Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi paasiaismuna maksaa 3 euroa! Tekisi mieli ostaa lapsille prinsessa-, nalle puh- tai koiramakimunia, mutta kun ne on 10 kertaa kalliimpia kuin halpismunat...

Vierailija
12.04.2006 |

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kanssa vähän tiukkaa rahasta ja lapsia 3kpl. Mä ostin perus mignon munia ja kindereitä, mignon muniin liimasin hämähäkkimies tarroja ja nalle puh tarroja.

Voin tulla kertomaan pääsiäsien jälkeen mitä lapset tykkäsi. Meillä ei nimitäin saa suklaamunia kun vasta sunnuntaina. Silloin meilä on perinteinen etsi munat leikki. Me piilotetaan ne ympäri kotia miehen kanssa ja lapset saa etsiä. Aina yhtää hauskaa =).

Vierailija
42/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kulhossa niitä oransseja halpismunia ja pieniä täyssuklaisia munia. Lapset saivat viime sunnuntaina jotkut isot munat, joten en nyt varmaan osta muita kuin noita halpiksia. Menemme kyllä mummolassa käymään, joten siellä lapset saavat varmaan vielä yhdet isot munat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotka itse eivät tienaa mitään, mutta kotiäitiys oikeuttaa heidän käyttämään miehen rahoja meidän rahoina ja olisi toki heidän ihmisarvoa alentavaa, jos joutuisi oikein säästelemään. Sehän olisi noloa...

Tienaan kyllä _itse_ kotiäitinä monta tonnia. Mutta silti vertailen kaupassa hintoja, ostan usein halvimman. Pääsiäisen aikaan just olen katsonut noit suklaamunien hintoja. Kyllä mä osaan pihi olla, vaikka varaa olisikin ja ihan omista rahoista, en miehen, vaikka meillä rahat yhteisiä ovatkin. En mä joka kerta kaupasta ostaisi isoja suklaamunia, vaan usein niitä kaikista halvimppiakin.

Meillä ostetaan kyllä 2-3 isoa suklaamunaa /pääsiäinen/henkilö. Mutta kyllä niiden hinta hirvittää. Koska suklaata kuitenkin on vähän (vertaa esim ison marketin 200g Fazerin suklaalevyn hintaan). Suklaamunissa kun maksaa se käärepaperi ja pieni lelu. Lelutkin useimmiten ovat hepposia, mutta toki isommissa on usemmiten parempi lelu, kun esim halppis pienissä).

Kyllä mä ymmärrän siis oikeen hyvin niitä, joilla on rahaa käytössä vähän ja tekisi mieli isoja suklaamunia, muttei ole varaa.

Vierailija
44/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos oon ihan täysin rehellinen niin mä ostin yhdet mignonit jokaiselle ja anoppi oli ostanut jokaiselle lapselle 2kpl eli mun osuus kustannuksista oli aika pieni =)

Vierailija
45/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsiäiseksi aion ostaa esikoiselle prinsessamunan, muumimunan, puuhapetemunan ja pari kinderiä.. Ja aikuisille haen Stockalta (mikäli siellä vielä on) irtomyynnistä pieniä täyssuklaisia nougat-munia.

Vierailija
46/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee myöntää, että olen juntti (tällä suklaamunienkin saralla), koska en ole tiennyt noin montaa suklaamunalaatua edes olevan olemassakaan. Tai ainakaan sitä, että ostosta pitäisi ihan noin tarkkaan miettiä ja suunnitella. Me ollaan varmaan käytetty talon ja auton hankintaan yhtä paljon harkintaa kuin osa täällä munien :)

Vierailija
47/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Prismassa 2,99 oli hintana koiramäki-, prinsessa-, nallepuh- muumi- ja puuhapetemunille eli kaikielle joita lapset toivoo. Unesco-muna oli jotain 2. Halvimmat nobody-munat oli 0,30 euroa kappale.

Vierailija
48/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista eivät tykkää.

Vierailija
49/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessamunia on kahta kokoa, isoa ja pientä.

Vierailija
50/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaikka käsitän että tykkäät tosta nallepuhista, niin saat silti jonkun nobody-munan, että säästetään 2 euroa.

Vierailija
51/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosi monia munia ostatte!!!itse ostatte useita ja sitten monien vanhemmat, kummit ja muut ostavat lisaa...

tama on asia mita itse en ymmarra.

Vierailija
52/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellon karkkikaupassa noi leafin munat oli 1e kappale ja tällä viikolla niit sai jo 3 2eurolla

me haettiin sieltä

Vierailija
53/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on ihan yhtä iloinen Kinderistä kuin jostain muustakin enkä tieten tahtoen ala tarjota hänelle jotain " hienompaa" ja kalliimpaa. Eihän se ole hullu joka pyytää, vaan se, joka maksaa! Ja äidithän maksaa mitä vaan, ettei heitä vaan luulla lastensa vihaajiksi ja köyhiksi, joilla ei ole varaa muuhun kuin johonkin halpismunaan. (Ostavat kai itselleen hyvää omaatuntoa.)

Aika paljon kuvaa sekin, että heti haukutaan äiti, jolla ei ole varaa kuin 30 snt:n munaan. Lapsi on takuulla iloisempi yllätyksestään, kuin sellainen lapsi, joka saa aina kaiken minkä haluaa ja vielä kymmenittäin. Arvostaa varmasti munaansa enemmän kuin sellainen joka on tuputettu munia täyteen jo ennen pääsiäistä!

Vierailija
54/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko uusperhe kasassa pääsiäisen ajan. Jos me ostettas vaikka kahdelle päivälle yhdet 3egun munat jokaiselle lapselle, tekis se jo 30 egua. Saatikka kun isommat ainakin ois jo useampia vailla...

Tällä hetkellä likviditeettikapeikko sen verran paha että koko pääsiäisen ajan ruokabudjetti oli 45 e. (Uskokaa pois, kyllä se 7 hengen ruokiin piisaa!!) Repikää sitten siitä, ei paljon munia ostettu:) (Eikä tupakkaa eikä kaljaa)

Vierailija
55/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tse ostin Kindereitä, ja meinasin vielä muutaman paremman yllätysmuna ostaa Ärrältä; ovat tietty vielä kalliimpia Ärrä -muna lähes 4 euroa ja Kukon yllätys alle 2...mutta niissä on hiukka mukavampia ylläreitä, että ehkä vuodessa kaks kalliimpaa ei konkurssiin vie...vaikka melkein kyllä...

Vierailija
56/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla ei oo varaa 3 euroa/ muna EI SULLA PITÄIS OLLA LAPSIAKAAN ! Hei kelatkaa vähän ! Joku mamma on tosi PIMEE.

Vierailija
57/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut lapsille Kindereitä, mutta noita sikakalliita en suostu ostamaan. Siis en osta ihan periaatteesta, vaikka varaa olisikin. Lapsilla menee tasan 20 sekuntia syödä se suklaamuna ja kaivaa se sisältö sieltä esille. Panostan laatuun sitten muissa asioissa kuin suklaamunissa.

Vierailija
58/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kirjoitustyyli oli yhtä rasittava.

Haukkukaa nyt kaikki minut, kun tämän ajatukseni halusin kertoa... :)