Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei jaksa enää...

Vierailija
28.12.2017 |

Mitä tehdä, kun elämä tuntuu turhalta? Olen käyny psykoterapiassa kuusi vuotta ja ajoittain parempia jaksoja. En halua syödä lääkkeitäkään, kun hyötysuhde on pyöreä nolla.

Mitä tehdä? En jaksaisi vaivata läheisiäni, mutta en myöskään kestä tätä oloa.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä kehiin..

Vierailija
2/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeitä kehiin..

Ehdotuksia sitten lääkkeistä? Olen syönyt ketipinoria niin lyhyt kuin pitkävaikutteisena, venlafaksiinia, seronilia, voxraa, cipralexia.. Ja en ole hyötynyt niistä_mitään_.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu sähköhoitoon! Pelasti mun elämän.

Vierailija
4/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm paroksetiinia meinasin vinkata,pelasti mun elämäni.Ei haittavaikutuksia,nyt 20v syönyt.

Vierailija
5/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
6/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asia on isoiten elämässäsi huonosti? Millainen elämäsi olisi että se tuntuisi hyvältä elää?

Vierailija
7/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
8/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan rakkaus. <3

Vierailija
9/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenteeseen vain muutosta, kaikki ollaan keskimäärin turhia nappuloita isossa pelissä.

Vierailija
10/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm paroksetiinia meinasin vinkata,pelasti mun elämäni.Ei haittavaikutuksia,nyt 20v syönyt.

En ole kuullutkaan.. Olen kuitenkin aika skeptinen lääkkeiden suhteen. Useimmiten enemmän haittaa kuin hyötyä.. Tosta sähköhoidosta olen kuullut, muistiongelmat mietityttää.. Joitakin kriteereitä varmaan täytyy täyttyä, että tohon pääsee?

Ap

Vierailija
11/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä asia on isoiten elämässäsi huonosti? Millainen elämäsi olisi että se tuntuisi hyvältä elää?

Yhdessä vaiheessa en saanut mitään aikaiseksi tai ainakaan sellaisia saavutuksia, joita odotin. Sain kuitenkin voimaa ja sain sellaisia asioita aloitettua, jotka motivoivat. Nyt teen niitä asioita, mitä haluan, mutta se ei riitä.

Tällä hetkellä roikun suhteessa, jonka tiedän olevan vahingollinen, mutta se pitää minut hengissä. Ilman sitä ihmistä koen etten ole olemassa.

Minulla on erittäin traumaattinen tausta, joten varmaan nämä "olot" juontavat juurensa sieltä. Kuitenkin asioita on puitu jo niin paljon etten usko siitäkään olevan enää apua.

Toivoisin vain tasapainoa sekä jonkun kenen kanssa elää rauhallista elämää.

Ap

Vierailija
13/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaus*

Vierailija
14/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liikkunut tarpeeksi ja syönyt terveellisesti?

Vierailija
15/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä vaiheessa en saanut mitään aikaiseksi tai ainakaan sellaisia saavutuksia, joita odotin. Sain kuitenkin voimaa ja sain sellaisia asioita aloitettua, jotka motivoivat. Nyt teen niitä asioita, mitä haluan, mutta se ei riitä.

Tällä hetkellä roikun suhteessa, jonka tiedän olevan vahingollinen, mutta se pitää minut hengissä. Ilman sitä ihmistä koen etten ole olemassa.

Minulla on erittäin traumaattinen tausta, joten varmaan nämä "olot" juontavat juurensa sieltä. Kuitenkin asioita on puitu jo niin paljon etten usko siitäkään olevan enää apua.

Ap

Kuulostaa oudolta että suhde on vahingollinen mutta sanot ettet muuten 'olisi olemassa'. Siis uhkaileeko hän sinua jotenkin?  Onko sinulla jotain ystävää kelle puhua?

Vierailija
16/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen?

Vierailija
17/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arvostat itsessäsi?

Vierailija
18/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millä tavalla traumaattinen tausta sinulla on? Miksi suhteesi on vahingollinen?

Vierailija
19/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään yhdessä selvittää ap:n tilannetta paremmaksi!

Vierailija
20/99 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vahingoittava suhde voi olla tärkeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä