Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin pikkuhousunsuojia tarvitaan?

Vierailija
29.12.2017 |

Valistakaa tyhmää, mulla ei oo ollut koskaan tarvetta moisille. Eikö ne hiostakin, ja mites hiiva..? T: N34

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille. AP

Vierailija
42/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pöksyt keltastu kun joskus lirahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pöksyt keltastu kun joskus lirahtaa.

Käyttää mustia alkkareita, niin ei keltastu koskaan. Tai valkasuainetta.

Vierailija
44/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ei mitenkään valtavaa vuotoo. Välillä jotain, joskus enemmän, joskus vähemmän. Alkkarit riittää mainiosti, ja tarvittaessa sit vaikka suihku tai jotain. Tuntuis oudolta työntää jotain alkkareihin vaan siks, että alkkarit pysyis puhtaana. Eikö alkkareita käytetä, että muut vaatteet pysyis puhtaana? Tyhmä AP

No nimenomaan. Tässäkin kuvastuu nyky(länsimaalais-)ihmisten niin pakonomainen tarve ylenmittaiseen "puhtauteen" planeetan kustannuksella, että heidät pitäisi pelastaa itse itseltään. Helpompaa heittää jotain päivittäin roskiin kuin vaihtaa pikkuhousut?! Ois varmaan helpompaa myös syödä paperilautasista kuin tiskata.

Oot oikeessa AP, alkkareita käytetään, jotta muut vaatteet pysyisi puhtaana ja jotta niitä ei tarttisi pestä kuin esim. viikon välein. Ai mutta sehän onkin ihan hirvettävän ällöä jos pikkuhousuissa näkyy jotain valkoista mönjää, ja sehän on voinut levitä vaikka minne, joten saman tien vain koko vaatekerta päivittäin pesukoneeseen ja kuivausrumpuun!

Vierailija
45/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kouluaikoina käytin kun kaveritkin käyttivät ja silloin tuli joka päivä valkovuotoa joka haisikin ja alapää hikoili. Myöhemmin sitten tuli köyhät ajat meille ja jouduin lopettamaan niidenkin ostelun. Ja pian huomasin ettei valkovuotoa enää eritykään juuri ollenkaan, eikä toosa hikoillut tai haissut. Ja edelleen pärjään ilman. Kuukautisten aikaan joudun kupinkin kanssa sidettä pitämään ja aina se hautoo ikävästi. Olen kiitollinen etten muuten niitä tarvii enää!

Vierailija
46/65 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa touhua.

Vierailija
47/65 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaa selatessa on ennenkin tullut vastaan tämä naistyyppi, joka ilmeisesti kokee jotain arvonnousua siitä, ettei tarvitse pikkuhousunsuojia. Koomista.

Itse käytän lähes päivittäin esimerkiksi siitä syystä, että jos olen maksanut alusvaatteistani jopa kolmenumeroisen summan, haluan suojella niitä tahroilta. Muitakin syitä on monia ja on outoa, että niitä pitäisi toiselle naiselle rautalangasta vääntää.

Joo ja ehkä pitää vielä lisätä, että minulla ei kypsään keski-ikään mennessä ole ollut yhtään hiivatulehdusta eikä haudo tai hiosta. Nykyisissä suojissa on ihan vain parin millinkin paksuisia versioita, joita ei huomaa millään tavalla.

Vierailija
48/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pikkuhousunsuojia satunnaisesti kun koen tarvetta esim. ovulaation aikaan ja menkkoja odotellessa mutta että jatkuvasti. Ei voi olla terveellistä alapäälle jos jatkuvasti hauduttaa suojilla.

Vierailija
49/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen laitan, kun sitä tavaraa voi valua alapäästä vielä vuorokausi seksin jälkeen enkä halua kulkea housut märkinä/ vaihtaa jatkuvasti.

Vierailija
50/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet suojat on käteviä esim. lenkillä tai salilla, en tykkää mahdollisista virtsanpirauksista. Toivottavasti säästyn edelleen isommilta karkailuilta. Jos en, siirryn virtsankarkailusuojiin. Ei ole sen monimutkaisempaa.

Vierailija
51/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä aina päivittäin, mutta otan suojan pois sillon kun tuun "lopullisesti" kotiin niin etten enää oo lähössä mihinkään (enkä siis nukkuessä käytä tai jos oon koko päivän kotona). Olen mieluummin pöksyt kuivana pikkuhousunsuojien avulla kuin vaihdan esim. työpäivän aikana pikkuhousuja.

Vierailija
52/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla vuotaa ainakin vähäistä valkovuotoa joka päivä, vain muutama täysin kuiva päivä mahtuu kiertoon. Ja käytän pikkuhousunsuojia joka päivä, koska en siedä sitä tunnetta kun pikkuhousut kostuu. Vaihdan sitä suojaa joka päivä sen mukaan kuinka paljon valkovuotoa erittyy. En koe tunnetta millään tavalla hautovaksi, ehkä olen niin tottunut siihen. Ja onhan nuo nykyään melko hengittäviksi kehiteltyjäkin.

Vierailija
53/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän käytännössä aina kun olen jossain liikkeellä. Mulla on kierukka, eikä sen ansiosta enää kuukautisia mutta sen sijaan välillä voimakasta valkovuotoa. Ei kuitenkaan tulehduksia tms. Koska en jaksa sen tarkemmin seurailla koska taas on vuotojen aika, olen todennut helpoimmaksi laittaa pikkuhousunsuojan kun poistun kotoa pidemmäksi aikaa. Kotona en pidä ja jos nyt käyn kaupassa tai muuten olen muutaman tunnin jossain, en laita. Olin juuri lomalla pari viikkoa ja taisin käyttää kerran sillä aikaa, mutta viime viikolla joka työpäivä käytin.

Vierailija
54/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kyllä mitään vaivaa tullut phs:n käytöstä. Niitä pitää vain vaihtaa riittävän usein. Ei ole vuoto lisääntynyt, tullut tulehduksia, ihottumaa tai hankaumia. Ja on tilanteita, joissa ei kyllä halua alkkareiden likaantuvan/kastuvan ja vaihtaa pikkuhousuja.

Vierailija
55/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ennen käyttänyt mutta kun määrättiin kahdeksi viikoksi Lugesteronit niin oli pakko ostaa 😄

Vierailija
56/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla valkovuotoa välillä tulee niin runsaasti että se tulee muuten housuista läpi.

Vierailija
57/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ärsyttävää olla märissä pikkuhousuissa, siksi käytän. Joillakin meistä vaan mahlaa valuu enemmän kun toisilla, yksilöllinen juttu mutta minkäs teet. Ja vielä kun on vilkas mielikuvitus niin pikkuhousunsuojia joutuu myös päivän mittaan vaihtamaan kuiviin useinkin välillä.

Vierailija
58/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa kuukautiset päivän tarkkuudella, mutta se vaihtelee alkaako aamusta vai illasta. Jos olen lähdössä vaikkapa töihin ja tiedän, että tänään alkavat menkat, niin laitan pikkuhousunsuojan varuiksi. Kun ei viitsi töissä alkaa mitään vara-alushousuja kantamaan ja kytätä kauhuissaan, että milloin lorahtaa housuun.

Käytän myös seksin jälkeen. Vaikka tekee asianmukaiset pesut, tuppaa spermaa vielä valumaan toimituksen jälkeenkin. Voisi olla aika epämukava olo, jos tuntisi märkää valahtavan housuun etenkin yleisellä paikalla.

Vierailija
59/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tarvitsen, mutta harvoin. On tilanteita, että ovat hyvät olemassa esim. Ovulaation aikaan.

Vierailija
60/65 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helpompaa kuin vaihtaa monet alushousut päivän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän