Olen itkenyt tänään jo tunnin ja ketään perheenjäsentäni ei kiinnosta
Lähinnä siksi kun perheenjäsenet vuorotellen mollaavat ja haluaisin vain kuolla kun en selvästi riitä...
Sitten kun päätän elämäni,ovatkohan he edes surullisia.. vai iloisia.
N19
Kommentit (213)
Itke pois. Sen jälkeen huomast, että et ole riippuvainen perheenjäsenistäsi. Elät omaa elämääsi, et perheesi elämää. Heillä ei ole paskaakaan väliä.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä siksi kun perheenjäsenet vuorotellen mollaavat ja haluaisin vain kuolla kun en selvästi riitä...
N19
Jospa eivät vain osaa sanoa tai tehdä mitään. Siksi on olemassa ammattiauttajia! Hakeudu sellaisen puheille ammattiauttajan kautta tai soita:
Valtakunnallinen kriisipuhelin
päivystää numerossa 010 195 202
arkisin klo 9.00–07.00
viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt edes, että miksi itket?
Koska olen syvästi masentunut ja koen tulleeni elämäni loppuun.
Itsemurha jatkuvasti läsnä ja syyt elämiseen vähenevät päivä päivältä.
Ap
Miten kauan joudut normaalisti päivässä itkemään, että sinut huomataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Jospa eivät vain osaa sanoa tai tehdä mitään. Siksi on olemassa ammattiauttajia! Hakeudu sellaisen puheille ammattiauttajan kautta tai soita:
Valtakunnallinen kriisipuhelin
päivystää numerossa 010 195 202
arkisin klo 9.00–07.00
viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00
Olen ollut hoidon piirissä jo esiteinistä...
Vierailija kirjoitti:
En yleensä itke ja asun yksin. Nyt joulun kotona käymässä ja tnään ekaa kertaa itku repesi kun en kestäny enää. Lähinnä varmaan siksi alko itku kun jatkuvaa haukkumista ja mikään ei kelpaa
Kohta tulee vieraitakin ja meikit levinneenä pitää esittää ihmistä joka ei aio tappaa itseänsä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensä itke ja asun yksin. Nyt joulun kotona käymässä ja tnään ekaa kertaa itku repesi kun en kestäny enää. Lähinnä varmaan siksi alko itku kun jatkuvaa haukkumista ja mikään ei kelpaa
Kuka esittää vaatimuksia ja millaisia ne ovat esimerkiksi?
Mahtaako perheesi olla väsähtänyt jatkuvaan tuskaasi? Ovat vain ihmisiä, ehkä haluavat keskittyä nyt nautiskelemaan mieluummin kuin voivottelemaan sinua. Itsekin mt-ongelmaisena olen ymmärtänyt, etten saa kuormittaa läheisiäni liikaa/koko ajan ellen halua väsyttää heitä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka esittää vaatimuksia ja millaisia ne ovat esimerkiksi?
Ei mitään sellaista. Haukkuvat ulkonäköäni ja pelkkää olemassaoloani...lahjojani jne... vaikka itse en saanut heiltä oikein mitään..
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako perheesi olla väsähtänyt jatkuvaan tuskaasi? Ovat vain ihmisiä, ehkä haluavat keskittyä nyt nautiskelemaan mieluummin kuin voivottelemaan sinua. Itsekin mt-ongelmaisena olen ymmärtänyt, etten saa kuormittaa läheisiäni liikaa/koko ajan ellen halua väsyttää heitä loppuun.
En mä kuormita heitä. En ole tiellä. En oikein puhu ja jos puhun niin vastaan. En ikinä puhu asioistani. Eilen taisin sanoa kerran että en jaksaisi enää olla täällä ja äiti kyseenalaisti mutta sitten asiasta taas vaiettiin.
Talomme lähellä on järvi. Äsken tuijotin järveä ja ajattelin että kun perheeni lähtee illalla vierailulle, minä menen järvelle ja hukuttaudun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itke pois. Sen jälkeen huomast, että et ole riippuvainen perheenjäsenistäsi. Elät omaa elämääsi, et perheesi elämää. Heillä ei ole paskaakaan väliä.
Tsemppiä!
Ihanan naivia: "sen jälkeen huomaat". Millä mekanismilla se itku sen valaisee tai on asian huomaamiseen rajapyykki? Mitä jos et jakelisi rajoittuneita toiveitasi ihmiselle, joka itkettyään tuskin mitään eroa mihinkään huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mt-ongelma ei olekaan ongelma?
Ap, perheesi ei kykene tajuamaan, että he ovat väärässä. Myös suuri osa ammattiauttajistasi on todennäköisesti väärässä, eivätkä hekään sitä usko, näe eivätkä myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Talomme lähellä on järvi. Äsken tuijotin järveä ja ajattelin että kun perheeni lähtee illalla vierailulle, minä menen järvelle ja hukuttaudun.
Ap
Aika vihamielinen teko sinulta. Lapsellinen myös tyyliin siitähän saatte, ähä ähä. Kotijärvi ikuisesti pilalla.
Itsesääli, ah tuo ihana turvapaikka jossa on niin hauskaa kieriskellä marttyyrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika vihamielinen teko sinulta. Lapsellinen myös tyyliin siitähän saatte, ähä ähä. Kotijärvi ikuisesti pilalla.
Ei ole kosto. En vain keksi muuta tapaa. Minä olen ikuisesti pilalla. Kuka haukkuu lapsensa paskaksi jos muka välittää. Ei kukaan. Ei kukaan.
Lähde menemään. Sun perheesi on syypää ongelmiisi. Älä anna itsestäsi jos et saa mitään vastineeksi.
Kerro nyt edes, että miksi itket?