Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei peseydy kunnolla!

Vierailija
25.12.2017 |

Mieheni ei voi pestä itseään kunnolla, koska vesi on märkää, ja paikat herkät. Nyt on alkanut tosissaan ällöttää tämä piirre joka tuntuu pahenevan vuosi vuodelta.
Hampaita pestään 10 sekuntia aamulla, illalla ei ollenkaan jos ei muistuteta. Suihkussa käynti on shampoon lorauttaminen tukkaan, ja huuhtelu pikaisesti vedellä. Saippuaa käytetään kyllä kainaloihin, ja alavehkeisiin, mutta se tehdään pyyhkäisemällä, ei pesemällä. Tämän johdosta hampaat ovat hammaskiveä täynnä, tukka hilseessä(siis sitä kuollutta päänahkaa jota ei pestä kunnolla pois) vehkeet haisevat, kun niitä vain suihkaistaan.
On se nyt jumakekka, kun asiasta on huomautettu miljoona kertaa, ja vastaus on aina vain joojoo. Ikävää kun makuuhuonehommissakin haisee koko ajan joku epämiellyttävä. Suuhommia en tee enää ollenkaan, en ylä, enkä alapäässä, ja tämä kaikki alkaa jo vaikuttamaan hyvältä eron aiheelta.Tarvitsen nimittäin läheisyyttä, ja se alkaa olla tämän miehen kanssa ällöttävää alati pahenevan hygieniaongelman takia. Ja ei, mies ei ole masentunut, eikä tätä pesuinnottomuutta huomaa kuin läheltä tarkastellessa, vaatteet on aina ehjät ja puhtaat.
Arvon raati, mitä teen?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi!!!!! Yök!

Vierailija
2/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätät sen. Kunnioita itseäs sen verran ettet ala tollaseen. Toi on mielenterveys ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono juttu.

Vierailija
4/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, tämä lienee se kaveri joka ihmetteli miten muilla menee suihkussa yli minuutti.

Vierailija
5/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle pisteet ilmastonmuutoksen huomioimisessa omassa käytöksessään.

Vierailija
6/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies todellakin ihmettelee miten voi mennä yli 3 minuuttia suihkussa :D

Eniten tässä harmittaa se että mies tuoksuu omana itsenään todella hyvältä, siis kun on kuurattu kunnolla, niin seuraavana päivänä tuoksuu taivaalliselta. Tuo tuoksu vain peittyy eltaantuneen pesemättömän kuonan alle. Mies käy suihkussa n. joka 3. päivä, vehkeet pesee päivittäin kyllä, kun elättelee toiveita sexhommista. Hampaatkin "huuhtelee" aamuisin, Mutta eihän nämä toimenpiteet riitä, jos ei ikinä pese itseään kunnolla! Mökille kun menemme, ja rantasaunassa saa huoletta lotrata ajan kanssa, niin on ihanaa kun mies on koko lomareissun puhdas pulmunen, kun MINÄ kuuraan hänet iltaisin saunassa.

Ap

Vierailija
7/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi totuus seksin määrän ja laadun ja hänen henkilökohtaisen hygieniansa yhteydestä.

Vierailija
8/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsee, vaihda miestä.

Vierailija
9/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehesi saunomaan.

Vierailija
10/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että seksiä saa bain puhtaana.

Vierailija
11/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari. En pystyisi olemaan tuollaisen miehen kanssa. Omani käy 2-3krt/päivä suihkussa ja tähän asti pidin sitä outona vaikka hänellä on raskas työ ja hän urheilee. On kyllä hyvä että mieheni peseytyy kunnolla päivittäin.

Epäilen että miehelläsi on kuitenkin jokin mielenterveysongelma. Masennus? Ei tuo ole normaalia.

Vierailija
13/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käy suihkussa kuin joka kolmas päivä. Ja inhoan hampaiden pesua...

Vierailija
14/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että jätät sen, jos ei kyrpäänsä ja muita paikkoja ala pestä kunnolla normaalien ihmisten tapaan. Kaikenlaisia sontakasoja te katselettekin nurkissanne.

Vierailija
15/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se saunassa käyminen auta, koska ei peseydy kunnolla sen jälkeen. Pahimmassa tapauksessa vain huonontaa tilannetta! Olen sanonut etten ota poskeen kun ei pese kunnolla, niin loukkaantuu vain että juuri äsken pesi. Niin "pesikin", mutta vain huuhteli pienen saippua pyyhkäisyn jälkeen.

Minusta on kuulemma itsestäni tullut hajuyliherkkä, ja ei vehkeet kestä jatkuvaa kuuraamista. Kyllä se biofilmi ja kuona pitää saada iholta pois, ennen kuin voi puhtaaksi sanoa! Mutta ei. Kerran ehkä peseytyy paremmin, ja sitten taas hutiloiden. Ja EI ole masennusta eikä mitään muutakaan kuin viitsimättömyyttä, haittaamattomuutta, ja laiskuutta!

Vierailija
16/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puhtaana killttimiehä hämmästyttää minkälaisten miesten kanssa naiset pariutuvat.

Minä olen suihkussa päivittäin 10min. Hampaiden pesuun menee 5min x2 päivässä. Myös kieli pestään huolellisesti. Kielessä ei ole koskaan peitettä. Kynnet on huolellisesti leikattu ja penis pesty esinahan altakin.

Penikseni tuoksuu hedelmäiseltä, hieman persikalta. Peniksen karvat ovat huolellisesti trimmattu esteettisen ulkonäön saavuttamiseksi. Kaulaani sipaisen pienen määrän parfyymiä. Kehoni lihaksia ravitsen vain parhaimmalla ruualla. Tästä kaikesta huolimatta minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää.

Vierailija
17/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua puhtaana killttimiehä hämmästyttää minkälaisten miesten kanssa naiset pariutuvat.

Minä olen suihkussa päivittäin 10min. Hampaiden pesuun menee 5min x2 päivässä. Myös kieli pestään huolellisesti. Kielessä ei ole koskaan peitettä. Kynnet on huolellisesti leikattu ja penis pesty esinahan altakin.

Penikseni tuoksuu hedelmäiseltä, hieman persikalta. Peniksen karvat ovat huolellisesti trimmattu esteettisen ulkonäön saavuttamiseksi. Kaulaani sipaisen pienen määrän parfyymiä. Kehoni lihaksia ravitsen vain parhaimmalla ruualla. Tästä kaikesta huolimatta minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää.

Kun ap lopulta jättää rokkikukkonsa, saat vihdoin elättäjän roolin.

Vierailija
18/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa naisista kieltää suihkussa käymisen.  Vasta sxxxn jälkeen saa luvan käydä suihkussa. 

Naisen nenä on se joka valkkaa parhaat geenit.

Heissan fasisti-sensuuri

Vierailija
19/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan! AP, pliis. Eroa tai sinäkin alat haista.

Vierailija
20/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän ihmiset pärjää muualla maailmassa, kun ei suihkuja ole joka nurkalla.