Mihin pikkuhousunsuojia tarvitaan?
Valistakaa tyhmää, mulla ei oo ollut koskaan tarvetta moisille. Eikö ne hiostakin, ja mites hiiva..? T: N34
Kommentit (65)
Mitä jos kysyisit valmistajalta, saisit varmaan kaikenkattavan vastauksen. 👱
Vierailija kirjoitti:
Joskus kouluaikoina käytin kun kaveritkin käyttivät ja silloin tuli joka päivä valkovuotoa joka haisikin ja alapää hikoili. Myöhemmin sitten tuli köyhät ajat meille ja jouduin lopettamaan niidenkin ostelun. Ja pian huomasin ettei valkovuotoa enää eritykään juuri ollenkaan, eikä toosa hikoillut tai haissut. Ja edelleen pärjään ilman. Kuukautisten aikaan joudun kupinkin kanssa sidettä pitämään ja aina se hautoo ikävästi. Olen kiitollinen etten muuten niitä tarvii enää!
Mistä tiesit että kaveritkin käyttivät. Ei me ainakaan kavereiden kanssa moisesta keskusteltu?
Kierukan kanssa ei oikein suositella noita muita välineitä, kiva jos jää lanka kiinni tamponiin tai imaisee koko vehkeen ulos jollain kuukupilla.
Menkkojen jälkeen parina päivänä tulee laitettua. Mutta nyt poikkeuksena kun aloitin taas treenauskuulien käytön, niin niiden kanssa olen joka kerta laittanut suojan. Pidän kuulia päivän ajan ja kosteutta tulee silloin aika lailla.
Luulin jo, että olet mies, kun noin tyhmiä kysyt. 😰