Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistaako joku toinenkin lapsena tullensa syytetyksi ja vanhempi ei suostunut (koska ei tiennyt) kertomaan mitä olit tehnyt väärin?

Vierailija
26.12.2017 |

Ja siis kyse toistuvasta kuviosta kasvatuksessa, ei jotain yksittäistä virhettä vanhemmalta, joka selvisi myöhemmin?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rrsyttää vaan, ettei mies eikä äiti ole soitelleet nyt illalla että oonko jo leppynyt :( Eli eivät välitä minusta. Nyyh. Mutta en jaksa sitä kauaa surra, mä vain haluaisin olla sellaisten ihmisten seurassa, joista mä välitän.

ap

Vierailija
102/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kivikissaepisodi oli todella paha teko sinulta varsinkin, kun uhkasit jättää lapset, jos he eivät vie kiviä pois. Lapset sitten peloissaan itkien tottelivat sinua.

Etkö todellakaan näe tehneesi tuossa väärin?

Minusta tuo tilanne oli oikeasti vahingollinen lapsille ja julkinen nöyryytys lasten isälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kyllä soita heille, jos he suutahtavat, että ovatko he leppyneet. Se varmaan osoittaa, että muutosta tarttis ihmisiin/suhteisiin.

ap

Vierailija
104/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kivikissaepisodi oli todella paha teko sinulta varsinkin, kun uhkasit jättää lapset, jos he eivät vie kiviä pois. Lapset sitten peloissaan itkien tottelivat sinua.

Etkö todellakaan näe tehneesi tuossa väärin?

Minusta tuo tilanne oli oikeasti vahingollinen lapsille ja julkinen nöyryytys lasten isälle.

No siis kiukuttelin siinä. Joo. Entä sitten? Enkö mä saa kiukutella? Ja miten niin julkinen nöyryytys? Ketäs siinä nöyryytettiin, nimi?

ap

Vierailija
105/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei siis todella ollut muita tapoja ratkaista asiaa, kuin kiukutella. Se oli huono juttu, mutta ehkä elämä on? Ja siis, tein asiaan korjausliikkeen, en asu enää kotona. Tsadaa.

ap

Vierailija
106/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelin, että täällä ois ymmärretty kiukuttelevaa äitiä, mutta paskan marjat ja kissan viikset, ei teistä ainakaan apua ollut. Moni löi mielellään löylyä lisää, ja minua :) Oikein nautti kiusaamisestani. :) Onko ollut sen jälkeen hyvä olla?

ap

Vierailija
107/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en kyllä silloin hoksannut kiukuttelevani, prosessini oli niin raaka silloin vielä. Mutta kyllä,se kiukuttelua ihan oli. Osaan olla siinä aika paha. No, ois hyvä, etten olisi, että ois muitakin tapoja ratkoa tilanteita. Terapia auttaa siihen.

ap

Vierailija
108/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, ettei maailmassa ois kiukuttelua yhtään, mutta niin kauan kuin on, niin kauan kuin täällä on yksikin kiukuttelija, niin mä varaan oikeuden tehdä samaa, jos sille tuntuu, ellen sitten saa prosessoitua tarpeitani sellaiseen pakettiin, että kiukuttelun tarve poistuu, vaikka maailmassa vielä muita kiukuttelijoita vastaan tulisikin.

ap

Vierailija
109/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin se, ettet itse kiukuttele, ei mitenkään suojaa ihmisiltä, jotka kiukuttelevat ja loukkaavat sinua. Se on ongelma.

ap

Vierailija
110/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä missä tahansa kiukuttele, työ- ja ystävyyssuhteissa en oikein tohdi. Töistä voitaisiin erottaa ja "ystävät" alkavat puhua paskaa selän takana, jos heille kiukuttelisi. Tai siis en kyllä koe noita edes foorumeiksi kiukuttelulle, en varsinkaan työpaikkaa, mutta en ystävyyssuhteitakaan. Vaikka varmaan joskus ois (ollut) ihan tervettä päästää vähän höyryjä, ja katsoa, kuka on sen jälkeenkin ystävä. Äiti totta kai kielsi tämänkin.

ap

Vierailija
111/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai äiti ei ainakaan tukenut mun oikeutta päästää höyryjä ja esim. selvittää asioita vaan vaatinsellaista vieraskoreutta ja muuta paskaa. Ei sitä kiinnostanut, että sillälailla olemassaolevista ystävyyssuhteista tulee helposti epäaitoa teatteria.

ap

Vierailija
112/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K*VIKISSA_ALERT

Meinaatko että sen perusteella, kuka on aloittaja, pitäisi suhtautua eri tavalla asioihin joita hän kirjoittaa. Lopettakaa 'kivikissaäidin' nettikiusaaminen.

Vierailija
113/113 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä, lasta voi pyytää joskus pohtimaan mikä meni väärin. Taas pointsit sun mammalle ja sinä vaikutat jälleen entistä sairaammalta, näin.

Mun mielestä hänen äidillään vaikuttaa jopa todennäköisesti olevan narsistisia piirteitä, mistä monet ongelmat alunperin ovat syntyneet.