Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla mies nukkunut koko päivän?

Vierailija
25.12.2017 |

Hyvähän se varmaan on, jos saa nukuttua univelkoja pois (ei siis nukkuminen johdu alkoholista), mutta kun on harvoin vapaata yhtä aikaa miehen kanssa, olin kuvitellut, että joulun pyhinä ehditään viettämään perheen kanssa yhdessä aikaa.

Mutta tässä mä olen ollut koko päivän kaksistaan lasten kanssa, mitä nyt päivällä mies heräsi tunniksi ja vetää yhä sikeitä. Jos olisin edes tiennyt, että päivä menee näin, en olisi elätellyt edes toivoa yhteisestä ajasta ja olisin lähtenyt lasten kanssa vaikka kyläilemään eikä olisi harmittanut, mutta nyt tässä on mennyt koko päivä.

Kun olisikin vain tämä päivä, mutta viimeiset pari kuukautta on mennyt vähintään toinen päivä viikonlopusta miehen nukkuessa aina ainakin puoli päivää.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nukun, kun nukuttaa. Uni on perustarve, josta en tingi. Jos tämä ei käy, se on voi voi.

On ihan tutkittu asia että kun ihmiset yrittää ehtiä tehdä kaikkea mahdollista niin se on uni josta tingitään, ja väsyneet ihmiset on ärtyisiä, tekee helposti virheitä ja väsymys altistaa lihomiselle jne.

Myös minä olen aina nukkunut kun nukuttaa, jo ennenkun luin tuosta tutkimuksesta, onpahan nyt hyvä tekosyy nukkua vaikka heti töistä tultua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme