Olen tehnyt elämäni aikana 14 aborttia. Haluaisitko kysyä jotain?
Tiedän, että olen aika vastuuton. Seksistä en oikein pysty nauttimaan kun kumppanilla on kondomi ja ehkäisypillereitä en uskalla käyttää kun kasvattavat sydän- ja aivoinfarktien riskiä. Olen vain nähnyt abortin aika helppona ratkaisuna joka kerta ja ainakin nykyään ne kätilöt ovat todella taitavia ja homma on ohi aika nopeasti. Haluaisitko kysyä minulta jotain näistä aborteista, aborteista yleisesti tai jostain muusta?
Kommentit (88)
Varmaan mielenterveydellisistä syistä ap saa abortin. Asperger tai autisti.
Voisitko seuraavaksi abortoida itsesi? Kiitos jo etukäteen.
Mitä lääkärissä/terveyskeskuksessa sanottiin, kun menit tekemään aborttia 5.:nnestä kerrasta alkaen? Oliko kohtelu samanlaista 14:een kertaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että olen aika vastuuton. Seksistä en oikein pysty nauttimaan kun kumppanilla on kondomi ja ehkäisypillereitä en uskalla käyttää kun kasvattavat sydän- ja aivoinfarktien riskiä. Olen vain nähnyt abortin aika helppona ratkaisuna joka kerta ja ainakin nykyään ne kätilöt ovat todella taitavia ja homma on ohi aika nopeasti. Haluaisitko kysyä minulta jotain näistä aborteista, aborteista yleisesti tai jostain muusta?
Vakavien komplikaatioiden riski abortissa on paljon suurempi kun täysin marginaalinen infarktiriskin kasvu hormonaalista ehkäisyä käytettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tulla raskaaksi noin monen abortin jälkeen ja onko aapeella pentuja?
Hyvä ksymys, sillä samaa olen ihmetellyt. Jokaisen abortin jälkeen olen vain luullut, etten voi enää tulla raskaaksi. Aina olen yllättynyt ja täten niitä abortteja on kertynyt 14. Ei ole lapsia. ap
Eli olet lisäksi vielä tyhmä, jos noin olet luullut. En tuomitse abortteja, mutta eiköhän max. parista kerrasta pitäisi jo oppia. Joku vakava mielisairaus sulla kyllä on, kannattaa hoidattaa se pois niin loppuisi se aborttien teettäminen. Lisäksi sulla taitaa olla joku ihmeen raskausfetissi ja joku trauma taustalla, mutta tiedät ettei sinusta päävian takia äidiksi ole joten teet sitten aina abortin. Varmaan jotain samaa kuin sillä Oulun pakastajaäidillä, oletan?
Mitä valehtelet niille miehille, eikö kukaan kysy ehkäisyn käytöstä?! Jos (normaalijärkiset) panosi tietäisivät tuosta, et kyllä saisi seksiä tuohon tahtiin...
Vaikka provohan tämä taisi olla.
AP , oliko vanhempasi myös mielisairaita tai ateisteja?
Mä tiedän yhden joka on tehnyt 9 aborttia (muistaakseni tuli raskaaksi joka kerta eri miehille). Tullessaan 10. kertaa raskaaksi tämän äiti painosti pitämään lapsen. En tiedä tekikö tämä kana-aivo abortteja vielä tuon lapsen jälkeenkin...