Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei peseydy kunnolla!

Vierailija
25.12.2017 |

Mieheni ei voi pestä itseään kunnolla, koska vesi on märkää, ja paikat herkät. Nyt on alkanut tosissaan ällöttää tämä piirre joka tuntuu pahenevan vuosi vuodelta.
Hampaita pestään 10 sekuntia aamulla, illalla ei ollenkaan jos ei muistuteta. Suihkussa käynti on shampoon lorauttaminen tukkaan, ja huuhtelu pikaisesti vedellä. Saippuaa käytetään kyllä kainaloihin, ja alavehkeisiin, mutta se tehdään pyyhkäisemällä, ei pesemällä. Tämän johdosta hampaat ovat hammaskiveä täynnä, tukka hilseessä(siis sitä kuollutta päänahkaa jota ei pestä kunnolla pois) vehkeet haisevat, kun niitä vain suihkaistaan.
On se nyt jumakekka, kun asiasta on huomautettu miljoona kertaa, ja vastaus on aina vain joojoo. Ikävää kun makuuhuonehommissakin haisee koko ajan joku epämiellyttävä. Suuhommia en tee enää ollenkaan, en ylä, enkä alapäässä, ja tämä kaikki alkaa jo vaikuttamaan hyvältä eron aiheelta.Tarvitsen nimittäin läheisyyttä, ja se alkaa olla tämän miehen kanssa ällöttävää alati pahenevan hygieniaongelman takia. Ja ei, mies ei ole masentunut, eikä tätä pesuinnottomuutta huomaa kuin läheltä tarkastellessa, vaatteet on aina ehjät ja puhtaat.
Arvon raati, mitä teen?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua puhtaana killttimiehä hämmästyttää minkälaisten miesten kanssa naiset pariutuvat.

Minä olen suihkussa päivittäin 10min. Hampaiden pesuun menee 5min x2 päivässä. Myös kieli pestään huolellisesti. Kielessä ei ole koskaan peitettä. Kynnet on huolellisesti leikattu ja penis pesty esinahan altakin.

Penikseni tuoksuu hedelmäiseltä, hieman persikalta. Peniksen karvat ovat huolellisesti trimmattu esteettisen ulkonäön saavuttamiseksi. Kaulaani sipaisen pienen määrän parfyymiä. Kehoni lihaksia ravitsen vain parhaimmalla ruualla. Tästä kaikesta huolimatta minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää.

Ei ihme jos ei ole tyttöystävää, kun vaikutat homolta.

Vierailija
22/71 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua puhtaana killttimiehä hämmästyttää minkälaisten miesten kanssa naiset pariutuvat.

Minä olen suihkussa päivittäin 10min. Hampaiden pesuun menee 5min x2 päivässä. Myös kieli pestään huolellisesti. Kielessä ei ole koskaan peitettä. Kynnet on huolellisesti leikattu ja penis pesty esinahan altakin.

Penikseni tuoksuu hedelmäiseltä, hieman persikalta. Peniksen karvat ovat huolellisesti trimmattu esteettisen ulkonäön saavuttamiseksi. Kaulaani sipaisen pienen määrän parfyymiä. Kehoni lihaksia ravitsen vain parhaimmalla ruualla. Tästä kaikesta huolimatta minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää.

Ei ihme jos ei ole tyttöystävää, kun vaikutat homolta.

Ja mitä meinasit tehdä asialle? Meinasitko puhua vai toimia paskamaha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pariuduin miehen kanssa joka peseytyy kunnolla, mutta josta sitten tuli antipeseytyjä! Mieheni on kyllä kiltti myös, että siitä ei pitäisi olla kyse.

Ap

Vierailija
24/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, kuulostaa tutulta.

Ja en pystynyt sitä touhua katselemaan kovin pitkään, todella ällöttävää. Suihinottamisen loppu kun kaksi kertaa huomasin ettei ollut pesty kunnolla, joskus pelkkä haju jo kertoi. Suudelmatkin tosi pinnallisia kun ei se huono hammashygienia ja rööki maistunut.

Lopulta vaan minkäänlainen läheisyys ei kiinnostanut. 

Vierailija
25/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi, jolla oli samanlainen mies!! Totuus kävi ilmi vasta kuukausien seurustelun jälkeen, kun mies ei hiljalleen ajan kuluessa enää jaksanut "skarpata". Mies oli alussa puhdas ja tuoksui ihan hyvällekin, kerran muistan jopa kysyneeni mitä tuoksua hän käyttää (oli siis yksillä treffeillä jopa suhauttanut eau de toilettea). Suhde kyllä eteni nopeasti, ja muutimme yhteen. 

Silloin kaikki muuttui. Ensin jäi hampaidenpesu. Kokonaan.  Tiedän AP mitä tarkoitat, kun hampaat ovat täynnä hammaskiveä. Hymyillessä hampaiden päällä näkyi kerros kellertävää p*skaa. Sitten jäi se vehje, sitten koko ukko. Keräilin kusen hajuisia kalsareita lattialta. Kynsien aluset olivat mustat. Se ei vaan peseytynyt. 

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi totuus seksin määrän ja laadun ja hänen henkilökohtaisen hygieniansa yhteydestä.

Eikä mennyt oikeastaan kauaakaan kun sanoin suoraan, että pusuja ei heru saati suihinottoja, kun olin kerran mennyt nuolaisemaan sitä karsean makuista vehjettä. Läheisyys loppui. Ei vaan voinut enää. En nähnyt miestä enää seksuaalisena olentona vaan kertakaikkiaan laiskana vätyksenä joka ei edes viitsi pestä prsettä.

Eikä mennyt vihjailut, pyynnöt eikä suorat käskyt jakeluun, vaikka kaikkeni yritin. Kiitos ei koskaan enää.

Vierailija
26/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi, jolla oli samanlainen mies!! Totuus kävi ilmi vasta kuukausien seurustelun jälkeen, kun mies ei hiljalleen ajan kuluessa enää jaksanut "skarpata". Mies oli alussa puhdas ja tuoksui ihan hyvällekin, kerran muistan jopa kysyneeni mitä tuoksua hän käyttää (oli siis yksillä treffeillä jopa suhauttanut eau de toilettea). Suhde kyllä eteni nopeasti, ja muutimme yhteen. 

Silloin kaikki muuttui. Ensin jäi hampaidenpesu. Kokonaan.  Tiedän AP mitä tarkoitat, kun hampaat ovat täynnä hammaskiveä. Hymyillessä hampaiden päällä näkyi kerros kellertävää p*skaa. Sitten jäi se vehje, sitten koko ukko. Keräilin kusen hajuisia kalsareita lattialta. Kynsien aluset olivat mustat. Se ei vaan peseytynyt. 

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi totuus seksin määrän ja laadun ja hänen henkilökohtaisen hygieniansa yhteydestä.

Eikä mennyt oikeastaan kauaakaan kun sanoin suoraan, että pusuja ei heru saati suihinottoja, kun olin kerran mennyt nuolaisemaan sitä karsean makuista vehjettä. Läheisyys loppui. Ei vaan voinut enää. En nähnyt miestä enää seksuaalisena olentona vaan kertakaikkiaan laiskana vätyksenä joka ei edes viitsi pestä prsettä.

Eikä mennyt vihjailut, pyynnöt eikä suorat käskyt jakeluun, vaikka kaikkeni yritin. Kiitos ei koskaan enää.

Yyyh, otan osaa!

Kauanko tuota suhdetta kesti ja mitä sanoit eron syyksi?

Vierailija
27/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yyyh, otan osaa!

Pikkuisen vajaa kaksi vuotta, koska suhde oli muilta osin ihan hyvä. Mies oli hyvä ja kiltti ja huomaavainen, jonka kanssa oli kuitenkin muutoin oikein turvallinen ja hyvä olla. Eron syyksi sanoin kuitenkin ihan rehellisesti, etten rakasta miestä enää. Sitä en sanonut, että henkilökohtaisen hygienian puuttuminen oli suuri syy sille, että rakkaus loppui. Päätin silti, että sitä ei kuitenkaan tarvinnut enää erokeskustelussa lisätä, siitä oli jo niin paljon ja niin moneen otteeseen puhuttu. Toivottavasti ymmärtää sen (lopulta) itse, ettei sama jatku seuraavassa suhteessa.

Vierailija
28/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yyyh, otan osaa!

Pikkuisen vajaa kaksi vuotta, koska suhde oli muilta osin ihan hyvä. Mies oli hyvä ja kiltti ja huomaavainen, jonka kanssa oli kuitenkin muutoin oikein turvallinen ja hyvä olla. Eron syyksi sanoin kuitenkin ihan rehellisesti, etten rakasta miestä enää. Sitä en sanonut, että henkilökohtaisen hygienian puuttuminen oli suuri syy sille, että rakkaus loppui. Päätin silti, että sitä ei kuitenkaan tarvinnut enää erokeskustelussa lisätä, siitä oli jo niin paljon ja niin moneen otteeseen puhuttu. Toivottavasti ymmärtää sen (lopulta) itse, ettei sama jatku seuraavassa suhteessa.

Panit sitten haisunäädän kiertoon..? Kiitti.

Vierailija
29/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle pisteet ilmastonmuutoksen huomioimisessa omassa käytöksessään.

Eikös ilmastonmuutos pahene, kun ukko on koko ajan käymistilassa? Sehän tuottaa hirveästi hiilidioksidia ympäristöön.

Vierailija
30/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi aistiyliherkkyyksiä? Se selittäisi sen, että vesi tuntuu pahalta. Mutta eihän tuollaisen haisunäädän kanssa kukaan jaksa pitkään. Yritä selittää miehellesi, kuinka paljon tuo haittaa niin parisuhdettanne kuin seksielämäänne. Luulen, että miehesi ei ole kunnolla tajunnut sitä, kuinka tärkeästä asiasta sinun kannaltasi on kysymys. Toisaalta sinunkin kannattaa lähestyä asiaa siltä kannalta, että miehellesi kysymys ei ole laiskuudesta tai välinpitämättömyydestä, vaan siitä, että pitempi suihkuttelu tuntuu hänestä oikeasti pahalta.

Vierailija
31/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ilmeisesti aika yleistä. Ensin teeskentelevät siistiä ja itsestään huolehtivaa ja sitten päästävät aidon olemuksensa hiljalleen valloilleen. Ilmeisesti se, mikä on normaali-ihmiselle itsestäänselvää on näille sontakasoille ison työn takana oleva suoritus ja viihtyvät itsekin omassa kuonassaan ja paskan hajussaan. Kiukuttelevat, kun nainen on niin vaativainen :D

Vierailija
32/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mitään aistiherkkyyksiä ole. Käy uimahallissa, ja talvella myös avannossa. 

Kyllä pelkään että ero tulee meillekin välillisesti tämän takia. Ei suoraan sen, ettei peseydytä, vaan sen, että en saa enään kaipaamaani läheisyyttä, hellyyttä, suutelemista ja seksiä sen takia etten kykene siihen tunkion kanssa. Ihmettelen todella paljon sitä että mies ei ymmärtäisi miten isosta asiasta on kyse, kun olen nimen omaisesti kertonut että kyse on minulle isosta asiasta! Ja vielä kysynyt päälle että ymmärsitkö?? Niin on kuulemma ymmärtänyt, eikä asiassa ole ongelmaa, koska hänhän peseytyy hyvin.

Vierailija
33/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä mitään aistiherkkyyksiä ole. Käy uimahallissa, ja talvella myös avannossa. 

Kyllä pelkään että ero tulee meillekin välillisesti tämän takia. Ei suoraan sen, ettei peseydytä, vaan sen, että en saa enään kaipaamaani läheisyyttä, hellyyttä, suutelemista ja seksiä sen takia etten kykene siihen tunkion kanssa. Ihmettelen todella paljon sitä että mies ei ymmärtäisi miten isosta asiasta on kyse, kun olen nimen omaisesti kertonut että kyse on minulle isosta asiasta! Ja vielä kysynyt päälle että ymmärsitkö?? Niin on kuulemma ymmärtänyt, eikä asiassa ole ongelmaa, koska hänhän peseytyy hyvin.

Tämä siis Ap

Vierailija
34/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lomalla itsekin peseytymättä ja tarjoa sitten römpsää nuoltavaksi.

Vierailija
35/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa exältäni. Hiukan ennen eroamme raivosi kännissä että kyllä muiden eukot pussaa ja ottaa suihin, miksi hänellä on aina niin estoisia naisia? Ei ajatellut että hammaskiven peittämillä, keltaisella hampaillaan ja tahmealla kalullaan voisi olla jotain tekemistä asian kanssa!

Naisissahan se vika. ..

Vierailija
36/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaisi ajatus antaa likainen römpsä tarjolle, en siis kykenisi nauttimaan siitä yhtään, joten tuo ei onnistu. Sitä paitsi mies pitää römpsän hajusta.

Ap

Vierailija
37/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli :D :D Miten noin voi käydä? Meillä mies käy päivittäin suihkussa, mutta jos on esim. 3 vapaapäivää putkeen ei käy kahtena päivänä suihkussa, silloin kyllä itsekkin huomaa hieman löyhkäävänsä ja painuu vartiksi suihkuun.

Olen sanonutkin että arvostan puhtautta ja ilman sitä ei mitään heru. On näköjään mennyt viesti perille :D

Vierailija
38/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yrittäisin vielä sanoa sille miehelle, että sinun mielestäsi hän ei peseydy tarpeeksi hyvin, ja jos tilanteeseen ei tule muutosta, niin ero on edessä aika pian. Kyllä tuo nyt minusta selvästi kuulostaa siltä, että mies ei ole ymmärtänyt, että nykypesu ei ole riittävä. Ilmeisesti kuitenkin sinusta on helpompi ratkaisu erota suoraan kuin selittää asia ja sen vakavuus niin rautalangasta, että mies oikeasti ymmärtää sen.

Ja voi hyvin olla, että miehestäsi suihkuava vesi tuntuu aistiyliherkkyyden vuoksi inhottavalta, mutta paikallaan oleva vesi (allas tai avanto) ei aiheuta samanlaista tuntemusta.

Vierailija
39/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaisi ajatus antaa likainen römpsä tarjolle, en siis kykenisi nauttimaan siitä yhtään, joten tuo ei onnistu. Sitä paitsi mies pitää römpsän hajusta.

Ap

Siis hyi v*ttu minkä elukan kanssa sä elelet!! Mieti oikeesti!

Vierailija
40/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yrittäisin vielä sanoa sille miehelle, että sinun mielestäsi hän ei peseydy tarpeeksi hyvin, ja jos tilanteeseen ei tule muutosta, niin ero on edessä aika pian. Kyllä tuo nyt minusta selvästi kuulostaa siltä, että mies ei ole ymmärtänyt, että nykypesu ei ole riittävä. Ilmeisesti kuitenkin sinusta on helpompi ratkaisu erota suoraan kuin selittää asia ja sen vakavuus niin rautalangasta, että mies oikeasti ymmärtää sen.

Ja voi hyvin olla, että miehestäsi suihkuava vesi tuntuu aistiyliherkkyyden vuoksi inhottavalta, mutta paikallaan oleva vesi (allas tai avanto) ei aiheuta samanlaista tuntemusta.

Miestä on naurattanut että muka ero sen takia että hän ei pese itseään kunnolla, kun kuulema pesee. Varmaan se ymmärtämättömyys on sitten niin syvällä aivoissa, ettei sitä sieltä puhumalla poisteta. Olen myös näyttänyt miten pestään, pessyt itse miestä, motkottanut, ollut antamatta sexijuttuja hajujen vuoksi, ollut sanomatta peseytymisestä mitään, ostanut hyväntuoksuisia pesuaineita ja deodorantteja, mutta hän ei muka ymmärrä? Vaikea uskoa, tai sitten ihmetyttää miten hän selviää työstänsä ja muista elämän osa-alueistaan hienosti, jos on niin vammainen ettei tätä käsitä.