Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt elämäni aikana 14 aborttia. Haluaisitko kysyä jotain?

Vierailija
26.12.2017 |

Tiedän, että olen aika vastuuton. Seksistä en oikein pysty nauttimaan kun kumppanilla on kondomi ja ehkäisypillereitä en uskalla käyttää kun kasvattavat sydän- ja aivoinfarktien riskiä. Olen vain nähnyt abortin aika helppona ratkaisuna joka kerta ja ainakin nykyään ne kätilöt ovat todella taitavia ja homma on ohi aika nopeasti. Haluaisitko kysyä minulta jotain näistä aborteista, aborteista yleisesti tai jostain muusta?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus sulla on?

Vierailija
2/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onks esim. koskaan käyny mielessä et jos vaikka laittasit villasukan hakkaraisen mulkun päähän ja runkkaisit häntä kunnes hänellä syntyy suuret mällit villasukkaan, minkä voit sitten märkänä upottaa sipilän perseeseen, jotta se kuivaa sinne ja paisuu, eikä sitä saa enää ulos edes aktiivimallin voimalla? onko tämmönen käyny mielessä mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuuko se sinulla missään?

Vierailija
4/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei ole edes mahdollista tehdä saman henkilön 14 aborttia ilman, että terveysalalle oikeasti puututaan asiaan. Mun kaveri teki yhden abortin ja aivan uskomaton seksuaalivalistus jo silloin.

Abortti on OK, mutta ehkäisykeino se ei todellakaan ole. Kukaan ei tule vahingossa 14 kertaa raskaaksi, ei todellakaan. Ehköisyvölineet on muutenkin todella hyviä, abortintekijöt on lähes aina ollu yhdynnässä kokonaan ilman mitään ehkäisyä

Vierailija
5/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
6/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

41. ap

Vierailija
7/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lääkäri tai hoitaja jonka toimeenkuvaan kuuluu aborttien teko?

Vierailija
8/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus sulla on?

Mitä tarkoitat tällä kysymyksellä? En tietenkään saa mitään mielihyvää aborteista, mutta ne ovat vain helppo ratkaisu, jota suosin ehkäisykeinojen sijasta. ap

Missäs sairauksissa on tunnekylmyyttä? Tai mikä sairaus saa provoilemaan näin?

Vierailija
9/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulleko ei ole ehdotettu sterilisaatiota? En usko.

Vierailija
10/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ei ole edes mahdollista tehdä saman henkilön 14 aborttia ilman, että terveysalalle oikeasti puututaan asiaan. Mun kaveri teki yhden abortin ja aivan uskomaton seksuaalivalistus jo silloin.

Abortti on OK, mutta ehkäisykeino se ei todellakaan ole. Kukaan ei tule vahingossa 14 kertaa raskaaksi, ei todellakaan. Ehköisyvölineet on muutenkin todella hyviä, abortintekijöt on lähes aina ollu yhdynnässä kokonaan ilman mitään ehkäisyä

Eihän ap väittänytkään, että olisi tullut 14 kertaa vahingossa raskaaksi. 

On vain ollut ilman ehkäisyä lukuisissa suhteissa, mutta ei ole halunnut vauvaa. 

Ihan takuusti minäkin olisin tullut, mutta minulla on ehkäisy. 

Vähän epäilen, että joku tulisi lesoilemaan aborteillaan tänne. Eli puhdas provo taas. 

Vierailija
11/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus sulla on?

Mitä tarkoitat tällä kysymyksellä? En tietenkään saa mitään mielihyvää aborteista, mutta ne ovat vain helppo ratkaisu, jota suosin ehkäisykeinojen sijasta. ap

Missäs sairauksissa on tunnekylmyyttä? Tai mikä sairaus saa provoilemaan näin?

Tunnekylmyyttä? Eihän se sikiö ole edes ihminen. Joten miksi ihmeessä kokisin tunteita sitä kohtaan? Vähän sama kuin kokisi tunnetta jotain kasvia tai kukkasta kohtaan. ap

Vierailija
12/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap;lle ei ole taidettu tehdä yhtään aborttia...

Vierailija
13/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä mitä saat näistä olen blaablaablaa- haluatko kysyä aloituksistasi?Tuskin menee päivääkään ettei tämä trolli täällä ala. Hanki ammattiauttajan apua. Usko tarvitset sitä.

Vierailija
14/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lääkäri tai hoitaja jonka toimeenkuvaan kuuluu aborttien teko?

Hahah, tuo oli hyvä! Mutta en ole. ap

Vierailija
15/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun täytyy ilmoittaa, että hyväksyn ja kannatan aborttia.

Onko kuitenkaan järkevää käyttää suuria summia rahaa abortteihin, jopa 14 kertaa? Kuitenkaan abortti ei missään tapauksessa ole ehkäisykeino - abortin kuuluisi olla "viimeinen vaihtoehto". En millään lailla tuomitse aborttejasi, mutta kuitenkin ihmettelen sitä, kuinka monta kertaa se täytyy tehdä. Jos et halua lasta, kuuluisi sinun käyttää edes jonkinlaista ehkäisymenetelmää.

Vierailija
16/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen biisi on Tissit, Pimppi ja Pippeli?

Vierailija
17/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lempijouluruokasi?

Vierailija
18/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mahdollista tehdä vaikka 100 aborttia, miten terveyspuoli voisi sen estää. Ihan järkyttävää kyllä ap:n ajattelutapa, vaikka provohan tämä on.

Vierailija
19/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun täytyy ilmoittaa, että hyväksyn ja kannatan aborttia.

Onko kuitenkaan järkevää käyttää suuria summia rahaa abortteihin, jopa 14 kertaa? Kuitenkaan abortti ei missään tapauksessa ole ehkäisykeino - abortin kuuluisi olla "viimeinen vaihtoehto". En millään lailla tuomitse aborttejasi, mutta kuitenkin ihmettelen sitä, kuinka monta kertaa se täytyy tehdä. Jos et halua lasta, kuuluisi sinun käyttää edes jonkinlaista ehkäisymenetelmää.

Kiitos viisaasta vastauksestasi, ensimmäinen sellainen täällä. Tosiaan kondomeja on tullut kokeiltuja, muttei seksi luista niillä. Ehkäisypillereitä en yksinkertaisesti uskalla käyttää, kun vaarantavat oman terveyteni kun tiedän, että tarvitsen niitä kymmeniä. En kuitenkaan haluaisi ilman seksielämää olla. Tiedän olevani vastuuton, enkä ole ylpeä aborteistani. Haluan vain jakaa kokemusta. ap

Vierailija
20/88 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan provo, mutta mä olen oikeasti teettänyt nuorena 4 aborttia ja tuntuu ihan hirveältä. Ensimmäiset kaksi ulkomaiselle poikakaverille ja muut lasteni isälle, jonka kanssa asiat eivät menneet niinkuin piti. Tunnen hirveää syyllisyyttä. Viimeisestä abortista on kyllä 12 vuotta aikaa ja nyt tälläisenä ihmisenä kuin nykyään olen, en tekisi yhtäkään.

Anteeksi!!!