Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt elämäni aikana 14 aborttia. Haluaisitko kysyä jotain?

Vierailija
26.12.2017 |

Tiedän, että olen aika vastuuton. Seksistä en oikein pysty nauttimaan kun kumppanilla on kondomi ja ehkäisypillereitä en uskalla käyttää kun kasvattavat sydän- ja aivoinfarktien riskiä. Olen vain nähnyt abortin aika helppona ratkaisuna joka kerta ja ainakin nykyään ne kätilöt ovat todella taitavia ja homma on ohi aika nopeasti. Haluaisitko kysyä minulta jotain näistä aborteista, aborteista yleisesti tai jostain muusta?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt Rare Exportin? Hyvä elokuva.

Vierailija
22/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuntuuko se sinulla missään?

Vähän kirpaisee, ikään kuin nipistää. Ensimmäiset abortit olivat pelottavia, mutta nykyään tulee tehtyä noin 1 abortti per vuosi eli rutiinina menee. ap

Tarkoitin psyykkistä puolta.

Itse kun pidän aborttia tappamisena, niin kiinnostaa aina, että tuntuuko se ihmisestä pahalta, jos hän niin tekee. Mulla on kuusi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus sulla on?

Mitä tarkoitat tällä kysymyksellä? En tietenkään saa mitään mielihyvää aborteista, mutta ne ovat vain helppo ratkaisu, jota suosin ehkäisykeinojen sijasta. ap

Missäs sairauksissa on tunnekylmyyttä? Tai mikä sairaus saa provoilemaan näin?

Tunnekylmyyttä? Eihän se sikiö ole edes ihminen. Joten miksi ihmeessä kokisin tunteita sitä kohtaan? Vähän sama kuin kokisi tunnetta jotain kasvia tai kukkasta kohtaan. ap

Voi sua. On kyllä kovastikin ihminen. Ajattele toki niin kun helvetissä odottaa lapsesi vastassa.

Vierailija
24/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis murhannut 14 ihmistä. Luulisi että alkaa omatunto kolkuttamaan joskus. Tosin monella geministiapinalla ei sellaista ole

Vierailija
25/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei edes tiedä miten abortti tehdään.

Vierailija
26/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole naisen vapaa valinta? :) Hassua miten toitotatte vapaata valintaa mutta sitten tuomitsette abortin. Nainen haluaa olla miehen omaisuutta, tämä nainen haluaa estää syntymät ja harrastaa seksiä. Vapaa valinta, eikö?

Vierailija
27/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus sulla on?

Mitä tarkoitat tällä kysymyksellä? En tietenkään saa mitään mielihyvää aborteista, mutta ne ovat vain helppo ratkaisu, jota suosin ehkäisykeinojen sijasta. ap

Missäs sairauksissa on tunnekylmyyttä? Tai mikä sairaus saa provoilemaan näin?

Tunnekylmyyttä? Eihän se sikiö ole edes ihminen. Joten miksi ihmeessä kokisin tunteita sitä kohtaan? Vähän sama kuin kokisi tunnetta jotain kasvia tai kukkasta kohtaan. ap

??

Mitä sä sekoot?

Mä luulin, että sulla on joku ongelma, mutta onko se sittenkin agenda.?

Mihin lahkoon sä kuulut?

Vierailija
28/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kirpaisee, ikään kuin nipistää. Ensimmäiset abortit olivat pelottavia, mutta nykyään tulee tehtyä noin 1 abortti per vuosi eli rutiinina menee. ap

Itse kun pidän aborttia tappamisena, niin kiinnostaa aina, että tuntuuko se ihmisestä pahalta, jos hän niin tekee. Mulla on kuusi lasta.

Ei tunnu pahalta, koska tosiaan en yksinkertaisesti näe sikiötä ihmisenä. ap

Niin varmaan. Kai sä nyt kuitenkin tiedät, että ihminen se on?

Vierailija
29/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onks esim. koskaan käyny mielessä et jos vaikka laittasit villasukan hakkaraisen mulkun päähän ja runkkaisit häntä kunnes hänellä syntyy suuret mällit villasukkaan, minkä voit sitten märkänä upottaa sipilän perseeseen, jotta se kuivaa sinne ja paisuu, eikä sitä saa enää ulos edes aktiivimallin voimalla? onko tämmönen käyny mielessä mitä?

Comment of the day. Kuuluu av:n Hall of Fameen.

Vierailija
30/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi provoa tehdessä et ensin ota aiheesta selvää, että voisit olla uskottavampi?

Vierailija
31/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkespeople kirjoitti:

Olet siis murhannut 14 ihmistä. Luulisi että alkaa omatunto kolkuttamaan joskus. Tosin monella geministiapinalla ei sellaista ole

En näe sikiötä ihmisenä, joten en ole murhannut ensimmäistäkään. Jokainen tehkööt omat johtopäätelmänsä. ap

Se on hyvä, että kunnioitetaan ihmisten näkemyksiä.

Harmittaako sua kuitenkin vähän, että se bilsankirja on sun kanssa eri mieltä?

Miellätkö itsesi muuten rationalistiksi vai ootko ihan basic humanisti?

Vierailija
32/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätys, jonka tiedän, on 4 aborttia yhdellä naisella, ei 14! Muistaakseni sai sukupuolitaudin, joka eteni aika ikävästi ja juttelemme sitten siitä, että on ehkä kohdunpoisto edessä/ kohdunkaula ei kestäisi raskautta, kun siitä on jo niin iso osa jouduttu poistamaan.

Miettiikö ap vaihtuvien kumppaneiden aiheuttamaa sulkupuolitautien riskiä vai saman miehen kanssako  itsesi raskaaksi saatat? Entä menikö aborttien lukumäärä aivan oikein?

hoitaja

Vierailija
33/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihminen. Alkuvaihe korkeintaan, josta muodostuu ihminen 9 kuukauden aikana. Kun abortti tehdään aikaisessa vaiheessa, ei se sikiö ehdi kehittyä sellaisella tavalla, että siitä välittäisin. ap

Vierailija
34/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kuparikierukka? Ei sisällä hormooneja.

Vierailija
35/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku yleinen panopuu??? Joutais neuloo reikä umpeen noin sairaalta. Ei totta.

Vierailija
36/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomaksi vetää kaltaisesi ihmisroska. Uskot sitten mihin vaan, mutta kannattaa miettiä onko kaltaisellasi ihmisellä siunausta tai hyvää karmaa tulossa.

Vierailija
37/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole naisen vapaa valinta? :) Hassua miten toitotatte vapaata valintaa mutta sitten tuomitsette abortin. Nainen haluaa olla miehen omaisuutta, tämä nainen haluaa estää syntymät ja harrastaa seksiä. Vapaa valinta, eikö?

Mulla ainakaan ei ole mitään ongelmaa arvostella toisten valintoja. En itse edes kannata mitään lakimuutoksia, tosin se olisi johdonmukaista.

Vierailija
38/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihminen. Alkuvaihe korkeintaan, josta muodostuu ihminen 9 kuukauden aikana. Kun abortti tehdään aikaisessa vaiheessa, ei se sikiö ehdi kehittyä sellaisella tavalla, että siitä välittäisin. ap

Niin siis mitä lajia se on?

Viestisi on jotenkin epäselvä..

Mä oon muuten käyny viikolla neljä ultrassa..

Vierailija
39/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanattomaksi vetää kaltaisesi ihmisroska. Uskot sitten mihin vaan, mutta kannattaa miettiä onko kaltaisellasi ihmisellä siunausta tai hyvää karmaa tulossa.

Pidetään viestit asiallisina. En ole ylpeä aborteistani, mutta haluan jakaa kokemusta. ap

Vierailija
40/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aborttimyönteinen yrittää trollailla ketjun poistoon..

Näistä tabuista ei saisi muka puhua.