Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Poiminta

Ajattelin perustaa ihan uuden ketjun meille jotka vielä vauvasta haaveilevat. Eli mukaan rohkeesti kaikki vauvaa yrittävät jotka kaipaavat vertaistukea/juttuseuraa! Ei väliä onko yritystä takana pidempään vaiko vasta aloitettu :)

Itse olen 24v (mies 28) ja meillä on yksi lapsi 02/16 ja nyt olisi toiveissa toinen pieni. Ehkäisy (hormonikierrukka) otettu pois 7.12 ja yhdet menkat olleet sen jälkeen. Nyt peukut pystyssä tämän kierron kanssa, tänään kp8.

Sivut

Kommentit (1847)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä olisi yks esikoisesta kuumeiija! YK 5 käynnissä. Pillerit jätetty syyskuussa pois.
Geleitä olen syönyt nyt 1,5kk, toivotaan, että niistä olisi jotain hyötyä.

Olisko WhatsApp ryhmä hyvä ajatus? Aiemmissa ketjuissa on ollut tuo whatsapp esillä.

Täällä myös yksi kuumeilija :) Nyt ensimmäinen yrityskierto menossa.. Ovulaatio pitäisi olla muutaman päivän päästä.. WhatsApp-ryhmä kiinnostaisi muakin, mikäli joku sellaisen laittaa alulle :)

Heippa, täällä kanssa yksi kuumeilija! Yrityskierto 4 käynnissä. Vertaistuelle suuri tarve, kukaan lähipiirissä ei ole samassa tilanteessa ja en ole kun yhdelle ystävälle projektista kertonut... :)

Hui! 2010 sairastuin SLEhen jolloin lääkäri sanoi, että raskaus haaveet voipi unohtaa. 😢 Kesäkuussa -17 sairauteni tiimoilta lääkärillä käydessä kysyin että onko se tosiaan niin, että lasta ei ole mahdollisuutta yrittää ja eipä vain ollutkaan niin! Lääkkeet vaihtoon ja putki tolkulla verikokeita ja seurantaa ja 6kk jälkeen olen siinä pisteessä, että huomenna lähtee kierukka. Jännittää(hyvällä ja huonolla tavalla), ihastuttaa, ilostuttavat ja pelottaa, että kaikki menee ihan pieleen ja kuitenkin on niin varma että tää onnistuu.

Tsemppiä ja plussa onnea kaikille haaveilijoille! ❤️

❤️

Heippa! Täällä myös yksi 33-v kuumeilija! 😊 Minulla on yksi lapsi (-11) ennestään, ja nyt miehen kanssa (jolla ei omia lapsia) jätettiin minipillerit pois marraskuun lopulla.

Kierto tasaantui yllättävän nopsaan ja nyt olisi tilanne dpo10. Hätähousuna testailin jo mutta negatiivinen oli tänään vielä (ylläri).

Tsemppiä kaikille ja olis kiva seurailla muiden kuulumisia. 🤗

tiibero84 kirjoitti:
Heippa! Täällä myös yksi 33-v kuumeilija! 😊 Minulla on yksi lapsi (-11) ennestään, ja nyt miehen kanssa (jolla ei omia lapsia) jätettiin minipillerit pois marraskuun lopulla.

Kierto tasaantui yllättävän nopsaan ja nyt olisi tilanne dpo10. Hätähousuna testailin jo mutta negatiivinen oli tänään vielä (ylläri).

Tervetuloa tiibero 😊! Toivottavasti teilläkin tärppää nopeaan! Tuun jännäilee sun kanssa, miul ois nyt dpo6 tai 7, en tiedä miten se kuuluisi laskea oviskivuista 🤔. Tsemppiä piinailuun, on tää jännää! Itse meinasin kyl pysyy tiukkana ja en testaa ellei menkat myöhästy, saa nähdä malttaaks 😃

Moikka, täällä kanssa yksi kuumeilija! 😊
Oon kohta 24v ja mies täyttää tänävuonna 28v.
Ennestään löytyy jo - 15 esikoinen ja toinen olisi tervetullut.
Minipillerit lopetin jo heinäkuussa niiden sopimattomuuden takia, eikä kierto ole tasaantunut vieläkään
Yksi keskenmeno oli syyskuussa 😦

Josko toivottavasti pääsis parin päivä päästä jo testaamaan 🙂

Ahmatar kirjoitti:
tiibero84 kirjoitti:

Tervetuloa tiibero 😊! Toivottavasti teilläkin tärppää nopeaan! Tuun jännäilee sun kanssa, miul ois nyt dpo6 tai 7, en tiedä miten se kuuluisi laskea oviskivuista 🤔. Tsemppiä piinailuun, on tää jännää! Itse meinasin kyl pysyy tiukkana ja en testaa ellei menkat myöhästy, saa nähdä malttaaks 😃

Kiitos Ahmatar!

Mahtavaa löytää piinailutovereita. 😙 Mulla odottaa kaapissa Clearbluen digitesti, josko viikonloppuna kokeilis mitä se näyttää... N. 10.1. pitäis alkaa menkat. Oireita on jos jonkinmoista, suurimpana jatkuva alavatsan juilinta ja sellainen "tiedostaminen" että jotain tapahtuu. Mä en tikuttanut ovista, oon aina tuntenut kun se tapahtuu, kivut olleet pahemmat kuin menkkoihin aikana.
Tuuhan raportoimaan kuin sun kävi ja mitkä fiilikset! 😊😊

Kelmura kirjoitti:
Minipillerit lopetin jo heinäkuussa niiden sopimattomuuden takia, eikä kierto ole tasaantunut vieläkään

Moi Kelmura, ja tsemppiä teillekin!
Onko oireita ollut? Jännätään kaikki yhdessä!😊

tiibero84 kirjoitti:
Kelmura kirjoitti:

Moi Kelmura, ja tsemppiä teillekin!
Onko oireita ollut? Jännätään kaikki yhdessä!😊

Viikko sitte oli samanlaista mahakipua, kuin esikoisesta tuli viikkoa ennen testin tekoa.
Jännätään joo, tsempit myös sinne! 😊

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat