkuun suklaan ja karkin syönnin.

Vierailija kirjoitti:

Lähden mukaan. Olen 60-61 kg ja 164 cm. Mulle riittää, että saan pudotettua 2-3 kg.

Punnitse aamulla. Illalla on ihan turha käydä. Painohan vaihtelee päivän aikana jo senkin mukaan paljonko syöt. Lisäksi kuntosalilla käyminen nostaa painoa seuraavaksi päiväksi, kun lihaksiin kertyy nestettä. 

Seuraa painoa viikkotasolla, suuntaa voi tsekkailla pitkin viikkoa aamuisin, mutta iltojen "painonnousuista" ei voi päätellä yhtään mitään järkevää.

-Ninni-

Vierailija
675/804 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lähtenyt 5,9 kiloa ja nyt on alkaneet työkaverit kommentoida tyyliin ”mitä sä teet kun sulta putoo kohta vaatteet päältä”.

Työpaikan lounastauot on mielenkiintoisia kun yks karppaa, toinen on pätkäpaastolla ja kolmas syö vaan jotain 600 kcal päivässä. Sitten ne valittaa kun on nälkä syödessään salaattia/raejuustoa/kanamunaa ja tuijottaa mun lautasta kun otan esim. lehtipihvin ja ranskalaisia tai uunimakkaraa ja perunamuusia :D

Mutta kyllähän se pätkäpaastoilija saisi tehdä ihan samoin, ellei ole valinnut tosi outoa paastoikkunaa.

Hän syö klo 12-20 välisenä aikana mutta tosi vähän eli lounaalla pieni annos salaattipöydästä ja illalla kertomansa mukaan joko salaattia tai keittoa. Mä en tommosilla eväillä jaksais.

Eilen skippasin välipalani - nukuin sen ohi kun oli niin veto pois. Illalla söin muuten normaalisti mutta otin jälkkäriksi yhden letun hillolla. Tänään paikkasin eilistä repsua tunnin reippaalla kävelylenkillä

Vierailija
676/804 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kappas. Tänään tuli uusi laihdutusetappi saavutettua vaa’asta, vaikka en liikkunut viime viikolla flunssan takia muuta kuin pakolliset ja olin lisännyt päivittäistä kalorien saantia.

Tammikuun alussa 71kg —> Tänään 19.2. 67,4kg eli painoa pudonnut yhteensä 3,6kg. Maaliskuun lopussa painoa voisi ollakin pudonnut kokonaisuudessaan sen -5kg verran! Aion jatkossakin laihduttaa rauhallisemmin kuin mitä tammikuussa, koen sen itselleni sopivammaksi ja terveemmäksi myös henkiseltä kantilta.

Vierailija
677/804 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasassa -2,6kg tasaisella hitaalla laskulla. Puoliväli! Maaliskuun lopussa olen viisi kiloa kevyempi. :) Tähän mennessä en ole kieltänyt itseltäni mitään. Suurin muutos on ollut todella tarkka ateriarytmi ja iltapalan väliin jättö, jos en ole urheillut. Syön 4-5 kertaa päivässä: aamupala, lounas, välipala, päivällinen + iltapala/tee. Kahvin olen suuremmaksi osaksi vaihtanut vihreään teehen / yrttiteehen. Syödessä keskityn pureskeluun, syön hitaasti ja kuulostelen kehoani koska alkaa tuntua täydeltä. Urheilu on ollut 3-4 kertaa viikossa kävelyä ja uintia. Pääasiassa kävelyä. Viikonloppuna olen tehnyt yhden yli tunnin kävelyn. Eli ei mitään ihmeellistä! Viikonloppuna tuli syötyä sekä noutothaikkua että mäkkärissä, hups. Ja koko viime viikon herkut.. Siinä oli niin laskiaispullaa että suklaalevyä.. Tällä viikolla herkuttelu rajoittuu yhteen päivään viikonloppuna. Olen BMI:ssä normaalipainoinen ennen ja jälkeen projektin.

Vierailija
678/804 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaselta vaikuttaa.

Itellä paino junnaa.

Ollut kuukauden samassa, välillä nousee välillä laskee. Tuntuu että vaakaankaan ei voi luottaa kun näyttää eri lukemia eri kohdassa lattiaa.

Muilla kokemuksia mihin lukemiin luotatte jne?

Huomaan kuitenkin eron jo hitusen mutta sitten taas pelkään että "näen mitä haluan".

Vierailija
679/804 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mittaan aamulla vessassa asioinnin jälkeen. Otin pari päivää sitten ylös ensimmäistä kertaa myös mitat rinnan päältä ja alta, vyötäröltä ja lanteilta. Huomenna voisin ottaa vielä reidestä, onkohan kädestä mittaaminen yhtään järkevää? Jos liikkuu paljon, voi lihas kasvaa mutta läski huveta sentteinä kropasta ilman että vaaka huomaa sitä.

Vierailija
680/804 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin aloituspainossa. Oli liikaa kiireitä ja useat synttärijuhlat , eli tulihan sitä pakon edessä syötyä kakkua ja muuta. Ja ei kotona tilanne auta ollenkaan kun mies pahentaa tilannetta nauramalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi