Mihin pikkuhousunsuojia tarvitaan?
Valistakaa tyhmää, mulla ei oo ollut koskaan tarvetta moisille. Eikö ne hiostakin, ja mites hiiva..? T: N34
Kommentit (65)
Hyvin imevät hien hajun ja tuntuu pehmeältä.välillä voi kulua keskelle reikä kun känsät hankaa,mutta nehän on helppoja vaihtaa mulla menee pari kuukautta aina yks pari.crokseissa eivät pysy mutta nytkin talvikengissä erinomaiset pohjalliset
Vierailija kirjoitti:
Sullon kuiva pimpuli, sellanen hiekka vagina. Et tarvii.
Njaa, no en kyl sanois ihan niinkään, ainakaan seksi aikana. Ei kai alapään tarvi muina aikoina olla lotisevan märkä? AP
Estävät valkovuodon ja muiden eritteiden sotkun alkkareista ja housuista. Ja blokkaavat myös tuoksuja. Mielummin sotkuinen phsuoja kuin pöksyt. Voi päivän aikana vaihtaa ja aina freesi olo.
Vierailija kirjoitti:
Jos valkovuoto on runsasta siinä kostuu ja alkaa tuoksua farkutkin pikkuhiljaa. Tällaiset keskustelunavaajat ilmeisesti hakevat jotakin hyvää oloa toisten ongelmia tonkimalla. Sitten voi lisäksi vähän jeesustella ja esitellä omaa korkeaa moraalia ja etiikkaa perusteilla joita kukaan älykäs ihminen ei voi ymmärtää.
Ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltä. Halusin vain tietää. Anteeksi. AP
Epäilen, että ap on joku miespuolinen pikkuhousunsuoja- pervo.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän siksi, että sain 5 keskenmenoa ja niiden hoitojen (kaavinnat yms) johdosta oli vuodot sekaisin ja oli tiputtelua ennen ja jälkeen kuukautisia pari vuotta. No, pakko pitää sen vuoksi suojaa.
Tällöin alapääni alkoi tuottaa valkovuotoa liikaa, kun oli tottunut, että siellä on jotain, joka imee. Kun tiputtelut vihdoin loppuivat, olin valkovuodon takia pulassa. Puolessa päivässä menee valkovuoto paksuistakin puuvillapikkareista läpi ja päällyshousut alkaa haista äkkiä. Niiden päällyshousujen pesu päivittäin olisi älytöntä. Kierre siis.
Oi, kuulostaa rankalta. Pahoitteluni keskenmenojesi vuoksi. Itse en pysty edes tulemaan enää raskaaksi. Haleja! AP
Nyt on muotia paheksua pikkuhousunsuojia. Kuinkahan mones huonosti peiteltyä ylemmyydentuntoa huokuva avaus aiheesta tämäkin on.
Vierailija kirjoitti:
En ole. AP
Vierailija kirjoitti:
Nyt on muotia paheksua pikkuhousunsuojia. Kuinkahan mones huonosti peiteltyä ylemmyydentuntoa huokuva avaus aiheesta tämäkin on.
Kiinnostunut vain, kun ei ole itsellä ollut tarvetta. Anteeksi, että aloitin keskustelun. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa kenellekään pahaa mieltä. AP
Oho, kylläpäs tämmönen aihe herättää tunteita. Ja btw, ei mullakaa oo koskaa ollu tarvetta suojille, vaik muute oon ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Aahahaahaa :D Päivän naurut. Oikein tulee mielikuva ihmehyypiöstä, joka lueskelee näitä samalla pikkuhousunsuojaan runkaten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aahahaahaa :D Päivän naurut. Oikein tulee mielikuva ihmehyypiöstä, joka lueskelee näitä samalla pikkuhousunsuojaan runkaten :D
No hei hyi.
Ja jatkokysymys: voiks joku oikeesti kiihottua pikkuhousunsuojista?? :O
AP
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on. Vaginan fysiologisista ominaisuuksista yhtä aikaa mystifioitunut ja kauhistunut. Naisia halveksiva ja himoitseva, jolle elävä halukas nainen (ja vagina) on yhtä realistinen mahdollisuus kuin valinta presidentiksi.
En ole minäkään koskaan tarvinnut, pidän erikoisena sitä ,että jatkuvasti jotain erittyy ? Aina joku tuppu jalkovälis, vaippa,side,pikkuhousunsuoja ,tena...
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään koskaan tarvinnut, pidän erikoisena sitä ,että jatkuvasti jotain erittyy ? Aina joku tuppu jalkovälis, vaippa,side,pikkuhousunsuoja ,tena...
Huh, mä jo mietin et oonko ainut. AP
En minäkään tarvinnut ennen, mutta nyt menopaussin myötä saattaa lirahdella joskus helpommin vähän pissaa.
Vierailija kirjoitti:
Sullon kuiva pimpuli, sellanen hiekka vagina. Et tarvii.
Oletko jatkuvasti kiihottunees tilas? Kumma torttu ku alati tihkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautisten aikana minä käytän.
Et terveyssiteitä? AP
En käytä terveyssiteitä silloin,kun vuotoa on niin vähän että pienemmälläkin pärjää.
Okei, makes sense. Käyttääkö kaikki pikkuhousunsuojia vaan niukkaan menkkavuotoon? AP
Näin minä ainakin teen, menkkojen loppuvaiheessa. Samoin kun odottelen menkkojen alkua niin varmuuden vuoksi esim töissä kun on valkoiset vaatteet niin pidän silloin myös.
Ei pöksyt keltastu kun joskus lirahtaa.
Kyllä mä käytän kuukautissuojia, etkö lukenut viestiäni? AP