Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät pidä matkustelusta?

Vierailija
26.12.2017 |

Ev

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI. Olet maailman ainoa ihminen joka ei.

Vierailija
2/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se harvinaista on. Työkaverit matkustavat jatkuvasti, aina ollaan uutta lomamatkaa varaamassa ja hehkuttavat. Perheestänikin on 3 on tällä hetkellä ulkomailla. Minä en, koska en pidä matkustamisesta. Ei todellakaan kiinnosta eikä viitsi, ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä. Olen työssäni joutunut matkustamaan ihan hirveästi ja koko hommasta meni maku. Nautin eniten kotona olemisesta. Mies kulkisi, koska ei työkseen matkustele. Ja miksi menisin jonnekin, jossa asiat huonommin kuin täällä? Meillä iso talo, kaikki mukavuudet, miksi menisin johonkin likaiseen loukkoon asumaan? Inhoan pakkaamista ja purkamista. Ei. En halua matkustaa.

Vierailija
4/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan Sinua 3/3: tänäkin vuonna olosuhteiden johdosta liikaa matkustamista, useammallakin mantereella moneen kertaan. Lentokenttien hälinää, vähemmän täydellistä majoitusta. Ei hyvälaatuista unta. Kuluttavaa.

En ole koskaan tykännyt matkustamisesta ja nyt se on vielä pakkopullaa. Olisin paljon mielummin vain kotona ja nauttisin ikkunasta avautuvasta meri-metsä-vuorimaisemasta (ironista kyllä, asun ulkomailla). Hoitaisin liiketoimia kotoa käsin ja viettäisin perheaikaa. Ehkä ensi vuonna onnistuu.

Aloittajalle kiitos kysymyksestä: itsekin ihmetellyt mistä ihmiset matkustamisesta nauttivat. Ikään kuin se olisi jotain ylimaallista mannaa.

Vierailija
5/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on matkustamisen idea? Netin ja TV:n avulla pääsee joka maailman kolkkaan, miltei ilmaiseksi.

Vierailija
6/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää. Tulee liikaa kerralla kaikkea uutta, paikkoja, ihmisiä, tapoja.. Ahdistun ja saan paniikkikohtauksia yöllä vieraassa paikassa.

Vierailija
7/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tulee vuodessa yli 100 reissupäivää. Eipä juurikaan matkustelu kiinnosta, ei töissä, eikä varsinkaan vapaa-ajalla.

Vierailija
8/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut vuosia aikuisena ulkomailla ja reissunnut aikoinaan hyvin paljon, mutta jossakin vaiheessa se vain alkoi tympiä.

Hotellit ovat tylsempääkin tylsempiä, lentokentät samoin ja turisteja varten tekemällä tehdyt paikat suorastaan kammottavia. En myöskään ole ollut koskaan.

suurkaupunkien ja kaupunkimatkojen ystävä, vaan luonnollisuus on minun juttuni. Samoin ajattelee myös mieheni ja niinpä matkailumme on nykyään luonnossa retkeilyä, vaeltamista, hiihtämistä, kajakeilla melomista jne. N40

Vierailija
9/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin joskus nuorena, en enää kun lapsia.

Vierailija
10/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä on matkustamisen idea? Netin ja TV:n avulla pääsee joka maailman kolkkaan, miltei ilmaiseksi.

Grand Canyonin reunalla istuminen ei vain ole sama kuin katsoa sitä televisiosta. Noin niinkuin esimerkiksi.

Vierailija
11/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut vuosia aikuisena ulkomailla ja reissunnut aikoinaan hyvin paljon, mutta jossakin vaiheessa se vain alkoi tympiä.

Hotellit ovat tylsempääkin tylsempiä, lentokentät samoin ja turisteja varten tekemällä tehdyt paikat suorastaan kammottavia. En myöskään ole ollut koskaan.

suurkaupunkien ja kaupunkimatkojen ystävä, vaan luonnollisuus on minun juttuni. Samoin ajattelee myös mieheni ja niinpä matkailumme on nykyään luonnossa retkeilyä, vaeltamista, hiihtämistä, kajakeilla melomista jne. N40

Ei sinne reissuun mennä hotelliin makaamaan 😂 ja kentät ja lennot on vain pieni osa reissua. Ja ollaan me näköjään muutenkin erilaisia, sillä olen suurkaupunkien ystävä mitä suurimmassa määrin. Turisteja varten tekemällä tehtyihin paikkoihin en oikein osaa ottaa kantaa, kun en tiedä, mitä ne ovat. Jos esim. Louvre tai Eiffel-torni, niin kelpaa kyllä. Lomakylät ei ole mun juttu, mutta en niistä tiedä juuri mitään, kun en ole koskaan ollut (mitä nyt ohi ajanut joskus).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme