Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keräsin rohkeutta ja kerroin deittimiehelle, että minulla on sukupuolitauti. Olin helpottunut, että mies otti sen niin hyvin..

Vierailija
26.12.2017 |

..kunnes selvisi, mitä mies oli ajatellut. Että millaista seksiä harrastaisimme. Sellaista, että emme suutele, emme harrasta suuseksiä, mies ei koskettele minua ollenkaan. Eli ei esileikkiä, pelkkää panemista. En edes ajatellut, että aikuinen ihminen voisi vakavissaan olla tuota mieltä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tauti, kuinka hoidettavissa? Ja jos suihinottamattomuutta ei lasketa, niin tuohan olisi monen miehen unelmaa..

Vierailija
2/5 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä tauti, kuinka hoidettavissa? Ja jos suihinottamattomuutta ei lasketa, niin tuohan olisi monen miehen unelmaa..

Herpes. Joka ei edes oireile. Toki haluan olla varovainen, mutta sellainen seksi ei kiinnosta, mistä en itse saa mitään. Mieluummin ilman sitten. :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalokondomi.

Vierailija
4/5 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpes. Joka ei edes oireile. Toki haluan olla varovainen, mutta sellainen seksi ei kiinnosta, mistä en itse saa mitään. Mieluummin ilman sitten. :) ap

Voi se oireettomanakin tarttua...

Vierailija
5/5 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes on miehillä oireeton. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä