Mitä kirja on saanut sinut itkemään/kyyneliin?
Oli sitten kyse liikutuksesta,kosketuksesta tai surullisuudesta.
Kommentit (151)
Kun olin pieni lapsi niin äitini luki iltasaduksi Grimmin tarinoita ja niistä mä välillä järkytyin ja itkin.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Pohjantähden alla.
Mukava sattuma, itsekin meinasin mainita tämän.
Olen nähnyt näytelmät ja elokuvat, mutta lukenut vain osaksi. Huomasin että ihan asiallisen ja toteavan tekstin lisäksi on Linna osannut kuvata tosi kauniisti esim pihapiirin kuvauksia, lähtöjä ja jäähyväisiä ja surua menetyksistä. Ihan kaikkea tuota ei tullut minulle esiin näytelmissä ja elokuvissa.
Robert James Wallerin Hiljaiset sillat
Olin lukenut kirjan ennen elokuvaa ja silloin loppu itketti todella, joten pelkäsin miten käy elokuvan katsomisen. Ensimmäisen kerran elokuva oli hieno ja ei itkettänyt kovin paljon, mutta sen jälkeen elokuvan katsominen on ollut varsinaista vesiputousta; alan kyynelehtimään, koska tiedän, että kohta tulee kohtaus, jossa kyyneleet valuvat. Ja kuitenkin sekä kirja että elokuva ovat olleet hienoja ja kokemisen arvoisia.
Ulla Lundberg: Jää. Oli ihan vaikea lukea, kun itketti niin kovasti, että silmälasit piti koko ajan riisua, kun silmiä piti pyyhkiä niin tiuhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtiin kirjoitettu virhe
Vaimo kävi lääkärissä
Nancy
Itkin suureen ääneen lukiessani tota Vaimo kävi lääkärissä 😭😭😭
Mä itken joka kerta kun nään miten paljon emäntä on taas törsänny ties mihin psykiatreihin yms. ja pillereihin jotka "auttaa" aina sen puoli vuotta kunnes koittaa taas vaihteeksi uusi elämääntympääntyneisyys ja elämänongelmallisuus ja mitä vielä.
Pieni Tulitikkutyttö - H C Andersen On satu, joka pitäis lailla kieltää.
Edellisen hallistuksen budjettiohjelma.