Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYC Täydelliset Naiset 9-kausi

RHoNYC
26.12.2017 |

Kuinka moni seuraa tätä RHoNYC:n uusinta 9-kautta AVA-kanavalta?

LuAnne kohta menossa naimisiin sen petturimiehen kanssa.

Kommentit (719)

Vierailija
561/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua nauratti, kun noi vuoron perään moitti toistensa viinapäätä. Ja kaikilla pyöri silmät päässä ja polvet notku koko ajan.  :D

Vierailija
562/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Carole voi olla noin timmis kunnos vaikka se omien sanojensa mukaan ei harrasta liikuntaa?

Huomasin vaan kun hyppäsi kalastusreissulla veteen.

Sillä on luonnostaan laiha, siro runko ja jos aineenvaihdunta hyvä niin eipä niitä kiloja pääse kovasti kertymään. Toki iholle nuo roskaruuat on myrkkyä eli sen takia Carolen iho näyttää aika huonolta lähikuvissa, paitsi niissä haastatteluosuuksissa joissa hänellä on paksumpi ja peittävämpi kuvausmeikki kasvoilla. Carolelle muuten sopii todella hyvin tuo uusi long bob-hiustyyli eli "pitkäpolkkatukka".

Caroline näyttää olevan on huomattavasti hoikempi nyt, kuin parikymmentä vuotta sitten tai silloin, kun meni naimisiin. Oli paljon muodokkaampikin.

Itse kolkyt ensimmäistä elin vuottani laiheliinina pysynyt ja nyt vanhemmiten pyylevöityneenä (:D) olen taipuvainen sille kannalle, että Caroline näkee kyllä vaivaa hoikkuutensa eteen.

Jotenkin tuollaiset roskaruuan ihannointipuheetkin kielivät minusta siitä, että on vähän nälässä kaiken aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja pääsi taas vauhtiin ja yritti iskeä useampaakin naista....on niillä kestämistä sen kanssa! 😂

Vierailija
564/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei auttakaa, kun en jaksa kahlata koko ketjua läpi. Jossain vaiheessa täällä puitiin niitä carolin kennedy yhteyksiä ja joku laittoi linkin jostain dokkarista tms...

Mikä se oli? Muistaako kukaan? Siinä oli linkkikin muistaakseni.

https://en.wikipedia.org/wiki/Grey_Gardens

linkki oli mahdollisesti siihen tuosta tehtyyn parodiaan (on se varmaan hauska, mutta eihän se paljon vaadi näyttelijöiltä, kun alkuperäiset henkilöt ovat niinloistavia omina itseinään. Vaikka tietysti aika traagisiakin)

Kiitos kiitos❤️😊

Vierailija
565/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja on kyllä melkoisen rasittava. Jotenkin aina ihan ulalla. Nyt kun ei ole kännissä esiintynyt, niin järjestelee jotain diivailukohtauksia Tinsleyn kanssa...joissa ei ole järjen hiventäkään.

Bethenny on meikäläisen suosikki. Vaikka aikamoinen hapannaama, osaa kyllä sivaltaa hauskasti ja terävästi. Eikä suosi edes Carolea kommenteissaan.

Ei näitä omassa ystäväpiirissään kestäisi hitto vie.

Vierailija
566/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku moitti tämän ketjun alkuvaiheissa Bravon 'Ladies of London'-sarjaa että kun siinä oli turkiksia ja käytiin Köpiksessä olevassa muotiliikkeessä jossa myytiin päällysvaatteita eli turkistakkeja myös, mutta kyllä tässä New Yorkin rouvasarjassa ja tässäkin kaudessa on näkynyt paljon enemmän turkiksia kuin Lonton leidisarjassa ikinä. Toki nämä naiset ovat sen ikäisiä että ovat amerikkalaista turkismyönteistä hienostosukupolvea, eivätkä yhtä valveutuneita ja ajankohtaisia kuin eurooppalaiset kolmekymppiset.

Lontoon ladyissa oli kuitenkin kyseessä turkisliikkeen promoaminen sarjan avulla. En muista, että muissa kuin mafiavaimoissa olisi tuon lontoon ladyjen lisäksi käyty joukolla shoppailemassa turkisliikkeissä.

Itseni juuri se turkisten myynninedistys, jota tanskalainen Lontoon lady harrasti, oli se asia, joka tökkäsi pahasti.

Bravo-tuotantoyhtiöllä&kanavalla on aika kova päätösvalta tuotesijoittelujen suhteen joten nämä naiset eivät kuulemma voi tuosta vaan päättää itse missä syövät, missä shoppailevat, mitä shoppailevat ja missä matkustavat hotelleineen lentoyhtiöineen (ellei kyseessä heidän oma yksityiskone) vaan kuvaustilanteet on sovittu etukäteen budjetteineen ja promoineen.

Juu, varmasti pitää tuotantoyhtiön hyväksyä, ketä promotaan, mutta ei kai kukaan kuvittele, että kyseiseen turkisliikkeeseen rouvat pakotettiin tai edes painostettiin käsikirjoittajien toimesta. Juliehan kieltäytyi edes menemästä liikkeeseen sisään.

Vierailija
567/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon seurannut vain BH ja koska se oli mulle eka, on se tuntunut ainoalta "oikealta". Ekat kaudet oli kyllä parhaita.

Mutta tämän ketjun myötä olen alkanut harkita että kokeilen nyt tosissani jotain muutakin kautta. Yleensä käännän heti pois, kun ei BH ruudussa.

Vierailija
568/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun yleensä mua ällöttää känniläiset ja niiden typerät puheet, mutta näitä rouvia katsoessa tuli vaan hyvälle tuulelle ja hinku päästä mukaan... Tequila!!! 🍹🍸👙☀️

Vierailija
569/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun yleensä mua ällöttää känniläiset ja niiden typerät puheet, mutta näitä rouvia katsoessa tuli vaan hyvälle tuulelle ja hinku päästä mukaan... Tequila!!! 🍹🍸👙☀️

Samaa mieltä!

Vierailija
570/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku moitti tämän ketjun alkuvaiheissa Bravon 'Ladies of London'-sarjaa että kun siinä oli turkiksia ja käytiin Köpiksessä olevassa muotiliikkeessä jossa myytiin päällysvaatteita eli turkistakkeja myös, mutta kyllä tässä New Yorkin rouvasarjassa ja tässäkin kaudessa on näkynyt paljon enemmän turkiksia kuin Lonton leidisarjassa ikinä. Toki nämä naiset ovat sen ikäisiä että ovat amerikkalaista turkismyönteistä hienostosukupolvea, eivätkä yhtä valveutuneita ja ajankohtaisia kuin eurooppalaiset kolmekymppiset.

Lontoon ladyissa oli kuitenkin kyseessä turkisliikkeen promoaminen sarjan avulla. En muista, että muissa kuin mafiavaimoissa olisi tuon lontoon ladyjen lisäksi käyty joukolla shoppailemassa turkisliikkeissä.

Itseni juuri se turkisten myynninedistys, jota tanskalainen Lontoon lady harrasti, oli se asia, joka tökkäsi pahasti.

Bravo-tuotantoyhtiöllä&kanavalla on aika kova päätösvalta tuotesijoittelujen suhteen joten nämä naiset eivät kuulemma voi tuosta vaan päättää itse missä syövät, missä shoppailevat, mitä shoppailevat ja missä matkustavat hotelleineen lentoyhtiöineen (ellei kyseessä heidän oma yksityiskone) vaan kuvaustilanteet on sovittu etukäteen budjetteineen ja promoineen.

Juu, varmasti pitää tuotantoyhtiön hyväksyä, ketä promotaan, mutta ei kai kukaan kuvittele, että kyseiseen turkisliikkeeseen rouvat pakotettiin tai edes painostettiin käsikirjoittajien toimesta. Juliehan kieltäytyi edes menemästä liikkeeseen sisään.

Aviva heitettiin sarjasta koska ei suostunut lähtemään noiden kanssa sille Montanan vuoristokyläreissulle aiemmalla kaudella. Yritti feikata itselleen astmaa, muttei auttanut, ja Bravo sanoi että se on siinä että heippa vaan. Eli Bravolla päätösvalta reissu-, ruoka- ja vaatesponsorien kanssa sarjassa kuin sarjassa ja niin kauan leikit mukana kuin pystyt ja joko tuot viihdettä tai ristiriitaa peliin.

Vierailija
571/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Tämä oli eräs mun suosikkikohtauksista (linkki alla)! :D Nyt stoppia siihen viinanjuontiin, esittää tässä muija joka oli itse puskissa ja terassilla turvallaan.

https://peopledotcom.files.wordpress.com/2017/08/tumblr_omf4efbh5v1ql5y…

Vierailija
573/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätäänkö oma Real Housewives-faniporukka ja otetaan Meksikon matka? :DDD Ilman kameroita.

Vierailija
574/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se baronessi Caroline F ostanut (saanut) sieltä lammaskelsiturkin? Lammas varmaan pistetty lihoiksi ensin.

Sen sijaan sillä koppavalla ja uusrikkaalla Caroline S:lla on kaapit täynnä chinchillaturkiksia ja -liivejä. Minusta on erityisen julmaa tehdä harvinaisemmista ja älykkäämmistä lemmikkieläiminä pidettävistä häkkieläimistä turkkeja. Kaverilla oli sellainen aikoinaan, todella älykäs eläin oli.

Caroline S ostelee niitäturkkeja edelleen vaikka asuu nykyään Dubaissa, siellä tuskin mitään turkkeja tarvitsee jossain kestohelteessä, Tanskassa voi sentään tarvita. Kuvassa se yksi sen sarjassa käyttämistä chinchilloista :((

https://i.pinimg.com/236x/b1/89/48/b18948dbe2f7e1148cf17ff42432ef9d.jpg

Ok, mutta minun mielestäni nyt vaan on osoitus sivistymättömyydestä ellei täydellisestä törppöydestä toimia turkisliikkeen myynninedistäjänä nykyaikana. En tajua, miksi tästä pitää jankata. Ei ole mikään puolustus se, että muillakin muikeilla on turkkeja. En tosiaan edes tarkkaillut, että minkä turkin mahdollisesti otti/sai mukaansa, mutta kaikenlaisia kyllä kameroiden edessä kokeili ja hiveli. Toki muut saa olla vapaasti toista mieltä.

Miksi haukut silti väärää puuta? Paronitar Fleming ostaa yhden turkistakin, tai mistä me tiedetään jos se joutui mennä sinne muka-ostoksille koska kyseinen firma tai tavaratalo oli tehnyt diilin BravoTV:n kanssa, ja saattaa olla ettei lopulta ostanut mitään koska en muista näheeni turkista hänen päällään?

Nämä Nykin naiset ovat käyttäneet turkiksia jo kokonaiset 9 tuotantokautta, eikä siinä ole sitten mielestäsi mitään väärää kun mainostavat niiden käyttöä paaaljon suuremmalle yleisölle mitä tuo lopetettu Ladies of London sarja?

Vierailija
575/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siistiä perustaa fanclubi ja lähteä Nykiin kierrokselle, ja kaiken kruunaisi se jos saisi tavattua joitakin näistä naisista ja jos haluaisivat poseerata meidän pohjoisen joulupukkivaltion naisten kanssa kuvissa ja mainostaa että heillä faneja täällä maailman kolkassa saakka? Eivät varmaan ole sisäistäneet että täälläkin katsotaan, koska ne sarjan reunionin katsojakysymyksetkin ovat aina jenkkiläisten katsojien tekemiä.

Vierailija
576/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun joku mainitsi aiemmin ketjussa että siitä Grey Gardensin läävän asukista tuli mieleen glamouriTuksu, ja viime päivinä viihdeuutisissa kerrottu että Tuksu häädetään kämpästä ja se kämppä oli ollut ihan järkyttävässä kunnossa eli käytännössä asumiskelvoton ja kaikki menee remonttiin.

Vierailija
577/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuosta Kennedykytkösväestä oli tehty leffakin 2009 jossa Jessica Lange ja Drew Barrymore.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Grey_Gardens

Vierailija
578/719 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja on kyllä melkoisen rasittava. Jotenkin aina ihan ulalla. Nyt kun ei ole kännissä esiintynyt, niin järjestelee jotain diivailukohtauksia Tinsleyn kanssa...joissa ei ole järjen hiventäkään.

Bethenny on meikäläisen suosikki. Vaikka aikamoinen hapannaama, osaa kyllä sivaltaa hauskasti ja terävästi. Eikä suosi edes Carolea kommenteissaan.

Ei näitä omassa ystäväpiirissään kestäisi hitto vie.

Bethenny on myös mun lemppari. Caroline ja Dorinda myös jees, (paitsi D:tä en kännissä jaksais).

B:n sarkastiset heitot on parasta.

Vierailija
579/719 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on timanttinen!! Nää nycin naiset uskaltaa olla omia itsejään, mikä on erittäin viihdyttävää.

Vierailija
580/719 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon seurannut vain BH ja koska se oli mulle eka, on se tuntunut ainoalta "oikealta". Ekat kaudet oli kyllä parhaita.

Mutta tämän ketjun myötä olen alkanut harkita että kokeilen nyt tosissani jotain muutakin kautta. Yleensä käännän heti pois, kun ei BH ruudussa.

Kannattaa! Bh, Nyc ja Oc omia lemppareita. Miami oli tylsä ja New Jersey liian wt. Vancouver vai mikä joka tuli syksyllä oli pelkkää näyteltyä riitelyä, joten sekään ei sytyttänyt. Nyc on ehdottomasti ns. aidoin ja maanläheisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän