Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi narsisteja parjataan joka paikassa?

Vierailija
26.12.2017 |

Eiväthän he ole valinneet itse millaisen perimän ja kasvatuksen ovat saaneet. Lisäksi kun ottaa huomioon, että narsismista on lähes mahdotonta parantua, niin tuntuu todella ilkeältä. Ymmärrän tietysti harmituksen jota touhuillaan aiheuttavat, mutta kohtuutontahan tuollainen on. Tarkoitan siis oikeita narsisteja, enkä mulkvisteja naapureita, työkaveteita ja exiä.

Kommentit (274)

Vierailija
261/274 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on narsisti. On kyllä sairain ihminenmitä tunnen. Patologinen valehtelija, varas ja selkäänpuukottaja. Todella herttainen, jos haluaa jotain, ja jos häntä ei tunne. Nyt vanhana on sen verran monta siltaa polttanut, että aika yksin saa olla.

On menettänyt useita työpaikkoja alkoholisminsa vuoksi, useita varkauksien vuoksi. Viimeiset parikymmentä vuotta ollutkin työtön, väittää olevansatoki "työkyvytön". On pahoinpidellyt mua kun olin lapsi, pettänyt isääni, kertoo tuntemilleen ihmisille kuinka olen nykyään rappiolla ja asun kadulla (oikeasti mulla menee kyllä ijan hyvin.. on hyvä koulutus, työpaikka ja perhe). En ole pitänyt yhteyttä vuosiin, enkä aio mennä edes hautajaisiin. Lapsiani hän ei tule näkemään koskaan. Sääli on se, että isäni on tuon noita-akan vallassa. En siis voi pitää yhteyttä häneenkään. Julkisivu on todella herttainen ja suloinen "mummeli". Kukaan ei oikeasti heti uskoisi, että tuossa ihmisessä asuu piru.

Vierailija
262/274 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin uhri jossain vaiheessa yleensä tajuaa, minkä ilmiön kanssa on tekemisissä. Mutta entäpä hovilaiset? Moniko ymmärtää mistä on kyse, kun narsisti liehittelee kuitenkin? Itse en varsinaisesti ymmärtänyt narsismista mitään, mutta ymmärsin jotenkin aika nopeasti sentään, että tässä ihmisessä ei ole kaikki ihan normaalia. Koska oikeudentajuni ei hyväksy sitä, että puhutaan yhtä ja moititaan muita siitä, mutta tehdään itse juuri niin, lensin aika nopeasti hovista ulkoruokintaan. Tämä ei tosin haitannut pätkääkään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/274 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muoti...

Vierailija
264/274 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vaikka siksi että tekevät läheistensä elämästä yleensä tosi kurjaa.

Vierailija
265/274 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkaa olla niin yleinen ongelma, että näille olisi syytä pystyä kyllä tekemään jotain. Lobotomia ehkä? Jos mikään muu ei auta.

Vierailija
266/274 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö minkä takia yksikään narsisti ei koskaan kommentoi näihin ketjuihin? Siksi varmaan pääasiassa, ettei ongelmaa nähdä itsessä vaan aina muissa. Mutta myös siksi, että yleisö on väärä ja painettu sana jää tänne puhki analysoitavaksi. On vaikeaa olla nokkela ja sarkastinen ja tehdä pilkkaa toisesta, kun hetken päästä kommentti revitään tuhannen silpuksi monien kommentoijien toimesta. On myös vaikeaa tulla myöhemmin väittämään kirkkain silmin, että en mä mitään tollasta ole sanonut, kun todisteet ovat kaikkien ulottuvilla. Tämäkin herättäisi narsistisessa henkilössä raivoa ja häpeää.

Vierailija
267/274 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta bensaa liekkeihin on olla täysin avoin ja puhua julkisesti narsistin toilailuista. Se saa hänet kauhun ja raivon valtaan. Samalla täytyy tietysti jäädyttää yhteydenpito ja kontaktit häneen itseensä täysin.

Vierailija
268/274 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukellusvenemurhaaja Madsen on narsistinen psykopaatti ja patologinen valehtelija.

Vierailija
269/274 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni sairastui psykoottiseen masennukseen ja teki lopulta itsemurhan, kun oli kymmenisen vuotta ollut naimisissa narsistin kanssa. Ja kertoi itse että hänen romahduksensa johtui tästä puolisosta. Ei yllättänyt, koska terrorisoi koko lähipiiriä tämä noita ja monesti yritettiin järkeä puhua läheisellemme, että lähtisi suhteesta. Vaan ei voinut lähteä, kun narsisti kiristi lasten viemisellä, jopa tappamisella. Viranomaiset ei uskoneet. Empatiaa ei hänelle tule minulta koskaan riittämään, rakkaani menetin hänen takiaan ja meille rakkaita lapsiaan ei häneltä useista lastensuojeluilmoituksista huolimatta ole saatu pois, joten lapset tulevat kokemaan kamalan kohtalon.

Vierailija
270/274 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Ihan kuin narsistilla ei olisi minkäänlaista ihmisarvoa. Ei voi ymmärtää, että 2018 luvulla harrastetaan vielä vain edelleen tällaista noitavainoa. Iltapäivälehdet etunenässä.

Vierailija
271/274 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon vaadittu että pitäisi voida tuntea empatiaa sellaista ihmistä kohtaan, joka on vienyt ihmiseltä elämässä ihan kaiken ja tuhonnut itsetunnon täysin, ja ihan tarkoituksellisesti.

Vierailija
272/274 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201803192200821027_rk.s...

"Miten olet löytänyt noin hyvän miehen, kysyi ystävä - suljettujen ovien takana Annan narsistinen mies hakkasi ja haukkui - alistavan suhteen merkit."

Vierailija
273/274 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803302200847802_u0.shtml

Arkkityyppinen narsisti riehui. Vaarallisin mielisairaus maailmassa.

Vierailija
274/274 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun narsisti napsahtaa hänestä tulee totaalisesti empatia- ja sympatia sekä tunnekyvytön eli psykopaatti. Silloin voi tapahtua mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi