Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että aikuiset käyvät kaveriporukalla alasti sekasaunoissa

Vierailija
30.12.2017 |

Vai onko tämä vain tietynlaisten porukoiden "avoimuus juttu" ? Vai olenko itse vanhanaikainen kun en halua esiintyä kavereideni miesten edessä alasti? Jotenkin vain pisti silmään kun näin kuvan tuttuni palju- ja saunaillasta joissa lillutaan nudena kuin ei täs mitään.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se normaalia. Mikäs siinä olis epänormaalia?

Vierailija
62/101 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en sauno lainkaan, en yksin enkä muiden kanssa. Mutta puhuin juuri miespuolisen ystäväni kanssa sekasaunomisesta. Hän kertoi, että katsoo aina naisten vartalot sekasaunassa ja joutuu varomaan erektiota. Hänen kaveriporukkansa siis sekasaunoo aina. Ne muut eivät varmaan tiedä että joku porukassa saa kicksejä.

Tämä on yleistä. Hyväuskoisia ne naiset, jotka luulevat, ettei näin ole. Minullekin useampi mies avautunut, että todellakin tsekkaa sekasaunassa kaikkien naisten kropat. Ihan sama oliko työkaveri, kaveri, kaverin tyttöystävä... Kaikki tsekataan läpi. Samaa olen kuullut muilta kavereillta. Joku tuntee aina jonkun miehen, joka on kertonut, että totta kai miehet tsekkaa naisten kropat läpi, jos he kerran sekasaunaan tulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos katsotaan? Katsotaan läpi tissit, kikkelit, pimpit ja pyllyt. Se on normaalia ja kaikki sitä tekee. Mitä hävettävää siinä omassa kropassa on ettei se toisten katseita kestä.

Sitten kun on saatu tuijottelut tehtyä niin voidaan keskittyä saunomiseen.

Vierailija
64/101 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella oudolta tuntui kun yhdellä porukalla oli sauna/paljuilta ja kaikki olivat uikkarit päällä saunassa.. käytännössä aina muilla porukoilla oltu saunassa ilman mitään eikä ole koskaan jotanut mihinkään ryhmäseksiorgioihin.

Vierailija
65/101 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen opiskelija, ja sekasaunat ovat ihan normaalia opiskelijatoimintaa. Silti on niitä, jotka eivät niihin mene ja se on täysin ok.

Jotain pientä vilkuilua voi kyllä olla puolin ja toisin, mutten koskaan ole nähnyt että kenelläkään seisoisi tai että joku tuijottaisi häiritsevästi. Yleisesti sekasaunat ei ole mitenkään seksuaalisia, eikä siellä mitään seksuaalista tunnelmaa koskaan ole. Lähinnä siellä juodaan kaljaa ja heitetään kehnoa läppää, joskus lauletaankin.

Nuo, jotka sanovat että sekasaunat ovat vain itsensäpaljastelijoille ja tirkistelijöille kuulostavat kyllä melko änkyräkonservatiiveilta. 

Vierailija
66/101 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käy harrasteporukan kanssa alasti sekasaunassa. Olemme keskustelleet asiasta, eikä se minua "hetkauta". Sekasaunassa ei vaimonikaan mielestä ole mitään seksuaalista.

Vierailija
67/101 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On normaalia ja yleistä. Emme enää elä puritaanien aikakaudella. Alastomuus on normaalille ihmiselle luonnollinen tila, eikä sitä pidä hävetä.

Joskus porukoihin sattuu ihmisiä, joilla on ongelmia kehonsa kanssa, eivätkä halua saunoa. Sekin on ihan ok. Jätämme vain sitten heiidät kutsumatta seuraavalla kerralla.

Monet on hokenu tässä ketjussa sitä, että ne jotka ei halua sekasaunoa, ovat jotenkin estoisia tai ongelmaisia kehonsa kanssa. Itse en ole estoinen tai koe alastonta kehoani ongelmaksi ja en siltikään tahdo sekasaunoa.

Naulan kantaan. Rakastan omaa kroppaani ja olen hyvin seksuaalinen. Silti saunon mieluiten naisporukassa. Olen toki sekasaunoissakin ollut, mutta en kamalasti välitä siitä enkä ymmärrä, mikä siinä nyt on niin valtavan vapauttavaa ja voimaannuttavaa ja hienoa ja mitälie.

Vierailija
68/101 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli bileet, jossa yhteissaunottiin porukalla. Oli kivaa! Paitsi yksi, joka ei suostunut tulemaan vaikka miten kehoiteltiin. Kysyin vielä saunan jälkeenkin, että onko kaikki ok, johon kaveri sanoi että on, mutta oli jotenkin omituinen. Huono fiilis jäi.

Vierailija
69/101 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron teille seksuaalisesti aktiivisena miehenä ja runsaasti sekasaunoneena totuuden: ei siellä mitään erektioita todellakaan saada, se on ihan paskapuhetta. Sauna ei muutenkaan ole kovin seksuaalinen paikka; harva jaksaa ajatella panemista yli 80 asteessa. Tietysti noissa sekasaunoissa saattaa olla sellaista kivaa "leikittelyä" mukana, mutta vain pinnallisella tasolla, enkä mitään avoimen seksuaalista ole koskaan nähnyt. Enemmän sellaista mukavaa yhteenkuuluvuuden tunnetta siinä on. Enkä tuomitse niitä, joita se ei kiinnosta.

Vierailija
70/101 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
71/101 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vakuuttelevat totta kai olevan normaalia, koska siten voivat tsekata tyttöystäviensä kavereidenkin alastomat vartalot, onko hyvät tissit, panisko vaiko eikö (useampikin mies on tunnustanut, joten turha kiistää, etteikö tämä olisi syynä tähän sekasaunahinkuun...) Naisilla ei ole samanlaista hinkua sekasaunailuun, koska heille se tosiaan on lähinnä puhdistautumispaikka ja kuka nyt haluaa vieraita äijiä tuijottamaan kun peseytyy, käy lämmittelemässä jne. 

No olenpa ollut sekasaunassa, jossa mukana oli huomattavan ison peniksen omistava mies. Siis ajattele HK:n sininen lenkki roikkumassa jalkojen välissä, niin saat kuvan. Ei siinä mitään, mutta kylläpä tyttöjä kikatutti saunan jälkeen, että kyllä ne naisetkin noteeraa. Isomunainen itse ei tajunnut koko juttua.

Vierailija
72/101 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa löytyiskin pareja kanssamme saunomaan

Pareja? Alkaa kuulostamaan vähän muulta kuin perus saunaillalta..

Mitä muuta luulet sen olevan. Pienessä sievässä siirrtyään sitten saunan puolelta makuuhuoneeseen ja kunnon ryhmärynkytystä tunti kausia. Aah!

Vierailija
73/101 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on luonnollista. Se on kiva ja luonteva tapa käynnistää ryhmäseksi- ja parinvaihtoteemainen illanvietto.

Vierailija
74/101 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on luonnollista. Se on kiva ja luonteva tapa käynnistää ryhmäseksi- ja parinvaihtoteemainen illanvietto.

Tämä. Tsekataan intiimipaikat, kiinnostus - ja hommiin. Tätä voi tietysti kutsua ”sekasaunaksi”, nykyisin tämä on parinvaihdon perus esileikki.

Vierailija
75/101 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on saunottu sekaisin tosi pitkään, joskus niin(kin) että minä ainoana naisena mieheni / meidän yhteisten tuttavamiesten kanssa.

Jotain pikkutuhmaa heittelyä toki voinut joskus olla mutta ei ne tosiaankaan ole mihinkään "gangbangeihin" päätyneet.

Ainahan siinä jännityksensä on jos esim ei ole aikaisemmin nähty alasti, tapansa kaikilla

Vierailija
76/101 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia suomalaista kulttuuria.

Vierailija
77/101 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron teille seksuaalisesti aktiivisena miehenä ja runsaasti sekasaunoneena totuuden: ei siellä mitään erektioita todellakaan saada, se on ihan paskapuhetta. Sauna ei muutenkaan ole kovin seksuaalinen paikka; harva jaksaa ajatella panemista yli 80 asteessa. Tietysti noissa sekasaunoissa saattaa olla sellaista kivaa "leikittelyä" mukana, mutta vain pinnallisella tasolla, enkä mitään avoimen seksuaalista ole koskaan nähnyt. Enemmän sellaista mukavaa yhteenkuuluvuuden tunnetta siinä on. Enkä tuomitse niitä, joita se ei kiinnosta.

Eli olet tullut vanhaksi.

Nuorempana sitä ihmetteli miten joku voi käydä saunassa panematta ja vanhempana sitten että miten joku jaksaisi panna saunassa.

Vierailija
78/101 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta tottakai jokainen joka haluaa voi uimapuvun laittaa.

Vierailija
79/101 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Partiossa, sukelluspiireissä, teekkareissa. Suositumpi, kun miehiä on enemmistö .

Ystäväni tapasi miehensä saunabileissä ekan kerran, nakuna. Oli menossa uimaan ja mies tuli vasta paikalle.

Meillä on kotona aina sekasaunottu, mutta en silti innostu näistä.

Vierailija
80/101 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan normaalia on, eikä tarvitse edes tuntea lapsesta saakka :D

Juuri kesällä oli kaveriporukassa sekasaunassa, tai no.... kaveriporukka, kahta ihmistä lukuunottamatta en ollut ketään muuta aiemmin edes nähnyt :D eikä ollut mitään ongelmia saunoa alasti.

Tietenkään kenenkään ei ole pakko sekasaunoa, jos ei halua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä