Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nettikaupoista tilaat vaatteita?

Vierailija
15.04.2023 |

Itse lähinnä zalandosta ja espritiltä. Mistä sinä? Pitää päivittää vähän vaatekaappia ja tekisi mieli katsoa muualtakin. Eu:n sisällä olevia mielellään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä löytänyt sellaista nettivaatekauppaa, jossa pystyisi maksamaan heti tilatessa verkkopankissa, eli en mistään.

Vierailija
4/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä löytänyt sellaista nettivaatekauppaa, jossa pystyisi maksamaan heti tilatessa verkkopankissa, eli en mistään.

Mikä sellainen verkkokauppa on ettei sellaiseen ole mahdollisuutta? En ole ikinä kuullut.

Vierailija
5/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sellainen verkkokauppa on ettei sellaiseen ole mahdollisuutta? En ole ikinä kuullut.

En muista enää mitä kaikkia olen kokeillut, mutta ainakaan H&M:llä ja Zalandossa ei onnistu. Jommassakummassa mainittiin, että verkkopankkimaksumahdollisuus on, mutta tilausvaiheessa ei saa kuitenkaan valittua mitään muuta kuin luottokortin tai PayPalin.

Vierailija
6/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelly.com, Ellos, H&M, Only, aboutyou.fi, houseofbrandon.com

Vierailija
7/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.houseofbrandon.com/maksutavat

"

3. Maksaminen verkkopankissa

Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme."

Vierailija
8/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tilasin Sokoksen 3+1 päiviltä softshell-takin ja muuten ottaen Zalandolta, ennen vanhaan myös Indiskasta yms.

Vierailija
9/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi tilasin Sokoksen 3+1 päiviltä softshell-takin ja muuten ottaen Zalandolta, ennen vanhaan myös Indiskasta yms.

Mä olin unohtanut tuon indiskan kokonaan. Katselin että siellä on ihan kivoja kesämekkoja. Millaisia ovat siellä koot, tietääkö joku, siis onko reilua vai pienempää mitoitusta? Ap

Vierailija
10/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandosta, Indiskasta, About yousta, EMP:ltä, Bonprixistä, Nansolta

Vierailija
11/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin unohtanut tuon indiskan kokonaan. Katselin että siellä on ihan kivoja kesämekkoja. Millaisia ovat siellä koot, tietääkö joku, siis onko reilua vai pienempää mitoitusta? Ap

Olen ostanut vain paitoja Indiskasta ja reilua mitoitusta ovat olleet.

Vierailija
12/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara.com ostan vaatteeni useimmiten

Vierailija
13/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri kesähatun about.you:comista. Sieltä olen myös aikaisemmin tilannut housut, palautus onnistui myös hyvin. Useimmiten ehkä zzalandolta.

Vierailija
14/14 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut vain paitoja Indiskasta ja reilua mitoitusta ovat olleet.

Ok, kiitos

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä