Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla enää äitiä :(

Vierailija
28.12.2017 |

Äitini oli sanonut miehelleni, että mieheni ei pidä kuunnella minua vaan lähteä äidilleni lastemme kanssa, kun mä en halunnut lähteä, eikä mulla ollut mitään sitä vastaan, että mies menisi. Lisäksi äitini oli antanut miehen ymmärtää, että pitää minua syyllisenä miehen päätökseen, ettei mieskään mennyt.
Normaaliperheessähän äidille voisi vain soittaa ja sanoa, että äläpäs syyttele sellaisia, joissa ei ole syytä, eli minua, ja normaali äiti olisi pahoillaan, että menikin syyttämään minua ja ihmettelisi sitten ekskenään, miksei kukaan tullut. Mieheltä se ei ollut edes äitiäni vastaan milläänlailla, minun sinne piti olla alunperin menossa lasten kanssa, mutta äiti suututti minut toisella asialla ensin, jolloin sanoin, että en tule. Koska äiti ei myöntänyt olevansa väärässä.
Mutta mun on aivan turha soittaa äidille, se ei tajua, että ei mulla ole mitään tuollaista valtaa (eikä intressiä) mieheeni käskeä häntä.

Kommentit (798)

Vierailija
221/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, olen väärässä enemmistön kannan suhteen, tosin tuo äänestys on sikäli ongelmallinen, että otsikossa mainitaan minut jolloin suurin osa vastaa mahdollisesti haluten olla myötätuntoinen sille, ettei joku suuttuisi, vaikkei häneltä kysyttäisikään. Lisäksi tuo enemmistön ajatus ei muuta mun mielipidettä siitä, että mä en tekis noin miehelleni kysymättä, tai jos tekisin ja mies sanoisi sen olleen väärin, oisin uskonut häntä, ja että en itse halua että minulta ei kysytä.

En näe ongelmaa kysymiselle, koska jos et kysy ja toinen ei halunnut kiviä ja siksi pahoittaa mielensä, niin miksi haluaisit pahoittaa hänen mielnsä, ja taas toisaalta voit aivan hyvin kysyä, jos se toiselle sitten sopii.

Lisäksi kysely ei ota kantaa kivien kokoon tai muuhunkaan laatuun, ihmettelisin todella jos ihmiset haluaisivat naarmuttavia kiviä laminaateilleen ja parketeilleen, eivätkä pelkää lasten tiputtavan kiviä varpailleen jne.

ap

Pointtihan on oikeasti, että mitä väliä? Kuka jaksaa vielä vuosien jälkeen käyttää tälläistä tapausta esimerkkinä yhtään mistään. Ne oli vain kiviä! Miehesi oli hiukan ajattelematon ja sinä ylireagoit. Se, että edes olet tuonut tämän tapauksen esiin esimerkkinä siitä miten väärin sinua kohdellaan kertoo miten vieraantunut todellisuudesta olet. Sama niitten virun hepoalehtien kanssa, who cares. Kaikki sinun esimerkkisi äitisi, tai muiden, huonosta kohtelusta ovat täysin arkipäiväisiä mitättömiä juttuja. Mielenterveysongelmaisena sinä vain lataat näihin juttuihin merkityksiä joita niissä ei ole.

Minä olen tänän tuonut puheisiin ainostaan tätä juttua, misssä minua syytettiin että KIUSAAN lastani. Se on nyt mulle akuuttia ja auttaa käsittelemään traumaani. Joku muu alkoi jauhaa kaikesta muusta.

ap

Myös tämä on sellainen pieni harmiton juttu, kuten ne kivetkin. Mies ei ole tarkoittanut mitään pahaa, pieni harmiton läppä, jota normaaleissa perheissä viljellään. Anna jo olla.

Alatason perheissä joissa ei ole mitään tasokkuutta ehkä, mutta ei meillä.

ap

Olette tasokas perhe, kun sinä asut yksiössä etkä näe lapsiasi nyt paljoakaan ja teillä on aina ollut sotkuista kotona?

Oisin halunnut, että ois oltu tasokas perhe.

ap

No niin, päästäiskö siihen pisteeseen, että ylireagoit kaikkeen? Äitisi on ollut aivan normaali, myöskin miehesi. Sinä vain et osaa tulkita asioita siten kuin normaali ihminen osaa. Siihen asiaan tarvitset apua.

Ei ole normaalia ettei ota vastuuta siitä, että on väärässä, vaan pistää siitä syntyvän riidan toisen syyksi ja syyttää häntä.

ap

Kun ei tässä(kään) asiassa ole ollut mitään väärää. Et vain ymmärrä sitä.

Onhan. En kiusannut lasta, se, joka niin syyttää, ja vielä lapselle, tekee kaksi virhettä.

ap

Ei, se ei ollut mitään syyttämistä kiusaamisesta. Se oli harmiton läppä. Ymmärrän, ettet sinä ymmärrä tällaista läppää, mutta muut kyllä ymmärtävät. Sinussa on se ”vika” päässä ,kun et ymmärrä näitä läppiä. Vaikkei sinusta se ollut hauska juttu, niin miehesi ja lapsesi mielestä se oli. Et vain ymmärrä heitä, eikä he sinua, koska sinulla on jotain vikaa päässä.

Voi voi, luepa seuraavat kommenttini asiasta, and learn.

ap

Vierailija
222/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sun terapeutille. Tää asia on nyt niin akuutti, että hän varmasti keskeyttää lomansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies myönsi jo, että oli väärässä. Mutta ei vielä nuollut saappaitani, joten en antanut anteeeksi loukkausta.

ap

Niin hän myönsi siksi, kun ymmärsi, ettet tosiaan tajunnut hänen läppäänsä. Hän ei taas huomannut olevansa tekemisisissä mt-ongelmaisen kanssa ja hänen pitää varoa jokaista sanaansa ja tekoansa, jotta et pääsisi raivostumaan.

Vierailija
224/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita sun terapeutille. Tää asia on nyt niin akuutti, että hän varmasti keskeyttää lomansa.

No niin on :'( Mutta en voisi olla varma, etten kuormita, joten ei pysty.

ap

Vierailija
225/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa myöntää mitä tahansa ,jos sillä saa sut hiljaseks.

Vaikka että maa on litteä.

Vierailija
226/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies myönsi jo, että oli väärässä. Mutta ei vielä nuollut saappaitani, joten en antanut anteeeksi loukkausta.

ap

Niin hän myönsi siksi, kun ymmärsi, ettet tosiaan tajunnut hänen läppäänsä. Hän ei taas huomannut olevansa tekemisisissä mt-ongelmaisen kanssa ja hänen pitää varoa jokaista sanaansa ja tekoansa, jotta et pääsisi raivostumaan.

Kyllä hän tietää mun kaikki vaikeudet :) Mene sä nyt saa*tana siitä jo vit*tuun jos sun elämääsi ei mahdu rehellisyys, jolla operoit, niin en tartte sua. Olet heikoin lenkki, hyvästi.

ap

Vierailija
227/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmettelisin todella jos ihmiset haluaisivat naarmuttavia kiviä laminaateilleen ja parketeilleen, eivätkä pelkää lasten tiputtavan kiviä varpailleen jne.

ap

No meillä on mattoja lattialla sekä sen verran kiltit lapset, että heidän kanssaan voi sopia miten ja missä ulkoa tuoduilla luonnonmateriaaleilla leikitään. Esimerkiksi kivikissoille voisi maalata kissan kasvot ja tehdä niille pesät pahvilaatikoihin lasten omiin huoneisiin ja sopia että ne pysyvät pesissään. Pari päivää kivikissat sisällä ja sitten ne voisi viedä takaisin ulos. Ja kaikki olisivat tyytyväisiä.

Sellaista että lapset tiputtaisivat kiviä varpailleen, en osaisi edes alkaa pelkäämään. Meillä lapset tosin saavat jopa kiipeillä kiipeilyteluneissä, vaikka niistä voi pudota. Sinun lapsesi eivät kai saa kivillä leikkiä edes ulkona, koska saattaahan ne varpaille pudota sielläkin? Minä en viitsi normaaleja leikkejä alkaa lapsilta rajoittamaan onnettomuuksien pelossa.

Vierailija
228/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä tarvinnut enää saada mua hiljaiseksi. Nimenomaan mä sain tästä voimaa lähteä entistä enemmän eri suuntaan. En halua elämääni ihmisiä, joilla on varaa syyttää mua syyttä.

Sitäpaitsi "palkinnoksi" siitä, että myönsi kysyin sanooko saman polvillaan anellen, ei luvannut. Että ei se mun vittuilu siihen lopu. Mies vain on kykenevä sentään sitten myöntämään virheensä, kun tajuaa, että sullekin se on selvää.

ap

Vierailija
229/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmettelisin todella jos ihmiset haluaisivat naarmuttavia kiviä laminaateilleen ja parketeilleen, eivätkä pelkää lasten tiputtavan kiviä varpailleen jne.

ap

No meillä on mattoja lattialla sekä sen verran kiltit lapset, että heidän kanssaan voi sopia miten ja missä ulkoa tuoduilla luonnonmateriaaleilla leikitään. Esimerkiksi kivikissoille voisi maalata kissan kasvot ja tehdä niille pesät pahvilaatikoihin lasten omiin huoneisiin ja sopia että ne pysyvät pesissään. Pari päivää kivikissat sisällä ja sitten ne voisi viedä takaisin ulos. Ja kaikki olisivat tyytyväisiä.

Sellaista että lapset tiputtaisivat kiviä varpailleen, en osaisi edes alkaa pelkäämään. Meillä lapset tosin saavat jopa kiipeillä kiipeilyteluneissä, vaikka niistä voi pudota. Sinun lapsesi eivät kai saa kivillä leikkiä edes ulkona, koska saattaahan ne varpaille pudota sielläkin? Minä en viitsi normaaleja leikkejä alkaa lapsilta rajoittamaan onnettomuuksien pelossa.

No, meillä ei ole.

ap

Vierailija
230/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä hän tietää mun kaikki vaikeudet :) Mene sä nyt saa*tana siitä jo vit*tuun jos sun elämääsi ei mahdu rehellisyys, jolla operoit, niin en tartte sua. Olet heikoin lenkki, hyvästi.

ap

Jaaha. Heti kun ehkä alat ymmärtää, että vika on kuin onkin sussa, niin alat taas kiroilla ja haukkua.

Vierailija
231/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä olisi ikinä halunnut elämääni ihmisiä, jotka tekevät mulle satuttavia asioita, eivätkä pysty myöntämään virheitään.

ap

Vierailija
232/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Jaaha. Heti kun ehkä alat ymmärtää, että vika on kuin onkin sussa, niin alat taas kiroilla ja haukkua.

No ei vaan ihan siihen menee hermo, että sinäkin sanot asioita mitkä ei ole totta kuin tietäisit jotain!!!!! Se tekee surulliseksi. Et piittaa koska harhasi määräilevät sinua, eikä realismi. Sinä olet väärässä, miten kehtaat?

ap

Vierailija
233/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä tarvinnut enää saada mua hiljaiseksi. Nimenomaan mä sain tästä voimaa lähteä entistä enemmän eri suuntaan. En halua elämääni ihmisiä, joilla on varaa syyttää mua syyttä.

Sitäpaitsi "palkinnoksi" siitä, että myönsi kysyin sanooko saman polvillaan anellen, ei luvannut. Että ei se mun vittuilu siihen lopu. Mies vain on kykenevä sentään sitten myöntämään virheensä, kun tajuaa, että sullekin se on selvää.

ap

Mies ei myöntänyt virhettään siitä, että sanoi niin. Hän myönsi virheensä siinä, että sanoi sen sulle, koska olet mt-ongelmainen. Kaikki normaalit naiset olisivat ymmärtäneet miestä, mutta sinä et.

Vierailija
234/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sinä tuskin tulet toimeen kenenkään kanssa tällä harhan määrällä.

ap

Vierailija
235/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä olisi ikinä halunnut elämääni ihmisiä, jotka tekevät mulle satuttavia asioita, eivätkä pysty myöntämään virheitään.

ap

Sinulle on varmaan parasta että olet ihan yksin, ilman ylimääräistä kontakteja muille ihmisille.

Jos käyt töissä, siellä tapaat ihmisiä. Muuten sinun kannattaa varmaan pysyä omissa oloissa. Älä soita kenellekään.

Vierailija
236/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies ei myöntänyt virhettään siitä, että sanoi niin. Hän myönsi virheensä siinä, että sanoi sen sulle, koska olet mt-ongelmainen. Kaikki normaalit naiset olisivat ymmärtäneet miestä, mutta sinä et.

No en ole antanut hänelle anteeksi, joten mulle hänen motiivinsa ovat paskan arvoiset. Olkoot aivan mikä syy tahansa, loukkasi mua, enkä anna sitä anteeksi, mitä syytä mulla ois? Löydän takuulla minusta paremmin välittävää seuraa.

ap

Vierailija
237/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No anna palaa ,lähde !

Vierailija
238/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinulle on varmaan parasta että olet ihan yksin, ilman ylimääräistä kontakteja muille ihmisille.

Jos käyt töissä, siellä tapaat ihmisiä. Muuten sinun kannattaa varmaan pysyä omissa oloissa. Älä soita kenellekään.

Älä sä kuvittele, että tarvitsen ohjeitasi. Varmana soitan, aivan kaikille.

ap

Vierailija
239/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitapa nyt sun miehelle, että myönnät virheesi, että ylireagoit tähän miehen sanomaan asiaan puhelimessa. Hän pyysi jo anteeksi, koska ei taas huomannut, että on tekemisissä mt-ongelmaisen kanssa. Nyt on sinun vuorosi pyytää anteeksi.

Vierailija
240/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No anna palaa ,lähde !

Joo, en asu enää miehen kanssa, että eipä tartte enää "lähteä".

ap