Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako neljän lapsen äiti

Vierailija
29.12.2017 |

Kelpuuttaako mikään (kunnollinen) mies neljän lapsen äitiä puolisokseen? :( Mies sanoi että olen pilalla ja kukaan ei kelpuuta minua enää jos eroamme.

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okeiii olet alle kolmekymppinen neljän lapsen äiti joka omistaa omakotitalon ja auton. Mistä vetoa että tämänkin itsenäisen vahvan naisen elämän on mies ja yhteiskunta kustantanut alusta loppuun 😂

Ai kuinka?

Vierailija
142/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okeiii olet alle kolmekymppinen neljän lapsen äiti joka omistaa omakotitalon ja auton. Mistä vetoa että tämänkin itsenäisen vahvan naisen elämän on mies ja yhteiskunta kustantanut alusta loppuun 😂

Talo tuli perintönä, myös vähän metsää. Auto on vanhahko, mutta riittävän monipaikkainen. Käyn töissä, en ole korkeastikoulutettu, menin suoraan ammattikoulusta alani töihin. Mies tekee keikkatyötä v uokrafirmojen kautta. Tällä hetkellä "saan yhteiskunnalta" lapsilisät. Vuosi sitten khh kahdesta lapsesta. En kyllä aivan ymmärrä, miten mikään näistä liittyy varsinaisesti aloitukseeni🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Pitääkö tätäkin nyt sitten surra, jos vaikka sattuisin jäämään leskeksi verrattain nuorella iällä ja olisi toive uudesta parisuhteesta kuitenkin.

Väitän kyllä, että aika moni ihan fiksukin mies lähtisi matkaani noista neljästä lapsesta huolimatta, jos niin surullisesti kävisi, että pitäisi tätä tosiaan miettiä. Mä olen korkeasti koulutettu, ihan hyvässä ammatissa ja varmasti timmimpi kuin moni ikäiseni nainen, jolla ei lapsia ole lainkaan. Ihan pystyisin itse elättämään lapseni (jotka ovat, tietenkin, saman miehen kanssa), ei tarvitsisi uuden miehen sitä surra.

Ei se nyt hyvänen aika tarkoita, että neljä lasta automaattisesti pilaa naisen, Huh Huh. Heidi Klumilla on neljä lasta, että jos siitä lähdetään. Joo harva neljän lapsen äiti (tai isä) on miljonääri-huippumalli, mutta että heti oletetaan, että monen lapsen äiti olisi joku vastenmielinen hylkiö... No way.

Vierailija
144/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201704292200107714_bs.shtml

Ap:n ukon mielestä toikin on kai sit pilalla.

Vierailija
145/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset voi kysyä tätä itseltään:

Tapailisitko miestä, jolla on 4 lasta ennestään?

Niinpä. Suurin osa ainakin normaaleista naisista ei.

Minulla on 4 lasta ja voisin tapailla miestä jolla on 4 lasta. Voisin yhä tehdä lisääkin lapsia itsekin. Minusta siinä ei ole mitään outoa että perheellinen eroaa tai toinen parista kuolee, jonka jälkeen etsii uutta kumppania. En elä kumppanin kanssa koska en kelpaisi jollekin toiselle tai toisinpäin. Jokainen lapsi on ollut toivottu.

Kyllä huonosta suhteesta kannattaa lähteä, itsekin olen eroperheestä ja meitä on 4 sisarusta. Äitini uudella miehellä on kaksi lasta edellisestä liitosta ja isän vaimolla kaksi lasta.

Jos eroisin niin saattaisin elää kokonaan ilman miestä aikani, ei mies ole minulle välttämättömyys vaan voin elää myös ilman ja nimenomaan tämä suhde on valinta. Ei pakko.

Vierailija
146/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omakotitalo, mieheni kanssa. Molemmilla autot ja koira talossa.

Molemmilla on ammattitutkintoja, minulla on enemmän koulutusta ja kummallakin on työpaikka, se vakipaikka ollut toistakymmentä vuotta samalla työpaikalla.

Olen ollut hoitamassa lapsia kotihoidon tuella, venyttelyt senttejä. Mutta ei mies tai yhteiskunta maksa mitään erityistä. Ollaan ihan tavallinen perhe vaikka solvaat. Maksan kyllä omat laskut en siihen miestä tarvitse! Mutta perhe me ollaan ja minä olen myös ollut töissä kun mies lomautettu "laman" aikana 9 vuotta sitten..

Vierailija
147/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koska sulla on löysä outie.

Vierailija
148/170 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kollegalla (mies) on vaimonsa kanssa neljä lasta ja se nainen on ainakin hyvännäköinen, oon nähnyt. Niin on se mieskin. Ja kumpikin korkeasti koulutettu.

Mut en sit tiedä onko ne jotain tilastopoikkeamia.

Vierailija
149/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin aapeetä kerran tuupata anneliin jossain omppuhotellissa

Miksei useammin? :'(

Vierailija
150/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin aapeetä kerran tuupata anneliin jossain omppuhotellissa

Miksei useammin? :'(

Koska loppuunkäytetty tavara.

Vierailija
151/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yhtäkään miestä neljä lastani haitannut.

No eipä mulla riitä miehille aikaakaan, kun on muutakin tekemistä.

En ymmärrä tuota kelpaamista kellekään. Exälläni olin se jolle kelpasin, kun ei muutakaan saanut ja ihan lapsetkin piti tehdä minun mielikseni. Ei siinä sitten hyvin käynyt.

Vierailija
152/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on omakotitalo, mieheni kanssa. Molemmilla autot ja koira talossa.

Molemmilla on ammattitutkintoja, minulla on enemmän koulutusta ja kummallakin on työpaikka, se vakipaikka ollut toistakymmentä vuotta samalla työpaikalla.

Olen ollut hoitamassa lapsia kotihoidon tuella, venyttelyt senttejä. Mutta ei mies tai yhteiskunta maksa mitään erityistä. Ollaan ihan tavallinen perhe vaikka solvaat. Maksan kyllä omat laskut en siihen miestä tarvitse! Mutta perhe me ollaan ja minä olen myös ollut töissä kun mies lomautettu "laman" aikana 9 vuotta sitten..

eli ap on alle 30v, mutta työuraa takana toista kymmentä vuotta

Vierailija
153/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa varmasti jollekin tossukalle 👍

Vierailija
154/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa varmasti jollekin tossukalle 👍

Tämä. Tai joku peräkammarinpoika on varmasti ikionnellinen saadessan sut.

Vierailija
155/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi. jos luonteet natsaa yhteen. Itseläni on kaksi lasta edellisestä suhteesta jotka on vuoroviikoin äidillään. En näe lapsia ongelmana vaikka olisivat pieniä..

Vierailija
156/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset voi kysyä tätä itseltään:

Tapailisitko miestä, jolla on 4 lasta ennestään?

Niinpä. Suurin osa ainakin normaaleista naisista ei.

Mä tapailen miestä, jolla on neljä lasta. Paras tähän mennessä. Lapset ovat jo tosin teini-ikäisiä ja omatoimisia. Itselläni on kaksi lasta.

Kummallakin on omat kodit ja omat kuviot, yhdessä asumme ehkä sitten joskus, kun suurin osa lapsista on omillaan. Kumpikaan ei halua enää lapsia.

Olen tapaillut myös lapsettomia miehiä ja ei se kyllä tee miehestä ollenkaan kiinnostavampaa. Päinvastoin, heidän on ollut ehkä vaikea ymmärtää, mitä lasten kanssa eläminen on ja tarkoittaa. Nyt on helppoa, kun ymmärrystä ja apua arjen tilanteisiin löytyy.

Miksi lapsiluku olisi joku itseisarvoinen este tapailulle? Enemmän ratkaisee tilanne, ihmiset, elämäntyylien ja -tilanteiden yhteensopivuus, odotukset suhteelta jne.

Vierailija
157/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset ole este parisuhteelle, etenkään jos ei asuta saman katon alla. Enemmänkin painaa luonne, yhteiset piirteet ja ajatusmaailma sekä ulkonäkö.

Vierailija
158/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans mies esitti tuollaista, ettei minua enää kukaan huoli, jos erottaisiin. Lapsia kuusi, joista kaksi jo muuttanut kotoa, mutta koska nuorena tehty niin en oo mikään ikäloppu (36). Lisäksi tiedän, että olen täyspäinen, hyvännäköinen, urheilullinen ja sen verran nuorekas että yleensä kukaan ei uskoisi päivääkään yli kolmikymppiseksi jos ei tietäisi. Vastasin miehelle, että onpa hyvä ettei huoli kukaan, kun en mä ketään vakiriesakseni enää ottaisikaan. Säästyy rukkasten antamisen vaiva ja voi keskittyä pienempien lasten iskäviikonloppuina ihan vaan antamiseen, sillä kyllä niitä peitonheiluttajia löytyy ihan varmasti ja se mulle kyllä sitten riittää. Max joku seurustelusuhde, mutta ei koskaan enää yhteenmuuttoa tmv. Voisin harkita pelkkää seksisuhdetta jopa tämän nykyisen mieheni kanssa, koska se on loistavaa mutta olisi hiukan hankala järjestää lasten vuoksi. Mutta jos ap tyytyisit kans vastaavaan niin ihan taatusti kelpaat, ottajia todnäk jonoksi asti. Siihen nyt naisella tuntuis riittävän melki se, että hengittää eikä sekään oo aina ehdoton vaatimus ;)

Vierailija
159/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaat!!!!!!

Vierailija
160/170 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Joliella on lapsia vielä enemmän. Eikö muka kelpais kenellekään?

Ja onhan noita monen lapsen äitejä muitakin...