Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi paasiaismuna maksaa 3 euroa! Tekisi mieli ostaa lapsille prinsessa-, nalle puh- tai koiramakimunia, mutta kun ne on 10 kertaa kalliimpia kuin halpismunat...

Vierailija
12.04.2006 |

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitäis varmaan alkaa tekeen, kuten haalareidenkin kanssa, eli ostaa pääsiäisen jälkeen alesta munat seuraavaksi pääsiäiseksi.

Vierailija
22/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sä et voi olla niin köyhä, että et voi lapsillesi muumimunaa ostaa... Ärsyttää tollaset halvinta-mahdollista-ihmiset! Arvaa miltä lapsesta tuntuu aina joutua tyytymään siihen halvimpaan jopa PÄÄSIÄIS MUNASSA???? Sen verran pitää lapsiaan rakastaa, että ostaa edes heidän toivomat pääsiäismunat. Jos ei sulla ole 3 euroa/muna niin ei sulla pitäisi olla lapsiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamatta, ja antakaa kerrankin lapsille jotain iloa!!!

Vierailija
24/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mweillä on koululaisia ja kyllä ne haluaa suklaamunia ja suklaapupuja, mutta sisuksen menee roskiin. Ja pupujen ihanuuttakin olen vähän ihmetellyt, koska ainakin nuorimman pupu on kuorittu ja syöty aika nopeassa tahdissa.

Vierailija
25/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat valita minkä ottavat.

Isompi otti tuon aku ankan,sisällä oli palapeli.

Nuorimmat ottivat puuhapete munat,sisällä

oli niitä hahmoja.(ihan kiva yllätys)

Lisäksi ostin pienet pussit jossa 5-6

pientä munaa.

Maksoivat n. 2e/pussi.

Vierailija
26/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että rahasta voi olla tiukkaa, mutta 3 euroa... Mä ostin virpomissunnuntaina kaikille tuttujenkin lapsille, joiden tiesin tulevan virpomaan tommoset prinsessa-munat! Ja niitä oli kuitenkin joku 5! Omat lapset on saaneet noita isoja munia jo vaikka kuinka monta...

Vierailija
27/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten 33 viestistä huomaa ei todella ole rahasta pulaa.

tietäisit sen miltä tuntuu maksaa 50g sulkaamunasta yli3¿ jos joutuisit JOKA PÄIVÄ vertaamaan RUUAN kilohintaa, että tulee ostettua halvinta, että rahat riittää elämiseen. halvimpia pesuaineita ja kaikkea. joillekin se yksittäispakattu jugurtti on jo luksusta.

ja niissä oranseissa halpismunissa on valkeaa ja maitosuklaata samassa, kun kinderit on kalliita!

Vierailija
28/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikissa perheissä ei panna arkikulutukseen aina kalleimman mukaan. Jokaisella on varmaan se 3 euroa kukkarossaan, mutta kaikkien mielestä ei ole järkevää maksaa 2,90 euron katetta Disney-yhtiöille kun vastaavan tuotteen saa halvemmallakin.

Meillä ei kumpikaan polta, mäyräkoiria joskus mies ostaa, lapsille " tuhlataan" kirjojen ja tapahtumien ostoon sekä yritetään kerran vuodessa käydä jossain matkalla.

Vierailija
29/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen " Tarzan" + apina + pieni saari, jossa kaksi palmua ja trapetsi. Tarzan keinuu tarpetsilla pää alaspäin ja magneetilla Tarzanin saa sitten nostamaan sen apinan :)

Vierailija
30/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka itse eivät tienaa mitään, mutta kotiäitiys oikeuttaa heidän käyttämään miehen rahoja meidän rahoina ja olisi toki heidän ihmisarvoa alentavaa, jos joutuisi oikein säästelemään. Sehän olisi noloa...

Vierailija
31/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintakeskusteluissa sillä on vain kaksi lausetta: " No eihän se nyt ole kallista" ja " Laatu maksaa" . Sen mielestä on äärimmäisen noloa todeta jostain että onpa kallista, tai että minä pidän hintaa niin kalliina, etten osta, ostan mielummin jonkun muun tavaran tai muualta.

Jos sille sanoisi, että ei ostettu lapsille 3 euron suklaamunaa, se oikeasti luulisi, ettei meillä kummallakaan tai millään tilillä tai purnukassakaan ole yhteensä 3 euroa, eli meillä ei siis ollut rahaa tohon suklaamunaan. Sille voisi hyvin laittaa 1 euron tuotteen hinnaksi 7 euroa, ja silti se menisi kaupaksi. Rahattomuus on siitä noloa, tyhmyys ilmeisesti ei.

Vierailija
32/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa kuussa, joten kyllä sitä välillä voi. Ostin siis molemmille tytöille,prinsessamunat, 2 kinderiä, muumimunat ja maailmanlapset-munat.

Vierailija
33/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuitenkin vanhan kunnon kinder ei oo vielä ihan sikahintainen ja onhan se pahaan makuinenkin =)

Vierailija
34/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen eiliseen " Mitä olet oppinut av-lla?" -ketjuun voisin nyt lisätä etten ole ikinä ennen tiennyt, että suklaamunistakin voi saada näin pitkän keskustelun aikaiseksi :)

Vierailija
35/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa kalliimmalla kun jotain tavallista karhua, johon ei ole tekijänoikeuksia.

Vierailija
36/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihmetteli sitä, että miksi ei voida osataa lapselle kerrankin isoa pääsiäismunaa ja jättää omat ostamatta. Oikeasti on olemassa ihmisiä jotka ovat köyhiä, omaa syyttäänkin, vaikka se osalle kansakuntaa olisikin outo käsite ja asia.

Meillä ei osteta esim. lastenhammastahnaa, hammaslankaa/tikkuja ja monen monta muutakaan asiaa sen vuoksi että ei ole rahaa, vaikka kuinka haluaisimme itse. Eikä etenkään sen vuoksi, että siinä on kiva nallepuh kuva.

Vierailija
37/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis markka-aika olisin tyytynyt tavalliseen kahviin..

Vierailija
38/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta: kotona keittäen kahvi on paljon edullisempaa, mutta mitäs iloa siitä sitten on? Kahvilassa voi tavata ystäviä, nauttia ilmapiiristä - ja kahvin juotuaan voi nousta pöydästä murehtimatta tiskejä (olkoonkin vain yksi kahvikuppi ;)

Itse olen valmis panostamaan muutaman euron siitä, että saa hyvän mielen. Sekä itselleni että lapsilleni.

Vierailija
39/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutuhlaukseen, mutta minustakin on vaan tyhmää maksaa liikaa. En tosiaan iloitse ja nauti siitä, kun olen saanut jotain kallista. Olen ennemminkin allapäin, jos olosuhteiden pakosta joudun ostamaan jotain, jonka järkevämmällä miettimisellä olisi voinut saada halvemmalla.

Taustaksi, että olen itse työtön, joten tästä miehen tienaamien rahojen säästeliäästä käytöstä on tullut mulle päivieni missio.

Vierailija
40/58 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tulisi edullisemmaksi ostaa hampaidenhoitovälineitä säännöllisesti kuin maksaa parin vuoden välein isot hammaslääkärilaskut?! Tai jos ei niitä ole varaa ostaa, niin jättäkää sitten myös suklaamunat ostamatta... YÖKS, miten huonosti suomalaiset hoitavat hampaitaan nykyään! :(