NYC Täydelliset Naiset 9-kausi
Kuinka moni seuraa tätä RHoNYC:n uusinta 9-kautta AVA-kanavalta?
LuAnne kohta menossa naimisiin sen petturimiehen kanssa.
Kommentit (719)
Mä en usko, että on kokaiinista kyse Dorindan kohdalla. Ei silloin puhe sammalla, päinvastoin tulee juttua aikamoisella tykityksellä. Varmasti liikaa drinkkiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bethenny ainakin jonkun kauden reunionissa kertoi Dorindan käyttävän Johnin kanssa kokaiinia. Oli kuulema itse nähnyt Dorindan ja Johnin Hamptonissa sekoilemassa bileiltana. Dorinda tietenkin kiisti sen. En kyllä yhtään ihmettele jos on totta, sen verran agressiivisesti välillä käyttäytyy juhliessaan.
No ton perusteella sitten jokainen noista vetää jotain. huh, mitkä perustelut.
Bethenny ei kyllä vaikuta henkilöltä, joka tuollaisista asioista perättömiä väitteitä esittäisi. En ole siis tuo, jolle vastasit, eikä minua sinänsä kiinnosta kuka veti ja mitä ja kenen kanssa.
Tarkoitin perustelulla tota että jos joku käyttäytyy jurrissa agressiivisesti niin muka käyttää kokaiinia..
No ei tarvitse alkaa saivarrella... Heitin vain loppuun yhden esimerkin (onhan Dorindalla tukkoista nenää ja mielenkiintoiset pupillitkin, niinkuin joku yllä mainitsi). Kokaiini nyt on kiihdyttävä aine, mutta tietenkään ei siihen agressiivisuuteen aina kokaiinia tarvitse.
Onko täällä joku yli innokas Dorinda-fani, kun jollekkin tuolla ylempänä pidätyskuvista puhuminenkin otti niin tunteisiin?
En voi uskoa että Dorinda käyttäisi huumeita. miesystävänsä kyllä tosin saattaa, tai on saattanut. Dorinda vaikuttaa yhdeltä sarjan järkevimmistä naisista, humalassa nyt jokainen käyttäytyy miten sattuu. Ramonallakin on aika mielenkiintoiset pupillit. tai ainakin silmät..
Ramonan silmät olleet sarjan alusta asti tuommoiset crazyt, samoin niissä sen vanhoissa 80-luvun naistenlehtikuvissa kun oli aerobic-asujen fitnessmallina ja kertoi pokausvinkkejä. Bethennyhän nauroi kuollakseen niille kuville ja sille jutulle. Jossain sarjan alkuaikojen jaksossa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen melko varma, että muistan nähneeni Dorindan pidätyskuvan. Ripsiväri oli valunut ja tukka sekaisin.
Hän oli riehunut julkisella paikalla. Kuvatekstissä luki: NYC seurapiirirouva Dorinda Medley pidätettiin, epäillään olleen huumeiden vaikutuksen alainen. Kun oikeudessa lupaat mennä hoitoon pääset vähällä.
Kyle Richardista on puhuttu vuosia, että viihde käyttää.Muistatteko sen Beverly hills jakson kun ne oli Amsterdamissa ja jeesusteli siellä coffee shopissa? Brandi veti herneet nokkaan. Kaikki hihitteli kannabikselle vaikka varmasti käyttävät. Toi kyle juttu oli mulle kyllä uusi.
Muistan :D Vanderpumppi myönsi suoraan että on ottanut siellä Hollannissa yhden jos toisenkin joskus, muttei tehnyt sitä ainakaan siinä kuvausten aikana. Jenkit oli ihan että voi eeeeih kauheeta, ja Brandi tuohtui kun kaikki oli niin tekopyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luann on eronnut jo ajat sitten tuosta kaljusta, pälyilevästä hiipparista. Oli kai mediatemppu koko "avioliitto". No, kukin tavallaan.
Mä uskon, että Lulle oli ihan tosissaan. Halusi niin kovasti olla naimisissa. Kuulihan sen siitä alku spiikistä. Muuttui jotenkin avioiduttuuaan.
Apua, sen Ruotsin Hollywoodrouvien (joka typerästi Ruotsin Miljonääriäideiksi käännetty) sekopää-Gunillan kissathan ovat Tusse ja Lulle :D
Jep, sillä mummolla ei ole ihan kaikki lullet laaksossa
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen melko varma, että muistan nähneeni Dorindan pidätyskuvan. Ripsiväri oli valunut ja tukka sekaisin.
Hän oli riehunut julkisella paikalla. Kuvatekstissä luki: NYC seurapiirirouva Dorinda Medley pidätettiin, epäillään olleen huumeiden vaikutuksen alainen. Kun oikeudessa lupaat mennä hoitoon pääset vähällä.
Kyle Richardista on puhuttu vuosia, että viihde käyttää.
Sonjasta, Luannesta ja Tinsleystä löytyy kyllä pidätyskuvat, mutta ei Dorindasta.
Olin jo unohtanut kuinka rasittava sonja on humalassa.. tequilaa!
Ei tuo Dorindakaan mikään puhdas pulmunen ole, hyökkää ihmisten päälle ja yrittää iskeä heitä korkkarilla päähän
https://pagesix.com/2016/10/05/housewife-dorinda-medley-allegedly-attac…
Joku moitti tämän ketjun alkuvaiheissa Bravon 'Ladies of London'-sarjaa että kun siinä oli turkiksia ja käytiin Köpiksessä olevassa muotiliikkeessä jossa myytiin päällysvaatteita eli turkistakkeja myös, mutta kyllä tässä New Yorkin rouvasarjassa ja tässäkin kaudessa on näkynyt paljon enemmän turkiksia kuin Lonton leidisarjassa ikinä. Toki nämä naiset ovat sen ikäisiä että ovat amerikkalaista turkismyönteistä hienostosukupolvea, eivätkä yhtä valveutuneita ja ajankohtaisia kuin eurooppalaiset kolmekymppiset.
Ihan huippuketju!
Mä oon aivan koukussa tähän sarjaan, parasta on NYC ja BH :) saa nauraa vedet silmissä ja varoa ettei kaada kahvia päällensä!
Mistä näkis nää sarjat alusta asti? Onko toi hayu.com luotettava sivusta? Ja oliko joku toinen realitytv mitä nyt mainostettiin, joku netflixin tapainen?
Minä olen käyttänyt tuota hayu:ta ja ei ole moitittavaa, paitsi tekstitystä en ole kokeillut laittaa, en tiedä saisiko sitä.
Vierailija kirjoitti:
Joku moitti tämän ketjun alkuvaiheissa Bravon 'Ladies of London'-sarjaa että kun siinä oli turkiksia ja käytiin Köpiksessä olevassa muotiliikkeessä jossa myytiin päällysvaatteita eli turkistakkeja myös, mutta kyllä tässä New Yorkin rouvasarjassa ja tässäkin kaudessa on näkynyt paljon enemmän turkiksia kuin Lonton leidisarjassa ikinä. Toki nämä naiset ovat sen ikäisiä että ovat amerikkalaista turkismyönteistä hienostosukupolvea, eivätkä yhtä valveutuneita ja ajankohtaisia kuin eurooppalaiset kolmekymppiset.
Lontoon ladyissa oli kuitenkin kyseessä turkisliikkeen promoaminen sarjan avulla. En muista, että muissa kuin mafiavaimoissa olisi tuon lontoon ladyjen lisäksi käyty joukolla shoppailemassa turkisliikkeissä.
Itseni juuri se turkisten myynninedistys, jota tanskalainen Lontoon lady harrasti, oli se asia, joka tökkäsi pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että on kokaiinista kyse Dorindan kohdalla. Ei silloin puhe sammalla, päinvastoin tulee juttua aikamoisella tykityksellä. Varmasti liikaa drinkkiä vaan.
En usko, että kukaan on väittänytkään, että kuvauksissa olisi ollut pöllyssä.
Minua mietityttää, millä pitävät painonsa kurissa jotkut noista, joillakinhan on ollut syömishäiriötaustaa, mutta sitten joku sonja ja dorinda, jotka ovat ihanasti hoikistuneet, että vieläkö USA:ssa määrätään tehokkaita laihdutuspillereitä.
Jostain pillereistä Carole keskusteli silloin sen Julietten? (joka siis myönsi, että hänellä on syömishäiriö) kanssa, että nehän laihduttaa.
Huomioin senkin,että ovat lihansyöjiä. Tuntuu oudolta nykyään.
vedetsilmissä kirjoitti:
Ihan huippuketju!
Mä oon aivan koukussa tähän sarjaan, parasta on NYC ja BH :) saa nauraa vedet silmissä ja varoa ettei kaada kahvia päällensä!
Mistä näkis nää sarjat alusta asti? Onko toi hayu.com luotettava sivusta? Ja oliko joku toinen realitytv mitä nyt mainostettiin, joku netflixin tapainen?
Olen katsonut alusta alkaen kaikki jaksot näistä: NYC, BH ja OC (suosikkini ekaks).
Loistavaa viihdettä :)
Esim. eilinen jakso oli kiva kun ei juurikaan riidelty, leidit nappaili teqilaa minkä kerkes!
Hayu:iin saa tekstitykset englanniksi kun painaa oikeassa alakulmassa olevaa ”cc” kohtaa. Siis siinä vaiheessa kun jakso pyörii. Ja on luotettava sivu. Huomasin noissa teksteissä vaan sen että kun katsoin OC:n täykkäreiden ensimmäisiä kausia, niin ne tekstit tuli vähän jäljessä.
Eilinen jakso oli tosi kiva. Vaikka joivat, eivät tapelleet paljon
Sonjalle ei alko sovi. Ei ollut hauska, vaan riidan haluinen. Mielenkiinnolla odotan tämän illan jaksoa. Mukavaa iltaa kaikille faneille.
RHoP eli Potomacista on tullut 2 kautta USAssa. Siinä oli mielenkiintoisia persoonia. Vanhempi ylimielinen emäntä joka leikki alueen kuningatarta ja kutsuu miestään mustaksi Bill Gatesiksi, entinen pastorin vaimo eli kipakka sanavalmis emäntä jonka mies tykkäsi piilotella makkaraansa/salamiaan muihin naisiin, miehensä kanssa jo aiemmin eronnut mutta lasten takia yhdessä miehen kanssa asuva nainen joka näytti enemmän valkoihoiselta kuin mustaihoiselta mutta joka kilahti aina kun häntä kutsuttiin valkoihoiseksi tai sekarotuiseksi, parikynppinen puoliksi afroamerikkalainen nainen joka oli naimisissa vanhan rikkaan australialaismiehen kanssa joka pyöritti ravintolabisneksiä ja jonka avulla nainen kuvitteli saavansa itselleen oman ravintolan pyöritettäväkseen, urheiluvalmentajamiehensä jättämä nainen joka asui leveästi kartanossaan ja yritti olla yhtä nenäkäs kuin Atlantan Nene, ja vielä tummaihoinen nainen joka yritti leikkiä valkoihoista juutalaista, ja pokasi uuden miehensä odottaessaan edelliselle miehelle kaksosia ja joka kinusi kihlasormusta läpi kauden. Suuttui kun nuo muut vinoilivat hänelle etteivät tunne ketään mustia juutalaisia. Konflikteja oli siis laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lontoon ladyissa oli kuitenkin kyseessä turkisliikkeen promoaminen sarjan avulla. En muista, että muissa kuin mafiavaimoissa olisi tuon lontoon ladyjen lisäksi käyty joukolla shoppailemassa turkisliikkeissä.
Itseni juuri se turkisten myynninedistys, jota tanskalainen Lontoon lady harrasti, oli se asia, joka tökkäsi pahasti.
Bravo-tuotantoyhtiöllä&kanavalla on aika kova päätösvalta tuotesijoittelujen suhteen joten nämä naiset eivät kuulemma voi tuosta vaan päättää itse missä syövät, missä shoppailevat, mitä shoppailevat ja missä matkustavat hotelleineen lentoyhtiöineen (ellei kyseessä heidän oma yksityiskone) vaan kuvaustilanteet on sovittu etukäteen budjetteineen ja promoineen.
Mitä rouvasarjoja Suomessa on jäänyt kokonaan näyttämättä? Real Housewives of DC, Potomac, Vancouver, Auckland ja Melbourne ainakin?
Cheshire on varmaan 4 kautta jäljessä, samoin Atlanta 5-6 kautta ja New Jersey 4-5 kautta ja Miami sekä Dallas 1 kauden?
Laittakaa tekin palautetta AVAlle sillä olisi kiva nähdä nuo vielä kun niissä ollut muoti on kutakuinkin in.
Ramona alkaa tosiaan olla pelottava. Hulluuden rajalla, pian menee yli. Luulen,että hän on hyvin kateellinen luonne. Ja mikä kiihkeä miehen metsästys.