Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä löysi toisen, haluaisi olla ystävä.

SimonTeukka
25.12.2017 |

Olimme naisystäväni kanssa avoimessa suhteessa 1,5 vuotta. Naisystäväni ehdotti tätä, koska olin heti alussa sanonut, että en halua nyt sitoutua kehenkään. Kummallakaan ei alussa ollut voimakasta ihastumista, mutta arvostimme toisiamme ja kiinnyimmekin. Kumpikin kävi harvakseltaan treffeillä muualla, seksiäkin oli. Kumpikaan ei kokenut niissä mitään ihmeellistä, se oma kumppani oli aina mielessä henkisesti ja pientä mustasukkaisuuttakin oli ohimenevästi.

Ehdotin joskus, että jos häntä satuttaa se, että käyn treffeillä, niin voin lopettaa. Hän vastasi aina, että hän haluaa, että jatkamme näin. Jollain tavalla hän odotti, että tekisin enemmän sen eteen, että muuttaisimme jopa yhteen, mutta minusta tuntui, että hän ei järjestä elämäänsä muissa asioissa niin, että hän voisi turvallisesti muuttaa Tampereelta minun luokseni Vaasaan jäämättä muissa asioissa tyhjän päälle vieraaseen paikkaan, jollaisia tapauksia hänelle oli aikaisemmin käynyt muiden miesten kanssa, ja näitä hän minulle suri. En halunnut tehdä hänelle mitään samaa, mistä mainitsinkin hänelle.

Kesällä hän yhtäkkiä kertoi itkien löytäneensä kahta viikkoa aikaisemmin voimakkaan ihastuksen ja sanoi, että hänen on pakko katsoa se, eikä me voida enää harrastaa seksiä. Hän toivoi, että jäisimme vain ystäviksi, jollaiseksi meidän suhde jollain tavalla oli muodostunutkin. Osittain sen vuoksi, että minulla oli paljon aikoja, jolloin en ollut kovin viriili, johtuen monista seikoista, osittain muusta ulkopuolisesta stressistä. Hän sanoi, että pelkää menettävänsä minut, koska ei tiedä, mitä uudesta suhteesta tulee. Hän sanoi jopa, että katsoisi minun kanssa jatkoa, jos tuosta uudesta suhteestä ei tule mitään. Eli toisaalta hän oli sitä mieltä, että olemme olleet vain ystäviä ja sellaisia olisimme jatkossakin, mutta samalla hän empi, että olisimmeko sittenkin enemmän kuin ystäviä...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse haluat nyt? Sillä lienee eniten merkitystä.

Tää oli pysäyttävin vastaus tähän mennessä, vaikka muissakin oli asiaa.

Tällä hetkellä en halua enää avoimia suhteita, enkä juosta treffeillä. Tämä tapaus muutti ajatteluani.

Mitä tulee tähän naisystävääni, häntä tuskin takaisin saan kokonaan, mutta toivon, että olemme joskus ystäviä, koska 1,5 vuoden aikana puhuimme syvemmin kuin olimme kellekään muille aikaisemmin puhuneet, ja me siis olemme jo neljänkympin partaalla.

Vierailija
22/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi olennainen seikka jäi alkuperäisestä tarinastani:

Näiden kuukausien aikana, kun naisystäväni vatvoi kumman ottaa, minä olin valmis ottamaan hänet luoksenikin ja edelleen sanoin, että minulla ei ole tarvetta käydä muilla treffeillä. Olin siis valmis sitoutumaan, mutta liian myöhään. Kun hän ymmärsi tämän, hän sanoi yllättyneensä siitä, miten paljon haluan häntä, ja se sai hänet omien sanojensa mukaan miettimään asiaa uudelleen kuukausikaupalla. Tänä aikana hän siis tapaili livenä uutta miestä, mutta ei minun kanssa halusi puhua vain pitkiä puheluja joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea mutta huono trolli. Taas.

Vierailija
24/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna unohtaisin kaikki muut naiset ja treffailut saman tien ja tekisin kaikkeni osoittaakseni tunteeni tälle naiselle. Onnea elämääsi.

Vierailija
25/25 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SimonTeukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse haluat nyt? Sillä lienee eniten merkitystä.

Tää oli pysäyttävin vastaus tähän mennessä, vaikka muissakin oli asiaa.

Tällä hetkellä en halua enää avoimia suhteita, enkä juosta treffeillä. Tämä tapaus muutti ajatteluani.

Mitä tulee tähän naisystävääni, häntä tuskin takaisin saan kokonaan, mutta toivon, että olemme joskus ystäviä, koska 1,5 vuoden aikana puhuimme syvemmin kuin olimme kellekään muille aikaisemmin puhuneet, ja me siis olemme jo neljänkympin partaalla.

Vauvapalstailijat ovat normaaleja ydinperhe-ihmisiä jotka tekevät lapset alle 30v ja keskittyvät yhteen puolisoon kerrallaan. Kysymyksesi sopisi paremmin johonkin friikkisaitille, jossa vielä 40v ei olla aikuistuttu vaan huoraillaan joka suuntaan ilman tunteita.

Tai kehitysvammaisten palstalle, synnyitkö erityislapsena? Puhuitte naisystävän kanssa syvällisiä? Niin me muutkin. Se on sitä tutustumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi