Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla enää äitiä :(

Vierailija
28.12.2017 |

Äitini oli sanonut miehelleni, että mieheni ei pidä kuunnella minua vaan lähteä äidilleni lastemme kanssa, kun mä en halunnut lähteä, eikä mulla ollut mitään sitä vastaan, että mies menisi. Lisäksi äitini oli antanut miehen ymmärtää, että pitää minua syyllisenä miehen päätökseen, ettei mieskään mennyt.
Normaaliperheessähän äidille voisi vain soittaa ja sanoa, että äläpäs syyttele sellaisia, joissa ei ole syytä, eli minua, ja normaali äiti olisi pahoillaan, että menikin syyttämään minua ja ihmettelisi sitten ekskenään, miksei kukaan tullut. Mieheltä se ei ollut edes äitiäni vastaan milläänlailla, minun sinne piti olla alunperin menossa lasten kanssa, mutta äiti suututti minut toisella asialla ensin, jolloin sanoin, että en tule. Koska äiti ei myöntänyt olevansa väärässä.
Mutta mun on aivan turha soittaa äidille, se ei tajua, että ei mulla ole mitään tuollaista valtaa (eikä intressiä) mieheeni käskeä häntä.

Kommentit (798)

Vierailija
21/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua yhtään hävetä

Niin mikä? Vaatia sitä, että äitini käyttäytyy kunnolla? Ei hävetä.

Vierailija
22/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma vikasi. Sait mitä tilasit.

Et voi muuttaa äitisi, vaikka kuinka yrittäisit. Jos et voi hyväksyä häntä sellaisena kun on, sinulla on suuria ongelmia elämässäsi.

Ehkä äitisi ei enää jaksaa kuunnella sinua ja kiukuttelusi? Olet yli 40 vuotta vanha etkä edes ymmärrä että maailma ei ole musta-valkoinen.

Hän on itse väärässä. Kannattaisi opetella kuuntelemaan miksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nythän olet päässyt tavoitteeseesi. Sinähän vihaat äitiäsi, joten nyt sinun on hyvä laittaa välit poikki kotonaan. Ja sen jälkeen voit lakata jankkaamisen asiasta tällä palstalla. Win win!

Ei tämä ole tavoitteeni, vaan se, että äitini rakastaisi minua. Sanoisi näissä kohdissa mitä pitääkin. Eli että ai, anteeksi, että syytin sinua jne.

Voi hyvät syssykät sentään, tätä ihmismieltä.

Montako kertaa sinä olet pahoittanut äitisi mielen ja montako kertaa on tullut pyydettyä anteeksi.

Jätä jo äitisi rauhaa ja anna hänen elää elämäänsä, ilman, että olisit riippakivenä. Ei mahda olla sinunkaan elämä olla ilon ja onnen täyteinen, kun saat tuostakin riidan sepitettyä.

Vierailija
24/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nythän olet päässyt tavoitteeseesi. Sinähän vihaat äitiäsi, joten nyt sinun on hyvä laittaa välit poikki kotonaan. Ja sen jälkeen voit lakata jankkaamisen asiasta tällä palstalla. Win win!

Ei tämä ole tavoitteeni, vaan se, että äitini rakastaisi minua. Sanoisi näissä kohdissa mitä pitääkin. Eli että ai, anteeksi, että syytin sinua jne.

Niin. Tämä johtuu siitä, että olet narsisti ja psykopaatti, etkä voi vaan jättää uhriasi (äitiäsi) rauhaan, vaan haluat piinata ja piinata, jotta hän sanoisi kaiken, mitä haluat.

Jos äitisi olisi narsisti, ja sinä uhri, olisit vain iloinen, kun saisit ottaa etäisyyttä.

Äidillesi kaikki sympatiat, toivottavasti hän saa vielä joskus voimaa irrottautua sinusta kokonaan. Toki lapsenlapset ovat syy olla yhteydessä, mutta ehkä mies sallisi äitisi tavata heitä ilman sinua.

Miksi hänen pitäisi "irrottautua" minusta? Itse toivoi, että olisin mennyt sinne käymään. Mutta itse suututti minut, oli väärässä, ei myönnä sitä, ja sitten nyt valehtelee miehelleni.

ap

Hän halusi tavata jouluna lapsesi. He ovat tietysti mummolle tärkeämpiä.

Mä ymmärrän sen, mutta miksi suututtaa minut?

ap

Ehkä siksi että äitisi on tavallinen ihminen eikä terapeutti. Äidilläsi on tunteita ja ehkä tämä oli se asia, joka katkaisi kamelin selkä.

Vierailija
25/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei nyt oikein voida arvioida tätä, kun ei tiedetä taustaa, että miten ja miksi se äitisi nyt tällä kertaa sinut suututti.

Vierailija
26/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi muuttaa äitisi, vaikka kuinka yrittäisit. Jos et voi hyväksyä häntä sellaisena kun on, sinulla on suuria ongelmia elämässäsi.

Ehkä äitisi ei enää jaksaa kuunnella sinua ja kiukuttelusi? Olet yli 40 vuotta vanha etkä edes ymmärrä että maailma ei ole musta-valkoinen.

Kyllä mä hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on, silti jos hän toimii väärin, sanon sen hänelle, silti hän ei muutu. Mitä rakkautta se on mua kohtaan?

ap

Vierailija
27/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kukaan ei enää ikinä vastais ap:lle mitään. Olis niin nautinnollista kun hän ei sais mitään huomiota ja joutuis meuhkaamaan yksinään. Kieltämättä hän on kyllä niin raivostuttava että vaikea olla provosoitumatta.

Vierailija
28/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on jo vähintään kuusi- jos ei jo seitsenkymppinen ja joutuu yhä edelleen sietämään pilalle hemmotellun keski-ikäisen tyttärensä mielen oikkuja. Vittu miten lapsellinen olet.

Vierailija
29/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on, silti jos hän toimii väärin, sanon sen hänelle, silti hän ei muutu. Mitä rakkautta se on mua kohtaan?

ap

Ja siis kun hän ei edes myönnä toimivansa väärin, eri asia olisikin, jos ei vain kykene muuttumaan. Jos silti myöntäisi, että tämä on väärin.

ap

Vierailija
30/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kukaan ei enää ikinä vastais ap:lle mitään. Olis niin nautinnollista kun hän ei sais mitään huomiota ja joutuis meuhkaamaan yksinään. Kieltämättä hän on kyllä niin raivostuttava että vaikea olla provosoitumatta.

Miten niin raivostuttava?

ap

Vierailija
31/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.Päivän kivet..

Vierailija
32/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei nyt oikein voida arvioida tätä, kun ei tiedetä taustaa, että miten ja miksi se äitisi nyt tällä kertaa sinut suututti.

Tämä vatipää on jo kolme päivää täällä jankuttanut samaa asiaa, että kyllä tiedetään. Usko pois, mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Äitihullu nyt vaan vetää hernettä nokkaan jokaisesta väärästä äänenpainostakin, minkä äitinsä vahngossa lausuu. Vituttaa tommonen marttyyrius. Kun minäminäminä ja olen oikeutettu ja yhyy. Siinä tiivistettynä jälleen kerran ja taas.

Vierailija
33/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on jo vähintään kuusi- jos ei jo seitsenkymppinen ja joutuu yhä edelleen sietämään pilalle hemmotellun keski-ikäisen tyttärensä mielen oikkuja. Vittu miten lapsellinen olet.

Kyllä mä luulen että ap:n tapauksessa on jostain paljon vakavemmasta kyse kun lapsellisuudesta.

Vierailija
34/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tämä johtuu siitä, että olet narsisti ja psykopaatti, etkä voi vaan jättää uhriasi (äitiäsi) rauhaan, vaan haluat piinata ja piinata, jotta hän sanoisi kaiken, mitä haluat.

Jos äitisi olisi narsisti, ja sinä uhri, olisit vain iloinen, kun saisit ottaa etäisyyttä.

Äidillesi kaikki sympatiat, toivottavasti hän saa vielä joskus voimaa irrottautua sinusta kokonaan. Toki lapsenlapset ovat syy olla yhteydessä, mutta ehkä mies sallisi äitisi tavata heitä ilman sinua.

Miksi hänen pitäisi "irrottautua" minusta? Itse toivoi, että olisin mennyt sinne käymään. Mutta itse suututti minut, oli väärässä, ei myönnä sitä, ja sitten nyt valehtelee miehelleni.

ap

ap

Ehkä siksi että äitisi on tavallinen ihminen eikä terapeutti. Äidilläsi on tunteita ja ehkä tämä oli se asia, joka katkaisi kamelin selkä.

Miten hänen pitäisi olla terapeutti, jos kerron hänelle mitä mieheni sanoi (joka siis loukkasi minua) ja hän koittaa selittää mulle, että ei, miehesi sanoi tätä, ei sitä, mitä sinä kerroit hänen sanoneen ja mä sanon siihen hänelle, että ei, mies sanoi kyllä juuri niin kuin mä kerroin, olet väärässä, myönnä että olet väärässä, koska muuten tuo kuulostaa sille, että sinä haluat antaa tukesi ihmisille, jotka loukkaavat minua.

Ei tarvitse olla terapeutti, että ymmärtää tämän.

ap

Vierailija
35/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggghhhhhhhhh

mä en jaksa enää tätä.

ap, miten sä jaksat jauhaa näitä juttuja vuodesta toiseen? oikeasti?

Vierailija
36/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen että ap:n tapauksessa on jostain paljon vakavemmasta kyse kun lapsellisuudesta.

Totta tuokin. Narsistinen, psykopaattinen, pilalle hemmoteltu JA lapsellinen.

Vierailija
37/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vatipää on jo kolme päivää täällä jankuttanut samaa asiaa, että kyllä tiedetään. Usko pois, mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut. Äitihullu nyt vaan vetää hernettä nokkaan jokaisesta väärästä äänenpainostakin, minkä äitinsä vahngossa lausuu. Vituttaa tommonen marttyyrius. Kun minäminäminä ja olen oikeutettu ja yhyy. Siinä tiivistettynä jälleen kerran ja taas.

Vahingossa voinsanoa ihan mitä vaan, mutta sitten se ei ole enää vahinko, kun minä oikaisen asian. Kun kerron, miten se asia on, ei niin kuin hän "vahingossa" sanoi. Siitä eteenpäin se, etei ymmärrä tai myönnä olevansa väärässä on narsistista.

ap

Vierailija
38/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa voinsanoa ihan mitä vaan, mutta sitten se ei ole enää vahinko, kun minä oikaisen asian. Kun kerron, miten se asia on, ei niin kuin hän "vahingossa" sanoi. Siitä eteenpäin se, etei ymmärrä tai myönnä olevansa väärässä on narsistista.

ap

Tai jos ei narsistista, niin luonnehäiriöistä.

ap

Vierailija
39/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät syssykät sentään, tätä ihmismieltä.

Montako kertaa sinä olet pahoittanut äitisi mielen ja montako kertaa on tullut pyydettyä anteeksi.

Jätä jo äitisi rauhaa ja anna hänen elää elämäänsä, ilman, että olisit riippakivenä. Ei mahda olla sinunkaan elämä olla ilon ja onnen täyteinen, kun saat tuostakin riidan sepitettyä.

Jos olen ollut väärässä jossain asiassa äidin suhteen, olen myöntänyt sen kyllä.

ap

Vierailija
40/798 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Miten hänen pitäisi olla terapeutti, jos kerron hänelle mitä mieheni sanoi (joka siis loukkasi minua) ja hän koittaa selittää mulle, että ei, miehesi sanoi tätä, ei sitä, mitä sinä kerroit hänen sanoneen ja mä sanon siihen hänelle, että ei, mies sanoi kyllä juuri niin kuin mä kerroin, olet väärässä, myönnä että olet väärässä, koska muuten tuo kuulostaa sille, että sinä haluat antaa tukesi ihmisille, jotka loukkaavat minua.

Ei tarvitse olla terapeutti, että ymmärtää tämän.

ap

Äitini sanoi ja mieheni sanoin ja minä sanoin ja sitten äitini sanoi ja minä sanoin....

Ei jumalauta. Miksi vitussa ketään kiinnostaisi? Kukaan normaali ei jaksaisi mököttää KOLMEA vuorokautta tuollaisista sanomisista. YLIANALYSOIT kaiken!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän