Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi sinulle tarpeeksi hyvä syy suostua kuvattavaksi lehteen tai kalenteriin ilman vaatteita?

Vierailija
27.12.2017 |

Naaman ei tarvitsisi näkyä ja voisit esiintyä nimettömänä ja kriittiset paikat piilossa.
Olisiko tarpeeksi hyvä syy esimerkiksi kannanotto turkistarhausta vastaan, tai rintasyövän tietoisuuskampanja?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen pitäisi olla sellainen case jossa voisin itse uskoa että mun kroppani näkymisellä olisi jotain vaikutusta asiaan. Ja ehdottomasti vain hyvän asian puolesta, rahalla ei saa mua tuollaiseen, tai sanotaanko nyt rehellisesti ettei kukaan olisi suostuvainen maksamaan mun kuvastani lähellekään sellaisia summia joilla voisin edes alkaa harkita lähteväni rahasta.

Vierailija
2/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tonnia, jos tosiaan ei olisi mitään tunnistettavuutta. 

Omalla naamalla ja nimellä miljoona euroa voisi olla sopiva summa. 

Tämän jälkeen tietysti tekisin itsarin ja jäisivät rahat lapsille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeätkö kroppaasi noin paljon?

Vierailija
4/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona euroa?

Vierailija
5/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Jos on riittävän hyvä syy, niin voin edistää sitä muilla tavoin, esim. tekemällä vapaaehtoistöitä tai antamalla rahaa.

Vierailija
6/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alastonkuvani onnistuisi säikyttämään yhdenkin ahdistelijan niin, että hän lopettaisi naisten ahdistelun.

Vierailija
7/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alastonkuvani onnistuisi säikyttämään yhdenkin ahdistelijan niin, että hän lopettaisi naisten ahdistelun.

Tuo on muuten aika hyvä. "Tältä se näyttää. Saat katsoa jos et koske tiedät-kyllä-keneen ilman lupaa."

Vierailija
8/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 egee

Vierailija
9/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä meni poikakalenteriin (taisi olla ihan niitä ekoja aikoinaan) ihan vaan koska pyydettiin baarissa. Ei siitä edes maksettu eikä mennyt mihinkään hyväntekeväisyyteen. Mulla on vieläkin tallessa muutama kappale ja leikittelen ajatuksella, että laittaisin anopille ja duuninsa reksille paketit :D

Vierailija
10/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuus

t. tositvtyrkky

Vierailija
11/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä kroppa. Joten ihan normaalia kuvauspalkkiota vastaan suostuisin mielihyvin. Toki ainoastaan, mikäli kuvat olisivat tyylikkäitä, hyvällä maulla tehtyvä. Johonkin Seiskaan tai Hymyyn tai vastaavaan en kyllä suostuisi.

Vierailija
12/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvot eivät näkyisi eivätkä muutama tunnistettava piirre kehossa, suostuisin ihan muutamasta satasesta.

Kasvot jos näkyisivät, puhuttaisiin kymmenistä tuhansista euroista.

Mutta jos leikitellään ajatuksella, että alastonkuvaukseen reva levällään ja kasvot näkyvissä poistaisi maailmasta sodat tai nälänhädän tai eläinten tuskan, voisin itse maksaa siitä, että pääsisin siihen. Mutta tämä nyt on tietysti ajatusleikki eikä lainkaan mahdollinen.

Kukaan ei oikeasti maksaisi alastonkuvastani pennin hyrrää :)

Vierailija
13/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olisi hyvä ja seksikäs kroppa,  niin en muuta tekisikään pientä korvausta vastaan toki

Vierailija
14/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeätkö kroppaasi noin paljon?

Häpeäsin tekoa. 

Eli lapseni katsoisivat äitinsä nakuilevan jossain ilmoituksessa. 

Kroppa on täysin toissijainen tässä. Olen jo 55-vuotias ja en täytä pin up -mallin kriteereitä, vaikka hoikka olenkin. 

Vierailija
15/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naaman ei tarvitsisi näkyä ja voisin esiintyä nimettömänä ja kriittiset paikat piilossa, on ihan yksi ja sama kuka siinä kuvassa on. Minäkin voisin olla ihan vaan pelkästä hyväntekeväisyydestä, jos ei siihen parempaa vartaloa löytyisi.

Vierailija
16/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa kokoa ajtuskin sen verran paljon, että menisin kyllä melkein mistä syystä tahansa :D

Parasta olisi jos kuvaukset olisivat itsessään ihanan eroottiset ja nautinnolliset.

Vierailija
17/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Jos joku maksaisi niin paljon rahaa että voisin elää niillä mukavasti loppuelämäni niin totta hitossa suostuisin. Hulluhan olisin jos en!

Vierailija
18/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä vaan, vaikka huono päivä. Kuvauksia ennen kannattaa hankkia mahdollisimman monta, persoonallista tatuointia. Pääasia, ettei pää näy kuvassa. Otat rahat, mitä saatkin ja liukenet paikalta. Ammattitaitoinen kuvaaja kyllä tietää mitä tekee, tosin kuvan rajaus voi joissain kuvissa olla laajempi. Ei kannata miettiä mitää sellaisia, että kuvaajalla on tekijänoikeudet kuviin. Osta kassillinen sidukkaa sille päivälle, kun kuva julkaistaan.

Vierailija
19/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku haluaa kuvan mun 172cm/130kg kropasta, niin ei mulle hirveesti tarvi maksaa, työttömänä kun olen niin muutama satku niin heti tulen kuvattavaksi.

Vierailija
20/36 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh mitä realismia: Aktikuvauksistakin saa vain tonnin koko päivän keikasta.