Onko mulla enää äitiä :(
Äitini oli sanonut miehelleni, että mieheni ei pidä kuunnella minua vaan lähteä äidilleni lastemme kanssa, kun mä en halunnut lähteä, eikä mulla ollut mitään sitä vastaan, että mies menisi. Lisäksi äitini oli antanut miehen ymmärtää, että pitää minua syyllisenä miehen päätökseen, ettei mieskään mennyt.
Normaaliperheessähän äidille voisi vain soittaa ja sanoa, että äläpäs syyttele sellaisia, joissa ei ole syytä, eli minua, ja normaali äiti olisi pahoillaan, että menikin syyttämään minua ja ihmettelisi sitten ekskenään, miksei kukaan tullut. Mieheltä se ei ollut edes äitiäni vastaan milläänlailla, minun sinne piti olla alunperin menossa lasten kanssa, mutta äiti suututti minut toisella asialla ensin, jolloin sanoin, että en tule. Koska äiti ei myöntänyt olevansa väärässä.
Mutta mun on aivan turha soittaa äidille, se ei tajua, että ei mulla ole mitään tuollaista valtaa (eikä intressiä) mieheeni käskeä häntä.
Kommentit (798)
Soita sun terapeutille. Tää asia on nyt niin akuutti, että hän varmasti keskeyttää lomansa.
Vierailija kirjoitti:
Mies myönsi jo, että oli väärässä. Mutta ei vielä nuollut saappaitani, joten en antanut anteeeksi loukkausta.
ap
Niin hän myönsi siksi, kun ymmärsi, ettet tosiaan tajunnut hänen läppäänsä. Hän ei taas huomannut olevansa tekemisisissä mt-ongelmaisen kanssa ja hänen pitää varoa jokaista sanaansa ja tekoansa, jotta et pääsisi raivostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Soita sun terapeutille. Tää asia on nyt niin akuutti, että hän varmasti keskeyttää lomansa.
No niin on :'( Mutta en voisi olla varma, etten kuormita, joten ei pysty.
ap
Kuka tahansa myöntää mitä tahansa ,jos sillä saa sut hiljaseks.
Vaikka että maa on litteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies myönsi jo, että oli väärässä. Mutta ei vielä nuollut saappaitani, joten en antanut anteeeksi loukkausta.
apNiin hän myönsi siksi, kun ymmärsi, ettet tosiaan tajunnut hänen läppäänsä. Hän ei taas huomannut olevansa tekemisisissä mt-ongelmaisen kanssa ja hänen pitää varoa jokaista sanaansa ja tekoansa, jotta et pääsisi raivostumaan.
Kyllä hän tietää mun kaikki vaikeudet :) Mene sä nyt saa*tana siitä jo vit*tuun jos sun elämääsi ei mahdu rehellisyys, jolla operoit, niin en tartte sua. Olet heikoin lenkki, hyvästi.
ap
Vierailija kirjoitti:
ihmettelisin todella jos ihmiset haluaisivat naarmuttavia kiviä laminaateilleen ja parketeilleen, eivätkä pelkää lasten tiputtavan kiviä varpailleen jne.
ap
No meillä on mattoja lattialla sekä sen verran kiltit lapset, että heidän kanssaan voi sopia miten ja missä ulkoa tuoduilla luonnonmateriaaleilla leikitään. Esimerkiksi kivikissoille voisi maalata kissan kasvot ja tehdä niille pesät pahvilaatikoihin lasten omiin huoneisiin ja sopia että ne pysyvät pesissään. Pari päivää kivikissat sisällä ja sitten ne voisi viedä takaisin ulos. Ja kaikki olisivat tyytyväisiä.
Sellaista että lapset tiputtaisivat kiviä varpailleen, en osaisi edes alkaa pelkäämään. Meillä lapset tosin saavat jopa kiipeillä kiipeilyteluneissä, vaikka niistä voi pudota. Sinun lapsesi eivät kai saa kivillä leikkiä edes ulkona, koska saattaahan ne varpaille pudota sielläkin? Minä en viitsi normaaleja leikkejä alkaa lapsilta rajoittamaan onnettomuuksien pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka että maa on litteä.
Ei sillä tarvinnut enää saada mua hiljaiseksi. Nimenomaan mä sain tästä voimaa lähteä entistä enemmän eri suuntaan. En halua elämääni ihmisiä, joilla on varaa syyttää mua syyttä.
Sitäpaitsi "palkinnoksi" siitä, että myönsi kysyin sanooko saman polvillaan anellen, ei luvannut. Että ei se mun vittuilu siihen lopu. Mies vain on kykenevä sentään sitten myöntämään virheensä, kun tajuaa, että sullekin se on selvää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmettelisin todella jos ihmiset haluaisivat naarmuttavia kiviä laminaateilleen ja parketeilleen, eivätkä pelkää lasten tiputtavan kiviä varpailleen jne.
apNo meillä on mattoja lattialla sekä sen verran kiltit lapset, että heidän kanssaan voi sopia miten ja missä ulkoa tuoduilla luonnonmateriaaleilla leikitään. Esimerkiksi kivikissoille voisi maalata kissan kasvot ja tehdä niille pesät pahvilaatikoihin lasten omiin huoneisiin ja sopia että ne pysyvät pesissään. Pari päivää kivikissat sisällä ja sitten ne voisi viedä takaisin ulos. Ja kaikki olisivat tyytyväisiä.
Sellaista että lapset tiputtaisivat kiviä varpailleen, en osaisi edes alkaa pelkäämään. Meillä lapset tosin saavat jopa kiipeillä kiipeilyteluneissä, vaikka niistä voi pudota. Sinun lapsesi eivät kai saa kivillä leikkiä edes ulkona, koska saattaahan ne varpaille pudota sielläkin? Minä en viitsi normaaleja leikkejä alkaa lapsilta rajoittamaan onnettomuuksien pelossa.
No, meillä ei ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNiin hän myönsi siksi, kun ymmärsi, ettet tosiaan tajunnut hänen läppäänsä. Hän ei taas huomannut olevansa tekemisisissä mt-ongelmaisen kanssa ja hänen pitää varoa jokaista sanaansa ja tekoansa, jotta et pääsisi raivostumaan.
Kyllä hän tietää mun kaikki vaikeudet :) Mene sä nyt saa*tana siitä jo vit*tuun jos sun elämääsi ei mahdu rehellisyys, jolla operoit, niin en tartte sua. Olet heikoin lenkki, hyvästi.
ap
Jaaha. Heti kun ehkä alat ymmärtää, että vika on kuin onkin sussa, niin alat taas kiroilla ja haukkua.
Enkä olisi ikinä halunnut elämääni ihmisiä, jotka tekevät mulle satuttavia asioita, eivätkä pysty myöntämään virheitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apJaaha. Heti kun ehkä alat ymmärtää, että vika on kuin onkin sussa, niin alat taas kiroilla ja haukkua.
No ei vaan ihan siihen menee hermo, että sinäkin sanot asioita mitkä ei ole totta kuin tietäisit jotain!!!!! Se tekee surulliseksi. Et piittaa koska harhasi määräilevät sinua, eikä realismi. Sinä olet väärässä, miten kehtaat?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka että maa on litteä.Ei sillä tarvinnut enää saada mua hiljaiseksi. Nimenomaan mä sain tästä voimaa lähteä entistä enemmän eri suuntaan. En halua elämääni ihmisiä, joilla on varaa syyttää mua syyttä.
Sitäpaitsi "palkinnoksi" siitä, että myönsi kysyin sanooko saman polvillaan anellen, ei luvannut. Että ei se mun vittuilu siihen lopu. Mies vain on kykenevä sentään sitten myöntämään virheensä, kun tajuaa, että sullekin se on selvää.
ap
Mies ei myöntänyt virhettään siitä, että sanoi niin. Hän myönsi virheensä siinä, että sanoi sen sulle, koska olet mt-ongelmainen. Kaikki normaalit naiset olisivat ymmärtäneet miestä, mutta sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apJaaha. Heti kun ehkä alat ymmärtää, että vika on kuin onkin sussa, niin alat taas kiroilla ja haukkua.
Sinä tuskin tulet toimeen kenenkään kanssa tällä harhan määrällä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Enkä olisi ikinä halunnut elämääni ihmisiä, jotka tekevät mulle satuttavia asioita, eivätkä pysty myöntämään virheitään.
ap
Sinulle on varmaan parasta että olet ihan yksin, ilman ylimääräistä kontakteja muille ihmisille.
Jos käyt töissä, siellä tapaat ihmisiä. Muuten sinun kannattaa varmaan pysyä omissa oloissa. Älä soita kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka että maa on litteä.Ei sillä tarvinnut enää saada mua hiljaiseksi. Nimenomaan mä sain tästä voimaa lähteä entistä enemmän eri suuntaan. En halua elämääni ihmisiä, joilla on varaa syyttää mua syyttä.
apMies ei myöntänyt virhettään siitä, että sanoi niin. Hän myönsi virheensä siinä, että sanoi sen sulle, koska olet mt-ongelmainen. Kaikki normaalit naiset olisivat ymmärtäneet miestä, mutta sinä et.
No en ole antanut hänelle anteeksi, joten mulle hänen motiivinsa ovat paskan arvoiset. Olkoot aivan mikä syy tahansa, loukkasi mua, enkä anna sitä anteeksi, mitä syytä mulla ois? Löydän takuulla minusta paremmin välittävää seuraa.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
No anna palaa ,lähde !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSinulle on varmaan parasta että olet ihan yksin, ilman ylimääräistä kontakteja muille ihmisille.
Jos käyt töissä, siellä tapaat ihmisiä. Muuten sinun kannattaa varmaan pysyä omissa oloissa. Älä soita kenellekään.
Älä sä kuvittele, että tarvitsen ohjeitasi. Varmana soitan, aivan kaikille.
ap
Soitapa nyt sun miehelle, että myönnät virheesi, että ylireagoit tähän miehen sanomaan asiaan puhelimessa. Hän pyysi jo anteeksi, koska ei taas huomannut, että on tekemisissä mt-ongelmaisen kanssa. Nyt on sinun vuorosi pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo anna palaa ,lähde !
Joo, en asu enää miehen kanssa, että eipä tartte enää "lähteä".
ap
Voi voi, luepa seuraavat kommenttini asiasta, and learn.
ap