Onko sinulla tällä hetkellä jotain kipua?
Kommentit (41)
On, syön särkylääkkeitä jotka lieventää kipuja.
Eilen minulla oli kipeä, ehkä paise, kainalon ja rinnan välimaastossa, muttei ole enää kipeä. Kauan, jopa muutaman vuoden ollu pieni nastura on kasvanut nyt joulustressissä isommaksi. Odotan tuon kypsymistä ja toivon etten ryve syöpädiagnoosissa.
Iho ja lihakset on arat, koska on jonkun verran kuumetta. Mitään voimakasta kipua ei ole.
Niska ja takaraivo tuntuu jäykältä, mutta ei varsinaisesti särje. Jalkoja kolottaa vähän. Joskus on tällaista 1-2 päivää ennen migreeniä elikkä sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Niska ja takaraivo tuntuu jäykältä, mutta ei varsinaisesti särje. Jalkoja kolottaa vähän. Joskus on tällaista 1-2 päivää ennen migreeniä elikkä sitä odotellessa.
Voit jo tuossa vaiheessa ottaa särkylääkkeen.
Olin migreeniluennolla ja siellä ohjeistettiin näin. Lääkäri, jolla itselläänkin on migreeni. Oli aika vakuuttavaa.
Kaaduin kuukausi sitten ja ranne on edelleen kipeä.
Aamusta oli kurkku vähän kipeä, mutta onneksi se meni ohi. Nyt ei mitään kipuja.
Migreeni. Lievä onneksi. Niska ja selkä ihan jumissa. Onneksi saa vaan olla kotona ja lepäillä :)
Selkä. Enpä kyllä muista milloin se ei olisi ollut kipeä.
Aamulla oli päänsärkyä, mutta se meni ohi lääkkeellä, enää ei särje.
Vyöruusun aiheuttama hermosärky on pilannut joulunkin. Tätä pitäisi sitten kai kestää loppuelämän ajan.
Päänsärky joka pahenee pian migreeniksi.Täytyy ottaa särkylääke
Selkä, iso välilevynpullistuma.
Oikea olkapää.
Aamulla särki niskaa, päivemmällä päätä ja iltapäivällä vatsaa. Särkylääkkeen suostuin ottamaan vasta pari tuntia sitten, nyt olen kivuton.
On, särkylääke lieventää kipuja. Ei poista kokonaan.
uppendahl