Mitä seuraavista ammateista arvostat eniten?
Kommentit (19)
Myyjä, koska hän on ainoa, jonka palveluita saatan tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Parturi-kampaajat tienaavat hyvin, jos heillä on oma yritys.
Joo, kaikki yrittäjät on törkeän rikkaita. Etenkin kampaajat. Ei kun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki yrittäjät on törkeän rikkaita. Etenkin kampaajat. Ei kun?
Itse ainakin olen isoimmat tienestit tehnyt yrittäjänä. Harmi vaan kun sairastuin vakavasti ja jouduin siinä sairastellessa lopettamaan yrityksenkin kun en pystynyt töitä tekemään.
Arvostan eniten hyvää tarjoilijaa. Ei ole niin helppo asiakaspalvelutyö kuin olettaa saattaa. Ammattitaitoinen tarjoilija hyvässä ravintolassa vie kokemuksen maaliin, kuten pitää. Siitähän sitä maksaakin, kun ulos syömään lähtee, varsinkin vähän parempaan kohteeseen. Helmet jäävät mieleen.
Parturi-kampaajaa. Mun mielestä olisi epämiellyttävää joutua hieromaan vastenmielisten ihmisten likaisia päitä.
Tarjoilija on paras. Mutten käy ravintoloissa.
Kaikkia ammatteja. Maailma ei muuten pyöri.
Kaikki nämä ammatit ovat kaikkein aliarvostetuimmat. Siivooja vain puuttuu listalta.
Tarjoilijalla pitää olla hyvä muisti ja kuulo. Melussa pitää kuulla, mitä asiakas tilaa.
Kaikki ovat pienipalkkaisia, mutta parturi-kampaaja voi tienata hyvin, jos perustaa oman yrityksen ja saa paljon asiakkaita.
Kyllä tarjoilija on hierarkian kärjessä. Siltä saa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Tarjoilijalta saa ruokaa, myyjä vie vain rahat ja parturi-kampaaja vie hiuksetkin päästä. Koulunkäyntiavustaja on sitten öö.. mikä lie.
Vierailija kirjoitti:
Voisin hakea ruuan itse, kun kokki laittaa sen haettavaksi. Hiusten leikkaaminen itse on sen sijaan aika vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hakea ruuan itse, kun kokki laittaa sen haettavaksi. Hiusten leikkaaminen itse on sen sijaan aika vaikeaa.
Kokki ei ollut listalla.