Mistä huomaatte ensimmäisenä että olette lihoneet?
Mulla tissit paisuu järjettömiksi, siis liivien ympärysmitta riittää mutta kupit ei mahdu :( . AIvan paskin lihominen.
Kommentit (27)
Rinnoista ja mahasta, perseeseen rasva ei niinkään mene, toki jonkin verran. Olen isorintainen normaalipainoisenakin, mutta lihoessa mulle tulee kolme tissiä: oikea, isompi rinta pursuaa selvästi kupista ja asettuu osittain sen päälle=kaksi tissiä. Vasen rinta näkyy yhtenä, kun se pursuilee vähemmän, naurettavan näköistä kokonaisuudessaan. Maha menee sen näköiseksi, kun olisin 8. kuulla raskaana.
Perseen yläpuolelle kasvaa vanne joka haittaa niin housujen ja paitojen kanssa. Sen jälkeen leviää reidet ja sitten vatsa. Ylävartalo lihoo viimeisenä ja laihtuu ensimmäisenä. Nyt kaikki liika akselilla yläperse, maha ja reidet... mikään ei sovi eikä istu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tissit paisuu järjettömiksi, siis liivien ympärysmitta riittää mutta kupit ei mahdu :( . AIvan paskin lihominen.
Kuka muka lihoaa vain tisseistä?
Naama ja tissit. Nyt harmittaa että tissien väli hautuu, täytyy keksiä jotain. Sitten kun saan laihdutettua, ei ole enää tissejäkään, mutta ihan sama. Salikausi alkakoon!
Valokuvista huomaan, että naama on ihan pullataikinaa..:( en jotenkaan näe sitä peilistä itse, jonkinlainen vääristymä omakuvassa? Vartalo minulla suht samannäköinen, läskiä tulee tasaisesti ympäri kehoa.
tisseistä ja reisistä. Mulla on normaalisti hyvin pienet tissit (olen hyvin hoikka) joten tavallaan noiden tissien kasvaminen on ihan ok. Toisaalta vaikka tykkään muilla isoista tisseistä, isot ulokkeet itselläni ällöttää. Ehkä olen vain niin tottunut pieniin tisuihini.
Valitettavasti maha alkaa pömpöttää, 2kg eteen päin naamassa ja tisseissä huomaa myös.
Valitettavasti,
Laihtuminen taas näkyy ekana tisseissä. Ja vasta vikana mahasta.