Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin pikkuhousunsuojia tarvitaan?

Vierailija
29.12.2017 |

Valistakaa tyhmää, mulla ei oo ollut koskaan tarvetta moisille. Eikö ne hiostakin, ja mites hiiva..? T: N34

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta ei siis ole vuotanut sinistä nestettä? Omituista.

Vierailija
2/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten aikana minä käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta ei siis ole vuotanut sinistä nestettä? Omituista.

Eip. Punaista kyllä menkkojen aikaan, mutta siihen tarkoitukseen käytän muita välineitä ja väliajoilla en sitten mitään. AP

Vierailija
4/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et terveyssiteitä? AP

Vierailija
5/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et terveyssiteitä? AP

En käytä terveyssiteitä silloin,kun vuotoa on niin vähän että pienemmälläkin pärjää.

Vierailija
6/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joillakin meillä saattaa tulla menkkojen aikaan vähän "yli", vaikka käyttäisikin esim. tamponia tai kuukuppia.

Vähän iäkkäämmillä naisilla saattaa taasen lurahtaa vahingossa jos on vaikka tosi hauskaa. Näin olen ainakin kuullut sukulaisilta (en tiedä miksi he kertovat minulle tällaista). :)

Siteet ovat kyllä oman kokemukseni mukaan paljon hiostavampia kuin pikkuhousunsuojat?

Vierailija
7/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästetään viimeinen side loppumenkoissa. Ei niitä muuhun tarvita.

Vierailija
8/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et terveyssiteitä? AP

En käytä terveyssiteitä silloin,kun vuotoa on niin vähän että pienemmälläkin pärjää.

Okei, makes sense. Käyttääkö kaikki pikkuhousunsuojia vaan niukkaan menkkavuotoon? AP

Vierailija
9/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pikkuhousunsuojia päivittäin ihan siksi, kun sattuu valkovuotoa olemaan runsasta. Ihan fysiologinen juttu, ei ole hiivaa eikä muita tulehduksia. Ei vaan huvita kulkea housut märkinä. Ja juu, liukkareita ei todellakaan tarvita miehen kanssa..

Vierailija
10/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ilmeisesti kovinkaan runsasta valkovuotoa ole ollut missään vaiheessa. Minä käytän, pidän aina mukana myös laukussa. Kätevää jos vaikka suunnittelematta jään yökylään vanhempien tai jonkun kaverin luokse niin voi vaihtaa vaan pikkuhousun suojan ja on kuin olis puhtaat alushousut.

Vierailija
11/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joillakin meillä saattaa tulla menkkojen aikaan vähän "yli", vaikka käyttäisikin esim. tamponia tai kuukuppia.

Vähän iäkkäämmillä naisilla saattaa taasen lurahtaa vahingossa jos on vaikka tosi hauskaa. Näin olen ainakin kuullut sukulaisilta (en tiedä miksi he kertovat minulle tällaista). :)

Siteet ovat kyllä oman kokemukseni mukaan paljon hiostavampia kuin pikkuhousunsuojat?

En käytä terveyssiteitäkään, joten en tiiä. Siteetkin on kyllä muistaakseni ihan hirveen hiostavia. Mut eikö tuohon "lurahteluun" (oletan että tarkoitat virtsankarkailua), ole ihan siihen tarkoitukseen tarkotettuja tuotteita (Tena)? Yli- ja ohivuodot ymmärrän toki :) AP

Vierailija
12/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve kostuminen, valkovuoto tai ihan kiihottuminen. Musta on helpompaa laittaa yksi pikkuhousunsuoja roskiin vessakeikalla iltapäivällä, kuin vaihtaa pikkuhousut.

Ihan yhtä paljon ne kostuneet pikkarit hautovat tai hiostavat.

Lirahteluvaivaa ei ole.

Menkat siteillä.

Vierailija
13/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et terveyssiteitä? AP

Okei, makes sense. Käyttääkö kaikki pikkuhousunsuojia vaan niukkaan menkkavuotoon? AP

Ei tietenkään, trollpee

Vierailija
14/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ilmeisesti kovinkaan runsasta valkovuotoa ole ollut missään vaiheessa. Minä käytän, pidän aina mukana myös laukussa. Kätevää jos vaikka suunnittelematta jään yökylään vanhempien tai jonkun kaverin luokse niin voi vaihtaa vaan pikkuhousun suojan ja on kuin olis puhtaat alushousut.

No siis ei mitenkään valtavaa vuotoo. Välillä jotain, joskus enemmän, joskus vähemmän. Alkkarit riittää mainiosti, ja tarvittaessa sit vaikka suihku tai jotain. Tuntuis oudolta työntää jotain alkkareihin vaan siks, että alkkarit pysyis puhtaana. Eikö alkkareita käytetä, että muut vaatteet pysyis puhtaana? Tyhmä AP

Vierailija
15/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, no sä AP olet parempi ja puhtaampi nainen kuin me muut; et tarvitse edes kuukautisten aikana suojaa, saati muulloin. Mihin osoitteeseen kiiltävä kruunu postitetaan?

Vierailija
16/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän pikkuhousunsuojia päivittäin ihan siksi, kun sattuu valkovuotoa olemaan runsasta. Ihan fysiologinen juttu, ei ole hiivaa eikä muita tulehduksia. Ei vaan huvita kulkea housut märkinä. Ja juu, liukkareita ei todellakaan tarvita miehen kanssa..

Aivan, itselläni on sama ongelma. En hikoile kainaloista, vaan alapäästä. Välillä kiusallista, mutta seksi on oikein mukavaa, mies tuntee olevansa kuin luistinradalla.

Vierailija
17/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullon kuiva pimpuli, sellanen hiekka vagina. Et tarvii.

Vierailija
18/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän siksi, että sain 5 keskenmenoa ja niiden hoitojen (kaavinnat yms) johdosta oli vuodot sekaisin ja oli tiputtelua ennen ja jälkeen kuukautisia pari vuotta. No, pakko pitää sen vuoksi suojaa.

Tällöin alapääni alkoi tuottaa valkovuotoa liikaa, kun oli tottunut, että siellä on jotain, joka imee. Kun tiputtelut vihdoin loppuivat, olin valkovuodon takia pulassa. Puolessa päivässä menee valkovuoto paksuistakin puuvillapikkareista läpi ja päällyshousut alkaa haista äkkiä. Niiden päällyshousujen pesu päivittäin olisi älytöntä. Kierre siis.

Vierailija
19/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valkovuoto on runsasta siinä kostuu ja alkaa tuoksua farkutkin pikkuhiljaa. Tällaiset keskustelunavaajat ilmeisesti hakevat jotakin hyvää oloa toisten ongelmia tonkimalla. Sitten voi lisäksi vähän jeesustella ja esitellä omaa korkeaa moraalia ja etiikkaa perusteilla joita kukaan älykäs ihminen ei voi ymmärtää. 

Vierailija
20/65 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt niitä askarteluun. Nytkin on liimattu kivat pikkuhousunsuojista tehdyt joulutähdet ikkunaan. On niin kätevää sen valmiin tarran kanssa. Naapuritkin ovat ihastelleet läpi pyhien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme