NYC Täydelliset Naiset 9-kausi
Kuinka moni seuraa tätä RHoNYC:n uusinta 9-kautta AVA-kanavalta?
LuAnne kohta menossa naimisiin sen petturimiehen kanssa.
Kommentit (719)
Kuka muuten väitti että Bravon Lontoon Ladyjen elegantti ja ystävällinen paronitar Caroline Fleming promoaisi turkiksia kaupassa, kun selvästi se on tämä sarjan koppava nirppanokka Caroline Stanbury joka niitä mainostelee omatahtoisesti omassa ja muiden instagramissa, eri edustajien blogeissa y.m somekanavilla?!?
https://i.pinimg.com/originals/7a/35/7e/7a357e9252f0b0cb250aedd13917588…
Vierailija kirjoitti:
Kuka muuten väitti että Bravon Lontoon Ladyjen elegantti ja ystävällinen paronitar Caroline Fleming promoaisi turkiksia kaupassa, kun selvästi se on tämä sarjan koppava nirppanokka Caroline Stanbury joka niitä mainostelee omatahtoisesti omassa ja muiden instagramissa, eri edustajien blogeissa y.m somekanavilla?!?
Muistatko sen Tanskan jakson, kun ne meni sinne turkisliikkeeseen? Se yksi fiksu, jonka nimeä en muista, ei suostunut menemään liikkeeseen edes sisään. Selkeää tuotesijoittelua. Oksetti.
T. Nimim. Turkistarhoilla lapsuutensa viettänyt. Vastustan koska tiedän mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko sen Tanskan jakson, kun ne meni sinne turkisliikkeeseen? Se yksi fiksu, jonka nimeä en muista, ei suostunut menemään liikkeeseen edes sisään. Selkeää tuotesijoittelua. Oksetti.
T. Nimim. Turkistarhoilla lapsuutensa viettänyt. Vastustan koska tiedän mitä se on.
BravoTv sen päättää mihin menevät ostoksille ja mitä ravintoloita ja liikkeitä mainostavat. Eli koska tuo Ladies Of London oli BravoTV:n sarja kuten tämä RHoNY niin miksi et boikotoi koko BravoTv:tä???
Tuon jälkeen sitä varakreivitär-Julieta ei sarjan kolmoskaudella enää yhtä paljon näytetty muuta kuin siellä kartanolla kun mm. kutsui muut sinne ja lähti heidän kanssaan kalastamaan, eikä sen omaa joogabisnestä autettu enää eikä superfoodiyritystään, joten Julie teki hallaa omalle bisnekselleen kun ei käynyt edes pyörähtämässä takkiliikkeessä jossa sattui olemaan turkiksia. Julie siis puri Bravon tuotesijoittelevaa ja auttavaa kättä, vaikka eläinten puolella oli.
Yksi juttu ihmetytti jossain edellisessä kaudessa.
Sonjan harjoittelija toi hänelle kasan luontaistuotteita kotonaan jonain aamuna, ja juotavaa olisiko ollut teetä. Sonja sanoi jotenkin niin että etenkin ne kehon myrkkyjä poistattavat luontaistuotteet ovat hänelle tärkeitä koska hän ei raaski ostaa pullovettä ja juo hanavettä niin saa kehoonsa mm. alumiinia siitä.
Eli se ihmetyksen aihe: Eikö nuo luontaistuotteet tule pidemmän päälle ja muutenkin kalliimmaksi kuin pulloveden ostaminen???
Olen kuullut tutuilta että Jenkeissä saat edullisesti palvelun jossa sinun lähdevesisäiliöt haetaan ja tuodaan uutta tilalle. Siellä vesipullo maksaa muutenkin murto-osan siitä mitä esim. täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Siis hitsi mä oon kade ! Jos mun sukulaisilla olis ollu turkistarha niin mä olisin pukeutunut ihaniin turkiksiin ja olisin suunnitellut siistejä, sellaisia mitä ei muilla olis ! Mä olisin nauttinut ylellisistä ja kauniista turkeista pienestä asti. Ne kun on välttämättömyys täällä saakelin kylmässä maassa !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nimim. Turkistarhoilla lapsuutensa viettänyt. Vastustan koska tiedän mitä se on.Siis hitsi mä oon kade ! Jos mun sukulaisilla olis ollu turkistarha niin mä olisin pukeutunut ihaniin turkiksiin ja olisin suunnitellut siistejä, sellaisia mitä ei muilla olis ! Mä olisin nauttinut ylellisistä ja kauniista turkeista pienestä asti. Ne kun on välttämättömyys täällä saakelin kylmässä maassa !!
Voi voi sinua😒. Helppo sanoa jos ei tiedä alasta tai ei välitä eläimistä. Ei nyt kuitenkaan jäädä jankkaaminen asiasta, kun palsta on muuten niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen melko varma, että muistan nähneeni Dorindan pidätyskuvan. Ripsiväri oli valunut ja tukka sekaisin.
Hän oli riehunut julkisella paikalla. Kuvatekstissä luki: NYC seurapiirirouva Dorinda Medley pidätettiin, epäillään olleen huumeiden vaikutuksen alainen. Kun oikeudessa lupaat mennä hoitoon pääset vähällä.
Kyle Richardista on puhuttu vuosia, että viihde käyttää.Sonjasta, Luannesta ja Tinsleystä löytyy kyllä pidätyskuvat, mutta ei Dorindasta.
Miksi Sonja on ollut pidätettynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen melko varma, että muistan nähneeni Dorindan pidätyskuvan. Ripsiväri oli valunut ja tukka sekaisin.
Hän oli riehunut julkisella paikalla. Kuvatekstissä luki: NYC seurapiirirouva Dorinda Medley pidätettiin, epäillään olleen huumeiden vaikutuksen alainen. Kun oikeudessa lupaat mennä hoitoon pääset vähällä.
Kyle Richardista on puhuttu vuosia, että viihde käyttää.Sonjasta, Luannesta ja Tinsleystä löytyy kyllä pidätyskuvat, mutta ei Dorindasta.
Ajellut kännissä. Eniten tuossa ei ihmetytä tuo känni vaan se että on ajanut autoa, koska emmehän ole tainneet nähdä häntä auton ratissa kuin joskus alkuaikoina kun meni Hamptoniin assistenttiensa kanssa jollain ikivanhalla klassikko-avomersulla jossa taisi posahtaa akkukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nimim. Turkistarhoilla lapsuutensa viettänyt. Vastustan koska tiedän mitä se on.Siis hitsi mä oon kade ! Jos mun sukulaisilla olis ollu turkistarha niin mä olisin pukeutunut ihaniin turkiksiin ja olisin suunnitellut siistejä, sellaisia mitä ei muilla olis ! Mä olisin nauttinut ylellisistä ja kauniista turkeista pienestä asti. Ne kun on välttämättömyys täällä saakelin kylmässä maassa !!
Voi voi sinua😒. Helppo sanoa jos ei tiedä alasta tai ei välitä eläimistä. Ei nyt kuitenkaan jäädä jankkaaminen asiasta, kun palsta on muuten niin hyvä.
Eläimet ovat kuitenkin edelleen meidän ihmisten alapuolella ravintoketjussa. Olen pöyristynyt siitä että miten paljon ihmiset palvovat eläimiä tänä päivänä, mutta kanssaihmisillä ei ole mitään arvoa. Olen jopa kuullut outojen suomalaisten ihmisten sanovan että jos heille tuntematon talo palaisi niin pelastaisi sieltä silti ennemmin lemmikit kuin pienet lapset! Sitä paitsi tekokuituvaatteiden jätöksistä jääneet mikromuovit tuhoavat kokonaisia eläinlajikkeita vesistöistä, kun taas kettuja ja minkkejä on luonnossa liikaakin.
Sitäpaitsi, näillä tämän kyseisen sarjan emännillä on joka cityjaksossa päällä minkkiä ja kettua varmaan lähemmäs sadantonnin edestä, joten miksi seuraat sitä? Suomalainen turkis on aina rehellistä suomalaista petoeläintä, mutta ulkomailla myytävät voivat olla esim, minkin näköiseksi käsiteltyä koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dorinda oli riehunut Regency hotellissa ja yrittänyt lyödä jotain pankkiiria korkokengän korolla. Dorindan miesystävä ehätti hätiin ja talutti Dorindan pois eli poliisia ei tullut paikalle. Olisko niin että tämä juttu on saanut luulemaan että dorindakin on pidätetty?
Jos googletatte: tinsley mortimer fur niin näette että tuo muija on promonnut turkiksia koko julkisen uransa ajan, kuten myös tässä sarjassa hänellä ollut turkiksia päällä lähes joka jakso, niin turha jotain LoL'n Flemingin baronessia mollata joka osti lammastakin ja käytti jotain edesmenneen äitinsä vanhaa vintagekettuturkista joskus.
Dorinda osaa ainakin nauraa itselleen, kuten kuvasta näkyy. Muistatteko sen epäselvää kännisoperrusta viime kaudelta kun Bethenny kommentoi naureskellen siihen että "Dorinda yritti tuossa sanoa jotain swahilin kielellä tai murteella, että...."
http://forums.previously.tv/applications/core/interface/imageproxy/imag…
:DDD
En ymmärrä vieläkään miksi Sonja yritti lanseerata proseccon jonka nimi on Tipsy Girl, kun se viittasi selvästi Skinny Girl-juomabrändiin, ja kun saman tv-sarjan henkilöstäkin kyse niin yhteys ilmiselvä? Yritettiinkö tuossa jotain kiilaa Sonjan ja Bethennyn välille? Taisivat onnistua ainakin vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos googletatte: tinsley mortimer fur niin näette että tuo muija on promonnut turkiksia koko julkisen uransa ajan, kuten myös tässä sarjassa hänellä ollut turkiksia päällä lähes joka jakso, niin turha jotain LoL'n Flemingin baronessia mollata joka osti lammastakin ja käytti jotain edesmenneen äitinsä vanhaa vintagekettuturkista joskus.
Ei tässä ketään mollattu. Yleistä ihmettelyä, että turkiksia promotaan. Itse olen ainkin pärjännyt ilman täällä kylmässä pohjolassa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä vieläkään miksi Sonja yritti lanseerata proseccon jonka nimi on Tipsy Girl, kun se viittasi selvästi Skinny Girl-juomabrändiin, ja kun saman tv-sarjan henkilöstäkin kyse niin yhteys ilmiselvä? Yritettiinkö tuossa jotain kiilaa Sonjan ja Bethennyn välille? Taisivat onnistua ainakin vähäksi aikaa.
Ihmettelin aivan samaa.
Se oli hauska kohta kun Ramona juoksi rannalla ja muut katseli ihmeissään altaassa.. Carole epäili että rannan päässä ollut pakosti joku mies, ei Ramona muuten juoksis.
Vierailija kirjoitti:
Se oli hauska kohta kun Ramona juoksi rannalla ja muut katseli ihmeissään altaassa.. Carole epäili että rannan päässä ollut pakosti joku mies, ei Ramona muuten juoksis.
Ramonan silikonit on kyllä liian isot muuhun kroppaan nöhden. Pelkäsin että se kaatuu namaalleen niiden painosta:D
Ai että tämä on hyvä keskustelu. Ladien of London oli myös hyvä minun mielestä. Oliko se nyt Sydney vai Melbourne missä oli se hullu kreikkalainen jalokivikauppias ( tai sen mies oli 9, niin tykkäsin siitä.
Kuitenkin nämä sarjat missä pääosassa olijoilla oikeasti on rahaa, eikä vaan hurjat velat on kiinnostavia.
Mietin että aiemmin Bethenyn ex-miehestä ei ole sanottu mitään, mutta nyt Carole on kertonut enemmänkin, niin kierrettäänköhän siinä että Bethenny ei sano periaatteessa mitään, vaan Carole kertoo, niin Bethenny ei joudu vaikeuksiin. Joka kerta kun Carole puhuu tuosta exästä, niin hän sanoo että on ollut näkemässä/kuulemassa puhelut/viestit, eikä sano että Bethenny kertoi. Ihan hyvä että tulee julkisuuteen millainen hullu tuo ex on.
Bethenny osuu niin oikeaan ja kun itsekin olen melko sarkastinen, niin ai että miten nautin hänen heitoistaan.
Bethennyllä on varmasti rankkaa, mutta onhan se aika naurettavaa, että hänen jutut on vain hauskoja vitsejä, mutta muiden kommentoinnista loukkaannutaan.
Beverly Hillsin rouvista puheenollen, uusin Vanderpump Rules-kausi on kyllä niin väkisin käsikirjoitettu ettei mitään rajaa. Tom Schwartz muka pettänyt (taas) vaimoaan Katieta muka Lalan kaverin kanssa. Jax pettänyt Brittanyä SUR-ravintolan tarjoilijan Faithin kanssa, ja nyt ne jauhaa siitä että Scheanan uusi poikaystävä Rob olisi pettänyt Scheanaa. Gorilla-Jax ja Brittilaiheliini-James, jotka riitelivät alusta asti, ovat nyt yhtäkkiä ylimmät ystävät.
Kuulin parin mutkan takaa Los Angelesista päin, ettei nuo tyypit ole koskaan olleet riidoissa että kun heitä on nähty kuvausten ulkopuolella baareissa niin sarjan henkilöt ovat kaikki olleet tosi hyviä kavereita alusta asti. Sitten väkinäistä riitaa ja typerää tekodraamaa kameroiden käydessä.